Γιατί δεν τσεκάρεις κάνα Feroza?
Δεν έχω ιδέα από τιμές, αλλά πρόσεξε το εξής:
Αγόρασα ένα του '93 το '99 με 100.000 χλμ για 4.000.000 (τώρα πρέπει να έχει 3εκ. περίπου)
Του κάνω τα σερβις κανονικά και η μόνη βλάβη που μου έβγαλε μέχρι τα 165.000χλμ είναι μερικά λαμπάκια στο ταμπλώ και ένα τρύπιο ψυγείο. Αλλαξα επίσης τις προάλλες δίσκο-πλατώ (140.000) γιατί πατίναρε.
Μέσα είναι ολοκαίνουργιο και δεν έχει καμμία μετατροπή.
1600cc, ημιμπλοκέ πίσω, hard-top (δεν το έχω βγάλει ποτέ), και απίστευτο σκυλί. Σαφώς δεν έχει τις δυνατότητες του Niva αλλά πας παντού, έχεις υδραυλικό τιμόνι, παράθυρα, καθρέφτες, A/C από τη μάνα του, αργό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη σκληρότητα αναρτήσεων (μαλακώνεις στο χώμα, σφίγγεις στις στροφές-πάει σαν τρένο)
Αν το ψάξεις, τσέκαρε τα αδύνατα σημεία του. Δηλαδή ψυγείο, αναρτήσεις (λόγω χρόνου)
Επίσης το νου σου διότι ένα καλοσυντηρημένο είτε έχει 85.000χλμ είτε 185.000 χλμ δύσκολα φάίνεται η διαφορά.
Πριν το αγοράσω, μίλησα με τύπους σε Αυστραλία ειδικά, και το έιχαν για 300-400.000 ΜΙΛΙΑ χωρίς να κάψει ούτε λάδι...
Πάω να τους ισοφαρίσω, λοιπόν.
Τέλος εγκωμίου - Μιχάλης