Jugulator έγραψε:Ο. Κ. παιδιά υπάρχουν τελικά μπλοκέ ( 100% ) και L.S.D. για το GV 2500. Εάν έχεις δηλαδή ένα L.S.D. άς πούμε 60 ή 70 % δεν σε ξεκολάει , έστω και λίγο πιο δύσκολα από ένα πλήρως μπλοκέ ; Λογικά μπορείς να έχεις το L.S.D. ενεργοποιημένο και στην στεγνή άσφαλτο , οπότε να μη φοβάσαι τυχόν ζημίες.
Από τιμές πως είναι τα προαναφερθέντα διαφορικά ;
Kαι τελικά διότι το GV 2500 είναι το όχημα που σίγουρα θα είναι το επόμενό μου , άν αλλάξω το τωρινό , από διαγώνια ευλυγισία του πίσω άξονα πως είναι ;
Αναλογα που θα κολησεις.Εαν εισαι σε λασπη,χιονι κλπ. το LSD κανει δουλεια αφου και οι δυο τροχοι ειναι σε επαφη με το εδαφος(η καποια επιφανεια τελος παντων).Σε αυτη την περιπτωση το locker μαλλον θα σε "θαψει" βαθυτερα.Επισης το locker εχει απροβλεπτη και αποτομη συμπερηφορα σε ανηφορες,πλαγιες κλησεις με λασπη χιονι κλπ..
Το LSD δεν θα σε βγαλει εαν "κρεμασεις" διαγωνια(αν και με φρενο με το αριστερο κατι γινεται,αλλα δεν θα αρεσει καθολου στη μεταδοση σου).
Οποτε εαν θες να περνας το "ΑΕΡΙΟ" χαβαλε και γενικα σου αρεσουν τα τρελα "κρεμασματα" σε νεροφαγωματα βαλε locker.
Βεβαια το καλλιτερο ειναι να δεις τι θες να κανεις με το οχημα σου(περιηγηση,trial κλπ.)και να το φτιαξεις αναλογα με τις δικες σου αναγκες για μην δωσεις αδικα λεφτα.
Εκτος αν απλα γουσταρεις να το εχεις το εργαλειο νταουλι γιατι ετσι σου αρεσει οποτε παω πασο.