ΕΡΏΤΗΣΗ:
Στην άμμο (με Νίβα πάντα) εκτός απο το ξεφούσκωμα των ελαστικών, βάζουμε μπλοκέ η σκέτο χαμηλό; Εχω ακούσει διαφορετικές απόψεις περι του θέματος.
Σε λάσπη;
|
|
|
firelord έγραψε:έχω την εντύπωση πως μπλοκέ δεν βοηθά σε τίποτα στην άμμο, μόνο γενναίο γκάζι και σλίκ ελαστικά
Metalaxe έγραψε:Η άμμος είναι σύνθετο θέμα γιατί μπορείς να τη συναντήσεις σε πολλές μορφές (όπως και τη λάσπη), όπου κάθε φορά να χρειάζεται διαφορετική αντιμετώπιση.
NIBAKIOC έγραψε:Metalaxe έγραψε:Η άμμος είναι σύνθετο θέμα γιατί μπορείς να τη συναντήσεις σε πολλές μορφές (όπως και τη λάσπη), όπου κάθε φορά να χρειάζεται διαφορετική αντιμετώπιση.
Εντάξει. Ας πούμε μαλακή και στεγνή άμμος. Τί κάνουμε; Σίγουρα ξεφουσκώνουμε λάστιχα μεχρι και στα 15 (όχι παρακάτω). Και σίγουρα όχι κλειστές στροφές. Ομως μπλοκέ ή όχι; Αν δέν βάλουμε, η πιθανότητα να σκάψουμε με τον ένα άξονα αυξάνεται.
Επίσης σε μαλακή άμμο η τριβή κύλισης είναι μεγάλη οπότε ίσως το χαμήλό δεν είναι κακή ιδέα. Γιατί ταλαιπωρείται ο συμπλέκτης;
Οπως ειπα νωριτερα μπηκα σε πολυ αμμο και οχι μονο δε κολλησα αλλα σταματαγα και ξεκιναγα να δω τα ορια του δεν εκανε το παραμικρο.
Αν δεις οτι δε βγαινει αλλιως τοτε κλειδωνεις το κεντρικο. Οπως και τα λαστιχα αν κολησεις θα τα ξεφουσκωσεις.
kotsidakias έγραψε:Συγνωμη ρε γιατρε(αν αναφερεσαι σε μενα) ρωτησα τιποτα εγω και μου τι λες? Το μονο που ρωτησα ηταν για τα λαστιχα πανω σε αυτο που ειπε ο Firelord γιατι μου φανηκε περιεργο.
Τα ποστ τα εχω δει ολα και δεν εχω καμια απορια πανω σε αυτο το θεμα.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες