Ωχ !!!
Φωκίωνα μόλις μου φορέσανε δυο κράνη !!!
Έγινα 125 cc
|
|
|
EL-II έγραψε:Πριν αρχισεις εσυ το πουστριλικι να ρωτησω εγω κατι και να μας/μου το απαντησετε εσυ Αρη ως αγωνιζομενος κ εσυ Σπυρο ως ΤΕ; Φυσικα κ οποιος αλλος θελει ευπροσδεκτος......
Στον αγωνα wt της Κρητης που θα ερθουνε να τρεξουνε τα περιβοητα Entry αλλα κ τα αυτοκινητα της "κανονικης" κατηγοριας, θα ειναι συμφωνα με οσα προβλεπονται στον υπαρχοντα αναρτημενο κανονισμο; Θα εφαρμοστει δλδ ο κανονισμος κατα γραμμα η θα υπαρξει καποια γενικοτερη "ομερτα" περι του τι τελικα εφαρμοζεται απ οσα αναφερει ο κανονισμος;
Υ. Γ. Για να μην μπερδευτειτε οσοι δεν το ξερετε, Δημητρα εδω, η αλλιως mitsos.....
fokion έγραψε:Δημητρα...
Σε ενα "γκρι" περιβαλλον για διαφορους λογους... ακομα ακομα και για το οτι οποιος δεν πληρει ΑΚΡΙΒΩΣ τους κανονισμους οι οποιοι ομως... ανακοινωθηκαν σκαρτα 1 μηνα πριν - αρα δυσκολο να προλαβουν ΟΛΟΙ να "συμπλευσουν", ΑΝ λοιπον ημουν στην θεση του ΤΕ θα ημουν καπως "ελαστικός" ΑΦΟΥ ομως ειχα συνενοηθει με τον Επικεφαλής της τεχνικής επιτροπης απο την μια και απο την αλλη ειχα επισημανει εγγραφως στον οδηγό τις οποιες ατελειες που χρηζουν διορθωσης.
ΝΑ ΓΙΑΤΙ ελεγα πριν "βγαλτε ΔΤΤ ως εχουν" γιατι η ΟΜΑΕ - ως συνολικός οργανισμός το λεω - "φερει ευθυνη....
Αλλα αυτο ειναι η "αποψη του Φωκιωνα". Σαν ΤΕ οπως προ-ειπα, θα ειχα φροντισει να λαβω οδηγιες αρμοδιως τις οποιες και θα εφαρμοζα ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ...............
Πρεπει ΚΑΠΟΙΑ στιγμη ο καθε ΤΕ να ΜΗΝ εχει την "δικη του πολιτικη"...
EL-II έγραψε:Παραδειγμα ας πουμε το "κτεο εν ισχυ" που αναφερεται για την entry.......
.....
Οι αγώνες Wild Terrain δέχονται συμμετοχές αυτοκινήτων εκτός δρόμου, με άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου ή
αγωνιστικές πινακίδες (ανάλογα την κατηγορία).
3.1 Κατηγορία Entry
Αυτοκίνητα τετράτροχα με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, μόνιμη ή κατ’ επιλογή.
Στόχος της συγκεκριμένης ομάδας είναι η συμμετοχή οχημάτων τα οποία θέλουν να γνωρίσουν τα Wild Terrain
αλλά με τη μικρότερη πιθανή εξωτερική ζημιά.
Δεν επιτρέπονται οι συμμετοχές σε οχήματα με αγωνιστικές πινακίδες.
Τα αυτοκίνητα αυτά θα πρέπει να έχουν άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου με μέγιστο μικτό βάρος έως 3.5 τόνους,
πινακίδες, ΚΤΕΟ και ασφάλεια εν ισχύ.
EL-II έγραψε:Η ο " γενικος διακοπτης εξωτερικα ενεργοποιουμενος" πχ......
.....
Κατηγορία Entry
Συνιστάται η εγκατάσταση γενικού διακόπτη ηλεκτρικού κυκλώματος
Aυτός ο διακόπτης πρέπει να είναι αντισπινθηρικός και πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο από το εσωτερικό όσο και από το εξωτερικό του αυτοκινήτου.
Η ομάδα extreme πρέπει να φέρει δύο εξωτερικούς γενικούς διακόπτες έναν σε κάθε πλευρα στην βάση των εμπρόσθιων κολωνών.
Όσον αφορά την εξωτερική του χρήση για τα κλειστά αυτοκίνητα πρέπει υποχρεωτικά να ενεργοποιείται από τη βάση του παρμπρίζ,
Αυτός ο διακόπτης πρέπει να είναι αντισπινθηρικός και πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το πλήρωμα,
ενώ βρίσκεται στα καθίσματά του δεμένο με τη ζώνη ασφαλείας.
Υποχρεωτικά θα πρέπει να υπάρχει δυνατότητα ενεργοποίησης και εξωτερικά από τη βάση του παρμπρίζ.
1 Γενικά
Το Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας (ΔΤΤ) συνοδεύει κάθε αυτοκίνητο σε όλες τις αγωνιστικές εκδηλώσεις στις οποίες
συμμετέχει και πρέπει να παρουσιάζεται στους Τ.Ε. του αγώνα ή στα άλλα εντεταλμένα όργανα, όταν ζητείται.
Σκοπός του ΔΤΤ είναι:
• Να διευκολύνει τον τεχνικό έλεγχο του αυτοκινήτου, βεβαιώνοντας πως τα συστήματα ασφαλείας έχουν
ελεγχθεί εξονυχιστικά και βρέθηκαν σύμφωνα με τους κανονισμούς. Επίσης χρειάζεται προσοχή το γεγονός
πως, για διαφορετικά είδη αγώνων (πχ. ράλλυ ή ταχύτητες – αναβάσεις) ορισμένοι κανονισμοί ασφαλείας
διαφέρουν (πχ. ως προς το σύστημα πυρόσβεσης), οπότε στο ΔΤΤ πρέπει να αναφέρεται, αν τίθεται τέτοιο
ζήτημα, για ποιό είδος αγώνα το αυτοκίνητο βρέθηκε σύμφωνο με τους κανονισμούς. Οι Τ.Ε. οφείλουν να
εξετάζουν το σημείο αυτό.
• Να περιλαμβάνει φωτογραφίες του αυτοκινήτου, ώστε να διαπιστώνεται η συμφωνία με τους κανονισμούς της
εξωτερικής του όψης.
• Να παρουσιάζει το ακριβές ιδιοκτησιακό καθεστώς του αυτοκινήτου, καθώς και τους επιτρεπόμενους χρήστες
με κατάλληλη εξουσιοδότηση του ιδιοκτήτη (υπεύθυνη δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής από
νόμιμη αρχή).
• Να περιλαμβάνει καταγραφή των προβλημάτων – ελλείψεων που κατά καιρούς διαπιστώνονται στο αυτοκίνητο
από τους Τ.Ε., έτσι ώστε να είναι ενήμεροι, τόσο ο κάτοχος και ο χρήστης του αυτοκινήτου, όσο και οι Τ.Ε.
επόμενων αγώνων, για τα προβλήματα αυτά. Ο Τ.Ε. είναι υποχρεωμένος να αναφέρει τυχόν μη αποκατάσταση
τέτοιων προβλημάτων – ελλείψεων στους Αγωνοδίκες.
• Να παρουσιάζει την πλήρη αγωνιστική ιστορία του αυτοκινήτου.
Τονίζεται πως η ύπαρξη του ΔΤΤ δεν απαλλάσσει τους Τ.Ε. του εκάστοτε αγώνα από την υποχρέωσή τους για
πλήρη και ενδελεχή τεχνικό έλεγχο, τελικό αποτέλεσμα του οποίου μπορεί να είναι, μετά τη σχετική απόφαση των
Αγωνοδικών, κάποια ποινή που μπορεί να φτάνει και ως την απαγόρευση εκκίνησης ή συνέχισης του αγώνα. Η
τεχνική καταλληλότητα κάθε αυτοκινήτου κρίνεται σε κάθε αγώνα και όχι μόνο κατά την έκδοση του ΔΤΤ. Απλά, το
ΔΤΤ επιτρέπει την επιτάχυνση των ελέγχων αυτών.
Η ύπαρξη του ΔΤΤ πιστοποιεί τον αγωνιστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ώστε να δικαιούται τη χρήση αγωνιστικών πινακίδων. Υπενθυμίζεται ότι όλα τα αυτοκίνητα, των οποίων τα στοιχεία της άδειας κυκλοφορίας (για παράδειγμα: κυβισμός) δεν συμφωνούν με το αυτοκίνητο, πρέπει να διαθέτουν αγωνιστικές πινακίδες
fokion έγραψε:Δημητρα...
ΑΦΟΥ ομως ειχα συνενοηθει με τον Επικεφαλής της τεχνικής επιτροπης απο την μια .........
.....................
Αλλα αυτο ειναι η "αποψη του Φωκιωνα". Σαν ΤΕ οπως προ-ειπα, θα ειχα φροντισει να λαβω οδηγιες αρμοδιως τις οποιες και θα εφαρμοζα ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ...............
Πρεπει ΚΑΠΟΙΑ στιγμη ο καθε ΤΕ να ΜΗΝ εχει την "δικη του πολιτικη"...
GENERAL LEE έγραψε:Ωχ !!!
Φωκίωνα μόλις μου φορέσανε δυο κράνη !!!
Έγινα 125 cc
EL-II έγραψε:...λυπαμαι βεβαια γιατι με τον Σπυρο εχουμε πει δυο κουβεντες πραπανω κ υπεθετα οτι δεν θα εμπαινε σε αυτο το τρυπακι που τον βαζεις..... ...
superspy έγραψε:EL-II έγραψε:...λυπαμαι βεβαια γιατι με τον Σπυρο εχουμε πει δυο κουβεντες πραπανω κ υπεθετα οτι δεν θα εμπαινε σε αυτο το τρυπακι που τον βαζεις..... ...
Καλημέρα Δήμητρα,
Επειδη λοιπόν μάλλον δε το καταλαβαίνω μπορείς να μου το εξηγήσεις;
EL-II έγραψε:Δεν εβαλα καμια ουρα στα σκελια, αν σε βολευει πιστευε το, η αληθεια ειναι οτι "προ του αποτελεσματος" που ειπε ο Σπυρος, δεν βρισκω λογο να συνεχισουμε καμια συζητηση καθως απο τις απαντησεις ειμαι καλυμμενη.
Εκτος κι αν γουσταρεις απλα να τα λεμε, οποτε πιστεψε με ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΡΥΨΩ.
Φυσικα δεν περιμενω απο κανεναν να σε φιμωσει και να διαφυλαξει τα.... ποια ακριβως ειπες;; Τι συμφαιρον μπορει να εχω περα απο την γενικοτερη καυλα για την 4κινηση κ τους αγωνες; Για πες ρε μαγκα να μαθω κι εγω......
Σου ειπα τις ενδειξεις. Δεν παρακολουθεις τι γραφω. Βαδιζεις στα χναρια καποιων που καποτε κοροιδευες που διαβαζουνε οτι θελουνε....
Anyway, παμε ξανα λοιπον
Αν ανατρεξεις στο ποστ που γραφαμε στον.... αλλο καφενε, θα δεις την απαντηση του Αγγελου περι "γενικου διακοπτη" για παραδειγμα.
Σελιδα 42 πανω πανω.
Διαβασε κ θα καταλαβεις.
Επομενο, το "απο κανονισμους καλα παμε" σημαινει "εχουμε κανονισμους" μην το μπερδευεις με την προσωπικη μου αποψη αν οι κανονισμοι ειναι σωστοι η οχι.
Μπορει να διαφωνω μαζι τους αλλα εφ οσως υφιστανται κατα την αποψη μου επιβαλλεται να εφαρμοστουν.
Το επομενο παραληρημα, τους αμεσα εμπλεκομενους, το φιλαρακι μου (αληθεια ποιος ειναι;) και τε περι κατευθυνομενων ΝΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΜΙΛΑ ΚΑΘΑΡΑ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΚΡΥΨΩ ΤΙΠΟΤΑ.
Αν δεν μιλησεις ομως κοψε την παπατζα κ ασε την λασπη για το βουνο.
Διαπιστωσα τελευταια οτι σου αρεσει να μηδενιζεις τους συνομιλητες σου.
Ο ενας δεν θα επρεπε να εχει αποψη γιατι δεν εχει τρεξει στους αγωνες, ο αλλος γιατι ειναι και στελεχος, ο τριτος γιατι δεν τρεχει απο την προ χριστου εποχη που τρεχεις εσυ, εγω γιατι δεν σου αρεσουνε αυτα που λεω κ πας να το ριξεις στην τρελλη κ τα κατευθυνομενα συμφαιροντα.......
Δεν γινεται ετσι φιλε. Αν κανεις συζητηση ακους ολες τις αποψεις κ ΤΙΣ ΣΕΒΕΣΑΙ ΕΙΤΕ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.
Τελος να σου πω οτι πιστευα οτι δεν θα χρειαζοταν τετοια εκτενης αναλυση......
Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες