|
|
|
Συντονιστής: SUVord
iperodigos έγραψε:Mia λυση για περισοτερο γκαζι ειναι παντα να βαζετε 100αρα βενζινη,απλη και πιο οικονομικη απο τις σιγουρα 3000ευρω του κιτ βελτιωσης του κινητηρα!!
το αυτοκίνητο είναι γενικά σβέλτο σε τελικές και επιταχύνσεις...οπότε τι να κάνουμε με το τσιπ.
MAVERICKios έγραψε:Επανερχομαι.....στο προβλημα που δεν βρισκω λυση!!!Πηρα τηλ.τον Καρανικολα και του ζητησα να μου στειλει το κιτ.Μου ειπε πως δεν υπαρχει διαθεσιμο για τις επομενες 2 εβδομαδες??? 400 ευρω και 15......ιππους,τα γνωστα δηλαδη.Θα δω τι θα κανω.Τι γινεται???τοση ζητηση υπαρχει ή τελειωσαμε...με τον ερχομο του 2,3???
Θα επανελθω παντως με την τοποθετηση του περιβοητου κιτ που δεν εχουμε βρει ουτε ΕΝΑΝ να το εχει...εμπιστευτει
juan έγραψε:MAVERICKios έγραψε:Επανερχομαι.....στο προβλημα που δεν βρισκω λυση!!!Πηρα τηλ.τον Καρανικολα και του ζητησα να μου στειλει το κιτ.Μου ειπε πως δεν υπαρχει διαθεσιμο για τις επομενες 2 εβδομαδες??? 400 ευρω και 15......ιππους,τα γνωστα δηλαδη.Θα δω τι θα κανω.Τι γινεται???τοση ζητηση υπαρχει ή τελειωσαμε...με τον ερχομο του 2,3???
Θα επανελθω παντως με την τοποθετηση του περιβοητου κιτ που δεν εχουμε βρει ουτε ΕΝΑΝ να το εχει...εμπιστευτει
Άντε να δούμε !!
Να σου πω την αλήθεια το έχω παρεί απόφαση . Ο Βασικός λόγος είναι ότι το αυτοκίνητο έχει στηθεί για 124 άλογα και όχι για 140 !! Ενοώ φρένα , κρατήματα etc
maverick4wd έγραψε:juan έγραψε:MAVERICKios έγραψε:Επανερχομαι.....στο προβλημα που δεν βρισκω λυση!!!Πηρα τηλ.τον Καρανικολα και του ζητησα να μου στειλει το κιτ.Μου ειπε πως δεν υπαρχει διαθεσιμο για τις επομενες 2 εβδομαδες??? 400 ευρω και 15......ιππους,τα γνωστα δηλαδη.Θα δω τι θα κανω.Τι γινεται???τοση ζητηση υπαρχει ή τελειωσαμε...με τον ερχομο του 2,3???
Θα επανελθω παντως με την τοποθετηση του περιβοητου κιτ που δεν εχουμε βρει ουτε ΕΝΑΝ να το εχει...εμπιστευτει
Άντε να δούμε !!
Να σου πω την αλήθεια το έχω παρεί απόφαση . Ο Βασικός λόγος είναι ότι το αυτοκίνητο έχει στηθεί για 124 άλογα και όχι για 140 !! Ενοώ φρένα , κρατήματα etc
Φίλε Juan,
Αν για αυτό τον λόγο δεν κάνεις την βελτίωση, έχεις λάθος διότι το αυτοκίνητο είναι στημένο για 200 άλογα και όχι για 124 αφού φρένα, αμάξωμα και αναρτήσεις είναι ίδιες με το 3.0. Άσε που τα φρένα είναι όντως δυνατά αφού το 3.0 είναι και αυτόματο. Θα δεχόμουν όμως μία ένσταση για την αντοχή του δίσκου-πλατό γιατί αυτός όντως είναι για 124 άλογα αφού το 3.0 δεν βγαίνει χειροκίνητο
MAVERICKios έγραψε:Η γνωμη μου ειναι πως με αυτες τις αλλαγες το κερδος ειναι ελαχιστο.Φιλτρο εχω αλλαξει αλλα το αποτελεσμα ειναι μαλλον μονο ψυχολογικης....φυσεως.Πας δηλαδη καλυτερα μονο με την ιδεα σου!!!Τα καλωδια κανουν καποια διαφορα,αλλα νομιζω αυτο ισχυει μονο για κινητηρες υψηλωνεπιδοσεων οπου ζηταμε το τελοιοτερο δυνατο αποτελεσμα.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες