forester έγραψε:....
Το φυσικό αέριο μόνο το κατεβαίνουμε, ή το ανεβαίνουμε με ανάλογες κλίσεις???
To φυσικό αέριο το ανεβοκατεβαίνουμε.... αρκετές φορές....
Στις συγκεκριμένες φωτό, είναι το τελευταίο κατέβασμα, με τη μεγαλύτερη κλίση και διάρκεια.....
Πριν απο αυτό, υπάρχουν 5-6 ανεβάσματα, αλλά με λιγότερη διάρκεια, αλλά ανάλογη κλίση, ή με ίδια ή και μεγαλύτερη διάρκεια αλλά λιγότερη κλίση....
Οι συγκεκριμένες ανηφόρες "βγαίνουν" μόνο με φόρα και τέρμα ή σχεδόν τέρμα γκάζι για τα "μικρά".
Οι κατηφόρες, αν είναι βρεμένες (όπως στη φωτογραφία) θέλουν προσοχή...
Για τα αυτοκίνητα στις κατηφόρες:
ΚΑΘΟΛΟΥ ΦΡΕΝΑ και πάντα έτοιμοι για πάτημα γκαζιού ώστε να μην γλιστρήσει με το πλάι το τουτου... (δεν έχει δεύτερη ευκαιρία εδώ)
Κανένα τετρακίνητο, σε περίπτωση βροχής, δεν θα επιτραπεί να ξεκινήσει χωρίς λάστιχα για χώμα.
Αν κάποιος φοβάται.... μπορεί να χρησιμοποιήσει αλυσίδες ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ, για τα πρώτα 5 χιλιόμετρα της ειδικής - θα πιάσουν τόπο!
Πάντως την Κυριακή με βροχή και γλίτσα, το Disco ούτε που μπλοκάρισε το κεντρικό, αλλά χρησιμοποίησε 2α κοντή για να ανέβει.... (Είναι 2.0 MPI), ενώ το Defender ανέβηκε χαλαρά με 1η μακριά...
Για τις μοτό στις κατηφόρες:
Αν δεν υπάρχει η εμπειρία για χαλαρό - απλό κουτρουβάλημα, τότε ξεκινάμε απο την αρχή χαλαρά με ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ και χρησιμοποιούμε ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΦΡΕΝΟ (το έδαφος κρατάει μια μοτό)
Οι μοτό έτσι κι αλλιώς (βρέξει δε βρέξει) θα πρέπει να έχουν χωματερά λάστιχα.