|
|
|
fokion έγραψε:"προκηρύχθηκε αγώνας χωρίς προκήρυξη"
πόσο μεγαλυτερη μαλακια θες.....
ΥΓ.
( Προφανως και δεν ειναι ευθυνη της οργανωσης του αγωνα αυτο)
superspy έγραψε:EL-II έγραψε:Παραδειγμα ας πουμε το "κτεο εν ισχυ" που αναφερεται για την entry.......
.....
Ας δούμε τι λεει ο κανονισμός:Κανονισμός 2015 έγραψε:Οι αγώνες Wild Terrain δέχονται συμμετοχές αυτοκινήτων εκτός δρόμου, με άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου ή
αγωνιστικές πινακίδες (ανάλογα την κατηγορία).
Αρχικά μιλάμε για αυτοκίνητα (πχ οχι quad, μοτοσυκλέτες κλπ)Κανονισμός 2015 έγραψε:3.1 Κατηγορία Entry
Αυτοκίνητα τετράτροχα με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, μόνιμη ή κατ’ επιλογή.
Στόχος της συγκεκριμένης ομάδας είναι η συμμετοχή οχημάτων τα οποία θέλουν να γνωρίσουν τα Wild Terrain
αλλά με τη μικρότερη πιθανή εξωτερική ζημιά.
Δεν επιτρέπονται οι συμμετοχές σε οχήματα με αγωνιστικές πινακίδες.
Τα αυτοκίνητα αυτά θα πρέπει να έχουν άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου με μέγιστο μικτό βάρος έως 3.5 τόνους,
πινακίδες, ΚΤΕΟ και ασφάλεια εν ισχύ.
Ειδικά για την κατηγορία entry δεν γίνονται δεκτά αγωνιστικά (αυτά που έχουν αγωνιστικές πινακίδες), ο οργανωτής ξέρει ότι πρέπει να κάνει μια διαδρομή που δε θα προξενήσει εξωτερικές ζημιές (εσκεμένα πάντα, γιατί αν ο οδηγός θέλει να το "χαλάσει" δε χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια, ευκαιρίες για να το τσουγκρίσει έχει και στο πάρκινγκ του πολυκαταστήματος).
Τέλος για το τυπικό ότι πράγματι το όχημα που έρχεται να συμμετέχει δεν είναι κλεμμένο, κυκλοφορεί στο δρόμο και δεν ήρθε με το unimog να τρέξει, σου ζητά άδεια, πινακίδες ΚΤΕΟ και ασφάλεια.
Προσοχή, φυσικά και ο Τ.Ε. δεν αντικαθιστά το ΚΤΕΟ (δηλαδή δεν θα κρίνει αυτός), απλά και τυπικά πρέπει το όχημα να έχει τα απαραίτητα έγγραφα, ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΔΗΛΑΔΗ που απαιτούνται για να κυκλοφορεί το όχημα στο δρόμο. ΤΕΛΟΣ.
Απο εκεί και πέρα κατά τη διάρκεια του αγώνα το όχημα της entry μπορεί να συμμετέχει στην κλάση που θα δηλώσει.
superspy έγραψε:EL-II έγραψε:Η ο " γενικος διακοπτης εξωτερικα ενεργοποιουμενος" πχ......
.....
Στην EntryΚανονισμός 2015 έγραψε:Κατηγορία Entry
Συνιστάται η εγκατάσταση γενικού διακόπτη ηλεκτρικού κυκλώματος
Στις άλλες επιβάλλεται όπως και παλαιώτερα αλλά με απλούστερη εφαρμογή:
ΠΧ απόσπασμα απο τον παλιό κανονισμό:Κανονισμός 2014 έγραψε:Aυτός ο διακόπτης πρέπει να είναι αντισπινθηρικός και πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο από το εσωτερικό όσο και από το εξωτερικό του αυτοκινήτου.
Η ομάδα extreme πρέπει να φέρει δύο εξωτερικούς γενικούς διακόπτες έναν σε κάθε πλευρα στην βάση των εμπρόσθιων κολωνών.
Όσον αφορά την εξωτερική του χρήση για τα κλειστά αυτοκίνητα πρέπει υποχρεωτικά να ενεργοποιείται από τη βάση του παρμπρίζ,
σημ: Στον παλιο κανονισμό προβλέποταν μονο ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ η extreme.
αντίστοιχο απο το νεο:Κανονισμός 2015 έγραψε:Αυτός ο διακόπτης πρέπει να είναι αντισπινθηρικός και πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το πλήρωμα,
ενώ βρίσκεται στα καθίσματά του δεμένο με τη ζώνη ασφαλείας.
Υποχρεωτικά θα πρέπει να υπάρχει δυνατότητα ενεργοποίησης και εξωτερικά από τη βάση του παρμπρίζ.
Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε -για όσους δεν είναι εξοικοιωμένοι με τη συγκεκριμένη μορφή αγώνων- ότι μέχρι και το 2014 τα WT και τα Trophy είχαν κοινό Τεχνικό Κανονισμό, κάτι που δημιουργούσε αρκετά προβλήματα καθώς επιβάλλονταν μέτρα ασφαλείας που δεν είχαν αντικείμενο σε αγώνες που γίνονται σε κλειστούς ελεγχόμενους χώρους (WT) γιατί ήταν απαραίτητα σε αγώνες που γίνονται ελεύθερα στο βουνό (πχ πυροσβεστήρες κλπ) και το αντίθετο (πχ τι να τον κάνεις τον εξωτερικό διακόπτη στα Trophy, ποιος θα βρεθεί δίπλα σου να τον τραβήξει όσο εσύ είσαι μέσα;)
Χειρότερα ακόμα οχήματα που προορίζονταν / κατασκευάζονταν ειδικά για τα WT έπρεπε να φέρουν διατάξεις που είναι υποχρεωτικές για τον ανοικτό δρόμο (χωρίς ΠΟΤΕ να το καταφέρνουν πραγματικά) και μετά αυτά τα οχήματα αναγκάζονταν οι οργανωτές στα trophy να τα δεχθούν.
Πλέον τα WT έχουν διαχωριστεί πλήρως απο τα Trophy.
Γεγονός είναι επίσης ότι απο εδώ και μπρός θα υπάρχει και τελικός τεχνικός έλεγχος (παλαιότερα με μια κατηγορία δεν υπήρχε αντικείμενο).
...
superspy έγραψε:Σαφώς για να γίνει ένας αγώνας, δεν απαιτείται να υπάρχει προκήρυξη.
Προκήρυξη η οποία θα έρθει, καθώς από οσο γνωρίζω, πλέον όλοι οι ενδιαφερόμενοι έστειλαν ημερομηνίες οπότε θα γίνει και έπαθλο Κρήτης (Χανιά, Ρέθυμνο, Λασίθι) και κεντρικής - Ηπειρωτικής Ελλάδος (Πάτρα, Εύβοια, Ναύπλιο).
GENERAL LEE έγραψε:Καλά ρε , δικαιολόγησε ...σου 'πα γράψε καμιά μαλακία και την έγραψες ! χαχαχαχα
Δεν πάμε να πιάσουμε εκείνα τα σεναριάκια που λέγαμε σιγά σιγά ? ένα ένα χαλαρά ...
fokion έγραψε:superspy έγραψε:Σαφώς για να γίνει ένας αγώνας, δεν απαιτείται να υπάρχει προκήρυξη.
Προκήρυξη η οποία θα έρθει, καθώς από οσο γνωρίζω, πλέον όλοι οι ενδιαφερόμενοι έστειλαν ημερομηνίες οπότε θα γίνει και έπαθλο Κρήτης (Χανιά, Ρέθυμνο, Λασίθι) και κεντρικής - Ηπειρωτικής Ελλάδος (Πάτρα, Εύβοια, Ναύπλιο).
Αμην και ποτε ( Καθόλου ειρωνια )
Σπυρο στο ανωτερω συμπεριλαμβανονται και αντοχης και τριαλ ή αναφερεσαι ( οπως καταλαβαινω ) στα Wt??
superspy έγραψε:
Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε -για όσους δεν είναι εξοικοιωμένοι με τη συγκεκριμένη μορφή αγώνων- ότι μέχρι και το 2014 τα WT και τα Trophy είχαν κοινό Τεχνικό Κανονισμό, κάτι που δημιουργούσε αρκετά προβλήματα καθώς επιβάλλονταν μέτρα ασφαλείας που δεν είχαν αντικείμενο σε αγώνες που γίνονται σε κλειστούς ελεγχόμενους χώρους (WT) γιατί ήταν απαραίτητα σε αγώνες που γίνονται ελεύθερα στο βουνό (πχ πυροσβεστήρες κλπ) και το αντίθετο (πχ τι να τον κάνεις τον εξωτερικό διακόπτη στα Trophy, ποιος θα βρεθεί δίπλα σου να τον τραβήξει όσο εσύ είσαι μέσα;)
Χειρότερα ακόμα οχήματα που προορίζονταν / κατασκευάζονταν ειδικά για τα WT έπρεπε να φέρουν διατάξεις που είναι υποχρεωτικές για τον ανοικτό δρόμο (χωρίς ΠΟΤΕ να το καταφέρνουν πραγματικά) και μετά αυτά τα οχήματα αναγκάζονταν οι οργανωτές στα trophy να τα δεχθούν.
Πλέον τα WT έχουν διαχωριστεί πλήρως απο τα Trophy.
[/quote]superspy έγραψε:Ύστερα απο μια μεγάλη συζήτηση χθές το βράδυ θα ήθελα να υπογραμμίσω κάτι το οποίο ήταν μεγάλη απαίτηση απο τους εμπλεκόμενους και έχει ήδη υλοποιηθεί, δηλαδή ο διαχωρισμός των WT απο τα Trophy.
Πλέον τα WT έχουν διαχωριστεί πλήρως απο τα Trophy.
EL-II έγραψε:superspy έγραψε:Ύστερα απο μια μεγάλη συζήτηση χθές το βράδυ θα ήθελα να υπογραμμίσω κάτι το οποίο ήταν μεγάλη απαίτηση απο τους εμπλεκόμενους και έχει ήδη υλοποιηθεί, δηλαδή ο διαχωρισμός των WT απο τα Trophy.
Πλέον τα WT έχουν διαχωριστεί πλήρως απο τα Trophy.
Αυτο ειναι κατι που μεχρι προχτες δεν γνωριζαμε επισημα (και αν θες να ειμαι κ λιγο καχυποπτη δεν θα το γνωριζουμε μεχρι να βγει επισημα ο διαφορετικος κανονισμος των trophy) κ δεν ειχαμε κ λογο να το πιστευουμε μιας κ μεχρι προτεινος το "επαθλο περιπετειας" περιλαμβανε κ τους δυο τυπους αγωνα σε κοινο πλαισιο.
EL-II έγραψε:Το πρωτο ειναι οτι εξ οσων γνωριζω, εχει ζητηθει επισημα απο τουλαχιστον δυο λεσχες η θεσπιση κατηγοριας entry στα περιπετειας που να αφορα τα "εκδρομικα" αυτοκινητα.
(τοτε που ζητηθηκε κανεις δεν γνωριζε για διαχωρισμο).
Οι λεσχες λενε οτι το ζητησαν, η επιτροπη ομως δεν το γνωριζει.....
EL-II έγραψε:...
Το δευτερο ειναι οτι ολοι γνωριζουμε οτι μεχρι χτες οι κανονισμοι δεν εφαρμοζονταν by the book. Ολοι το ξερουμε κανεις δεν το λεει κ ολοι κραζουνε αυτον που τελικα τολμαει κ το λεει.
...
superspy έγραψε:
Η απόφαση για τη δημιουργία entry-hobby-normal κλπ για όλες τις εκδηλώσεις 4χ4 έχει αποφασιστεί πριν απο τα ραντεβού της διοίκησης με τις λέσχες.
Ήταν κάτι που έπρεπε να έχει γίνει εδώ και χρόνια.
Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες