Είμαι καινούργιος στο Forum και στο θέμα τερακίνηση. Στις 19-1-2004 αγόρασα ένα σκούρο πράσινο Niva την έκδοση Hawk με οτι μπορούσα να βάλω πάνω A/c , υδραυλικό τιμόνι , προβολείς ομιχλης , μπάρα μπροστά κάλυματα στα φλάς και τα πίσω φώτα και κοτσαδόρο. Κατέληξα στο αυτοκίνητο αυτό γιατί είναι σκυλί και οτι και να συμβεί θα κοστίσει η επισκευή του λιγότερο απο κάποιο άλλο.
Εχώ διαβάσει αρκετά πράγματα στο Forum και έχω δει και αρκετές φωτογραφίες που δείχνουν το Niva μάχιμο σε κάθε είδους εδάφους και γίνονται αναφορές και στη αξιοπιστία του.
Σήμερα 10-10-2005 πριν κάλα καλά κλείσω χρόνο είμαι απογοητευμένος.
Το αυτοκίνητό μου έχει μεταφερθεί 4 φορές με το γεράνο στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και ακόμα 3 το πήγα έγω με σοβαρή βλάβη.
Τα Service γινονταν πάντοτε στην ώρα τους και στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της lada.
Ισώς εαν τα αναφέρω όλα γίνω κουραστικός άλλα πιστεύω οτι πρέπει να γραφτούν.
Θα προσπαθήσω να τα γράψω με τη σειρά που έγιναν. Τη δεύτερη ημέρα λειτουργίας ανάβει το check engine πανικός δε γνώριζα βλέπετε.
Συνεργείο κάποιος αισθητήρας ήταν έαν ξανα ανάψει θα κάνουμε αλλάγη είπαν.
Μετά τα 3000 χιλιομετρα πήγα στην αντιπροσώπεια όπου άλλαξαν κάποιο κολάρο στη πολλαπλή και κάποιο λάστιχο στο ρεζερβουάρ. Γιατί απο όταν το πήρα και για 4 μήνες μυρίζε ο θάλαμος των επιβατών βενζίνα και μου έλεγαν οτι φταίει το καπάκι που δε κλείνει καλά άλλα τέλικά από κάπου έχανε βενζίνα κάτω απο το πίσω κάθισμα που βρίσκετε το ρεζερβουάρ.
Κάθως πήγαινα στο αεροδρόμιο αττική οδος περίπου 140-150 ανάβόσβησε το check engine 3 φορές και έμεινε σταθέρα ανάμενο, επιτόπου οι στροφές πέφτουν αμέσως σε κατηφόρα και ευθεία 2 km και το αμάξι πάει με 120-130 μάλλον μπήκε στο safe mode απο τον εγκέφαλο δε ξέρω.
μια ώρα αργότερα έμεινα στη μέση της υμητού στο παγκράτι με full κίνηση και με μετέφερε γερανός στην αντιπροσώπεια όπου την άλλη μέρα (το παράτησα απ' έξω) άλλαξανε λουργία και κάτι που είχε στραβώσει μπροστα και το φτιάξανε.
Έπεσε η ψυχολογία μου καινούργιο αμάξι βλέπεις.
Το καλοκαίρι και ενώ το check engine το αγνοώ πάντα αναμένο βέβαια μένω απο μπαταρία.
Στην αντιπροσώπεια είπαν χαλαρο το λουρί του δυναμό.
Άλλαξαν δυναμό και μπαταρία εγγύηση φυσικά.
Ποίος εσφηξε το λουρί του δυναμό αφου τα αλλάξανε αυτοι;;;;
Μετα απο μια εβδομάδα ακούω πάλι χαλαρό το λουρι (έμαθα τον ήχο μεταλικός θόρυβος) και ανακάλυπτουν στο συνεργειο χαλαρή τη βίδα που τεντώνει το λουρί του δυναμό!!!!! Την εσφίξαν και απο τότε εντάξει.
Εσπασε το σώληνακι που μεταφέρει το λάδι απο το κάρτερ έπανω το αλάξανε.
Ξάφνικα το σασμάν αρχίζει να πετάει τις ταχύτητες μόλις άφηνα το γκάζι.
Παεί αντιπροσώπεια το επισκευάζουν 2 μέρες χωρις αμάξι.
Μέτα ακουγόταν το διαφορικο το μπροστινό. Κάποιο ρουλεμαν έσπασε και μέτα η βλάβη επεκτάθηκε στο διαφορικο το αμάξι πάγαινε άλλα εκανε σα να κοπανάνε σφυρια. Επειδή είχε πόλλα ραντεβού για service η αντιπροσώπεια περίμενα 7 ημέρες .
Άλλαξαν και το διαφορικο χωρις χρέωση βέβαια και όλα εντάξει.
Ξανάεσπασε το σώληνάκι του λαδιού και το άλλαξαμε με χάλκινο πατέντα του συνεργείου το οποίο και πλήρωσα 4€ απο τότε κανένα πρόβλημα αρα πόσο κοστίζει αυτο της Lada.
Φτάσαμε Σεπτεμβριο 2004 20000 km και ένα πρωι τι Niva αρνείτε να ξεκινήσει. Γέρανος αντιπροσώπεια και η βλάβη κολημένο ρελέ αντλίας βενζίνης. Το αλλάξαν. Πάει το πρωινό ξέμπλεξα κατα τις 13:00.
Το δεκεμβρίο αποφασίζω να του βάλω ηχομόνωση για να μειωθεί ο εξώτερικος θόρυβος απο τα διαφορικά και τα χαλικάκια στα πίσω φτερά.
Τα ξηλώνω όλα απο ταμπλό και πίσω και βρίσκω το απαράδεκτο.
Το κάλυμα του ρεζερβουαρ κάτω απο το πίσω κάθισμα το οποίο οι κύριοι στην αντιπροσωπεία άνοιξαν για να αλλάξουν το λάστιχάκι δεν ήταν βιδώμενο κάλα απο τις 8 βίδες ήταν μονο 3 και φυσικα αυτο σε κάθε λακουβα κοπάναγε κάνοντας θόρυβο. Αυτο ήταν το κεράσακι στη τούρτα φαινόταν καθαρά οτι επειδή το αμάξι ήταν στην εγγύηση οι επισκευές γίνονται με τέτοια προχειρότητα αφου δεν υπαρχει κέρδος για να φύγει γρήγορα το αμάξι απο μέσα να μπεί το επόμενο.
Τέλικα τέλος δεκεμβρίου ήρθε η ώρα του imobilaser. Με γερανο στο κοντινότερο συνεργειο όπου με το κόκκινο κλειδάκι ξαναπέρασαν τα μαυρα και δούλεψαν. Η γκαντεμια έμεινε παρασκευή πριν τα χριστούγεννα και το έφτιαξα τη δευτέρα 3 μέρες χώρις αμάξι.
Το καλύτερο τωρα 3-1-2004 χιονοδρομικό κέντρο παρνασού ώρα 16:00 το imobilaser κάνει πάλι τα δικά του.
Αποτέλεσμα γεράνος για λειβαδεία ταξί για αθήνα 100€ και επιστροφή την άλλη μέρα το πρώι λειβαδεία για να το πάρω.
Ο ανθρώπος στη λειβαδια έιπε οτι το imobilaser έχει προβλημα απο υγρασία και κρύο για αυτο και με άφησε , το πρώι που το ζεστανε ο ήλιος έβαλε το μαυρο κλειδάκι και δούλεψε.
Έπρεπε να γίνει η αλλάγη του όμως και τη Δευτερα μείναμε την Τρίτη το πήρα και η αντιπροσώπεια έκανε απογραφη αυτή την εβδομάδα και θα μου το άλλαζαν τη Δευτέρα.
Τελικά το άλλάξαν την τετάρτη μέτα απο εκτεταμένες διαπραγματεύσεις.
Τέλος σήμερα 10-01-2005 έκλεισα ραντεβου για επισκευή σασμάν πάλι γιατι δε πέρνει την πέμπτη ταχύτητα και γραντζουναει τις υπολοιπες. Θα προσπαθήσω να τους πίσω να το αλλάξουν γιατι η επισκευή που έκαναν ήταν μάλλον προσωρινή κρατησε βέβαια 10000 χιλιόμετρα.
Έχουν αλλαχτεί και κάποιοι αισθητήρες και το check engine σβήνει που και που.
Έχω αλλάξει τα αμορτισερ αυτα της Lada ήταν απαράδεκτα και τους δίσκους στράβώσαν πολύ ευκόλα.
Ελπίζω να μην κούρασα και να μη χάλασα την είκονα του αυτοκινήτου αυτά άλωστε έγιναν στο δικό μου ισώς να ήμουν εγω ο τυχερός.
Αυτο που μου έμεινε όμως είναι οτι αφού επισκευάζουνε κάτι πως γινετε να ξαναχαλαεί. Τωρα με καλύπτει η εγγύηση αργότερα ομώς;;;
Το αμάξι δε το χαρακτηρίζω αξιοπίστο και την αντιπροσώπεια τη θεώρω απαράδεκτη.