Boomerang έγραψε:Αν πάρουμε ως παράδειγμα το Αττικό Trail Ride που είναι 170 σχεδόν χιλιόμετρα (και πολύ καλά κάνει,μπράβο) , τότε νομίζω ότι ο μέγιστος αριθμός "ασφάλτινων" χιλιομέτρων είναι 42,5 χιλ.!Επειδή πρέπει να "δώσετε λάσπη στο λαό" δεν νομίζω να ξεπερνούν τα 30!?Οπότε πέραν του τυπικού του θέματος δεν νομίζω ότι θα ήταν κακό για 30 περίπου χιλ.να κυκλοφορήσει ένα(2,3...n) CR με αγωνιστικό αριθμό(που του δίνετε από τη διοργάνωση, άρα συνδέετε με ονοματεπώνυμο) και μέση ωριαία ταχύτητα γύρω στα 60 km/h στην άσφαλτο στα πλάισια ενός "αγώνα".Αγώνας ο οποίος διοργανώνεται από άτομα που έχουν πάθος με το enduro, οπότε και καταλαβαίνουν πως νιώθει ένας κάτοχος CR του οποίου η καλή (CR250) δεν μπορεί να ξεδιπλώσει τις τόσες χάρες της στο βουνό για το συγκεκριμένο event!!!Τέλος,θέλω να ρωτήσω το εξής:ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΙΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΘΗΚΕΣ ΔΡΟΜΟΒΙΒΛΙΩΝ????ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!
Δε θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά:
-Στο "Αττικό" τα χιλιόμετρα ασφάλτου είναι μόλις 27!
-Το θέμα είναι απλό, σε περίπτωση που γίνει ατύχημα και η μοτο δεν είναι νομιμη για κυκλοφορια στο δρομο, η ασφαλιστική δεν καλύπτει.... και αυτό δεν είναι στο χέρι "μας" δυστυχώς.