κανονια πολυβολα και αντιαρματικα
παραδιδονται σεμινάρια για τοποθέτηση.....οτιδήποτε φορητού εννοείται.....
και τι σχέση έχει η ...αμερικάνα;
|
|
|
κανονια πολυβολα και αντιαρματικα
Ivan Nivovits
Lada Niva Marketing Director
Camelius έγραψε:
Ivan Nivovits
Lada Niva Marketing Director
Πιο πολυ απ'ολα λατρευω την επιλογη του ονοματος, Α ρε γιαγκουλα.. εισαι απιστευτος....
Δηλαδη αν ηθελα να δουλευω στο τμημα μαρκετινγκ της Jeep θα επρεπε να λεγομαι "Bill Wragnlerer" ;
Καλόοοοος
vagelis έγραψε:Camelius έγραψε:
Ivan Nivovits
Lada Niva Marketing Director
Πιο πολυ απ'ολα λατρευω την επιλογη του ονοματος, Α ρε γιαγκουλα.. εισαι απιστευτος....
Δηλαδη αν ηθελα να δουλευω στο τμημα μαρκετινγκ της Jeep θα επρεπε να λεγομαι "Bill Wragnlerer" ;
Καλόοοοος
Εχει γινει λαθος στο επιθετο,το σωστο ειναι Ivan Kotetsovits.
firelord έγραψε:καλα παλληκάρι μπλακρίς,
κοτζαμάν άντρας και κυκλοφορείς με βιτάρα?
με Μ-38 οκ, με ΑΡΟ οκ
με βιτάρα?
εδώ τα βιτάρα τα έχουμε για να κυκλοφορούν οι γκομενίτσες με 'ΤΣΙΠ' και να πηγαίνουν για καφέ και μάρκετ
κάντο τουλάχιστον πιο αγρίλα, σαν τον Grvit
giagoulas έγραψε:Ακόμα βλέπει εφιάλτες ο φίλος μου ο giagoulas απο τότε που έψαχνε απεγνωσμένα, τσουμπλέκια για το Niva του
Αντε λοιπόν θα το παραδεχθώ. Μετά την απεγνωσμένη και αποτυχημένη προσπάθεια που εκανα για τσουμπλέκια που θα βελτιωναν το νιβα, τα πήρα στο κρανίο και εγραψα στη Lada ρωσίας ότι η κατάσταση αυτή είναι απαράδεκτη. Τους ρώτησα λοιπόν τι σκοπευουν να κάνουν και πως θα βελτιώσω το NIVA. Ιδου η απαντηση τους.Dear Mr. Giagoulas,
We are pleased to inform you that there is no reason to make modifications and impovements to your Niva whatsoever.
Your Niva is already tuned and well prepared for extreme off roading.
Furthermore, design desicions were made with this target, although they might be seen "strange" to the newcomer. For example
1. The engine has just enough power. We don´t want our customers to spin their wheels and loose traction.
2. The car is provided with three differentials. You may lock the center differential but not the front and rear ones. This is intentionally by design. We do not want our customers to go to places where it would be difficult for other cars to follow them.
3. Ride quality and comfort is superb for the terrain that the car is intended. If you take your niva to places where you are supposed to drive it , you would not notice the difference of an improved comfort.
4. As part of our educational programme, the car is design to produce harmless problems - exersices from time to time . The owner is expected to continiously improve his problem-solving ability. This might be life saving in extreme desert expenditions.
However, if you insist in modifying and improving your Niva , you can always change the supplied excellent tires with Mud Terrain after market tires.
Yours Faithfully
Ivan Nivovits
Lada Niva Marketing Director
Τι έχετε να πείτε τώρα κουφάλες εγκάθετοι.
vagelis έγραψε:Camelius έγραψε:
Ivan Nivovits
Lada Niva Marketing Director
Πιο πολυ απ'ολα λατρευω την επιλογη του ονοματος, Α ρε γιαγκουλα.. εισαι απιστευτος....
Δηλαδη αν ηθελα να δουλευω στο τμημα μαρκετινγκ της Jeep θα επρεπε να λεγομαι "Bill Wragnlerer" ;
Καλόοοοος
Εχει γινει λαθος στο επιθετο,το σωστο ειναι Ivan Kotetsovits.
ρε giagula τις κότες ξέχασες
giagoulas έγραψε:ρε giagula τις κότες ξέχασες
Αγαπητοί εγκάθετοι, μη το πέρνετε κατάκαρδα , αλλά που να σας βάλω ?
Στο πορτ μπαγκαζ ?
vagelis έγραψε:Μεγαλε μου θυμιζεις την Παπαρηγα καπως ετσι τα λεει στις λαικες συγκεντρωσεις νομιζοντας οτι εχει το 95% και οχι το 5%.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες