fokion έγραψε:ναι. στοχους της εντρυ με 36αρι, οχι δε μπορω να τους καταλαβω. εντρυ με long arm ελευθερες δε μπορω να τους καταλαβω. στοχους με επωνυμο και μονο μη J cage δεν μπορω να τους καταλαβω. Εντρυ με οδηγο που να μην εχει ξανατρεξει στη ζωη του ( κατα κυριο λογο ) ναι μπορω να τους καταλαβω. Το παραδειγμα που ειπα και πιο πριν. Με φανταζεσαι να οδηγω μονο και μονο επειδη εχω φραγκα ενα καθαροαιμο Τ1 στην Ζ1?? ειναι αυτο λογικό να επιτρεπεται?
(Προφανώς καμία σχέση δεν έχουν τα T1 κλπ στην κουβέντα μας, αλλά και πάλι τι θες να πεις; Δηλαδή αν έχεις χρήματα δεν τρέχεις αύριο στον επόμενο αγώνα του Π.Π.Ρ. με οποιοδήποτε κορυφαίο αυτοκίνητο;)
Κατά τα άλλα καλό είναι να λάβεις μέρος κάποια φορά σε έναν αγώνα WT ώστε να δείς ότι γενικά το παιχνίδι είναι ελεύθερο και ευτυχώς! (πέρα από τα αυτονόητα περι 4τραδιεύθυνσης που ούτε αυτό το καταλαβαίνεις όπως έγραψες παραπάνω).
Iσως σε βοηθήσει να καταλάβεις ότι στην πιάτσα κυκλοφορούν ένα κάρο «έτοιμα» καθημερινά τα οποία μπορεί να μην τους νοιάζει να σπάσουν τρεις κεντρικούς και δυό εργάτες σε ένα παιχνίδι, αλλά δε θέλουν γρατζουνιές – καλώς ή κακώς.
Το να έρθουν λοιπόν έστω και 3 αυτοκίνητα παραπάνω σε έναν αγώνα είναι καλύτερο από το να μην έρθουν καθόλου και αυτό είναι κάτι που ζητήθηκε. Ξεπέρασε λοιπόν αυτό το κόλλημα με την Entry και δες το με άλλο μάτι.
That’s it επιτέλους και πάμε παρακάτω!
fokion έγραψε:Ελεγα περι της επιτροπής αλλα αρμοδιοτερα οπως λεχθηκε και απο τον Κο Μιχελακακη χτες, οταν του ελεγαν ηδη απο τον Ιουνιο του 14 οτι η επιτροπη "ετσι" δε θα λειτουργησει, και αποδειχτικε ενα χρονο ( ας πουμε ) μετά... "τωρα θα πεις οτι εσυ τα ελεγες" ηταν συγκαταβατικα η ατακα του κατα ΔΗΛΩΣΗ του ΔΣ ( του κυριου που ειναι δικηγορος ) οι κανονισμοι ΔΕΝ συνταχθηκαν απο την Επιτροπή ( WT και τριαλ ) αλλα "συνταχθηκαν απο γνωριζοντα μελη της ΕΠΑ" και σε ερωτηση απο το Μελετη "και ποιοι ηταν αυτοι" δοθηκε η αοριστη απαντηση "μελη που γνωριζουν".
Ο άνθρωπος που σε χρησιμοποίησε σα φερέφωνο έχει κάνει ότι μπορεί φέτος ώστε να καταστρέψει όλους τους αγώνες, ακόμα και αυτούς που δεν έχει ιδέα περι τίνος πρόκειται.
Ο ΣΙΔΕΡΗΣ απάντησε χαρακτηριστικά οτι οι κανονισμοί Trial και Wild Terrain συντάχθηκαν απο την επιτροπή και καλώς συντάχθηκαν.
fokion έγραψε:Πηγα στη ΓΣ ως μελος του Ιχνιλατη ( υφισταται το δικαιωμα παρακολουθησης - και λογω καποιου θεματος υπηρχε περιπτωση μεχρι τελευταια στιγμη ενας να μην παρασταθει οποτε εγω οπως και περσι θα τον αντικαθιστουσα ) χωρις προφανως δικαιομα λογου και ψηφου μια που υπηρχε και εκπροσωπος και αντικαταστατης - Ουτε το λογο πηρα, ουτε ψηφισα.
Με σκοπο να εχω προσωπικη αποψη για τα τεκταινομενα, κι οχι απο "το τι μου ειπαν κι οπως μου το ειπαν"...
Μάλιστα.
fokion έγραψε:Μια επιτροπή προτεινει ( αλλα κυριως υπαρχει ) λογω των γνωσεων που εχει. Αυτο που δεν ειχε ηταν κατα δηλωση του Προεδρειου και παλι, την ικανοτητα "ζημωσεων" ωστε να βγει αποτελεσμα. Και κατα δηλωσην επικεφαλής Τεχνικής επιτροπής παλιωτερα οτι "περιμενω απο την επιτροπή που ξερει". Πηγαινω σε καθε εν Αθηναις σεμιναριο και προσπαθω να κραταω επαφη με τον εκαστοτε επικεφαλής...
Σαφώς. Θα θυμάσαι ίσως τι ανάφερα φέτος στο σχετικό σεμινάριο λοιπόν.
fokion έγραψε:Τι περιμενα να γινει??? Οχι παντως αυτο που εγινε - να ζητηθουν οι παραιτησεις τους. Ιδεαλιστης ων περιμενα ΤΕΛΙΚΑ να βγαλει το οποιο "αποτελεσμα" εστω και με μια απλή ανακοινωση οτι "δεν βγαινει οπως το θελουμε - τρεξτε για φετος οπως και περσι - και θα τα φτιαξουμε για το 16"... Οπως και τελικά - αλλα τον Μαρτιο αντι του υποσχεθεντος Δεκεμβριου, εγινε.
Χμ, πρώτα απόλα τα WT και τα Trial έχουν κανονισμούς, δεν ισχύουν του ’14. (Δηλαδή του ’09) Δεύτερο εκτιμώ ότι και οι υπόλοιποι θα ολοκληρωθούν καθώς έχουν αλλάξει αρκετά πράγματα τα τελευταία χρόνια και από νομοθετικής πλευράς.
fokion έγραψε:Και σημερα ακομα - 23 Απριλιου - ΔΕΝ υπαρχει προκυρηξη / προγραμμα για ΤΙΠΟΤΑ.
Κι οπως ειπε ο Κος Σιδερης μεχρι την ημερομηνια που επρεπε ( Οκτωβρη αν δεν κανω λαθος) μονο 8 Α. Σωματεια ειχαν ζητησει αγωνες παντος ειδους. Θα μπορουσε να βγει ενα "προσωρινο" προγραμμα και να συμπληρονονταν στην πορεια. Οπως εγινε και περσι.
Δε νομίζω Τάκη.
Αρχικά
δεν ήταν 8 σωματεία
αλλά 8 αγώνες με ερωτηματικά. Ακόμα και τώρα υπάρχουν λέσχες που δεν έχουν στείλει τα απαραίτητα – με εξαίρεση την Κρήτη και την Πάτρα.
fokion έγραψε:Το οτι ψηφισαν 50 δε μου λεει απολυτως τιποτα. Οπως ειπα παιζω το οποιοδηποτε στοιχημα οτι ΔΕΝ ειχαν διαβασει τι ψηφιζαν.... Δεν ειχαν καν την αυτογνωσια, πλην ενός, να ψηφισουν λευκο, οπως αν μη τι αλλο εκαναν οι παροντες λεσχες 4χ4 (τρεις ολες κι ολες...) για τους κανονισμους καρτ πχ....
Το ότι ψήφισαν θα έπρεπε να σου λέει πολλά, πολύ περισσότερο ύστερα από τη βαβούρα που είπες ότι έγινε!
fokion έγραψε:Οχι δεν εχω οργανωσει και γι αυτο δεν εκρινα τον γενικο κανονισμό. Εκρινα τον τεχνικο κανονισμό και την προφανη ελλειψη φιλοσοφιας. Καθως και αλλα προβληματα που θα δημιουργησει ετσι οπως εχει συνταχθει...
Fok καταλαβαίνεις ότι αυτό που λες δε παιζει έτσι;
fokion έγραψε:Ειδικά αυτο το cage στη σκαλα εκανε ακομα και αρχαιο αγωνιζομενο με αξιωματα και δοιηκιτικά να ανατριχιασει...
Δεν πειράζει, πολλοί δεν γνωρίζουν τα σχετικά με τα τετρακίνητα (και δεν είναι και υποχρεωμένοι)
fokion έγραψε:Το οτι οι επισκεψεις - κι αυτο τεθηκε - εγιναν τον Φεβρουαριο του ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ετους οταν το λεω και παλι η δεσμευση ηταν για κανονισμους τον Δεκεμβρη τι δειχνει???
Αργοπορία μεν, αλλά σίγουρα θέληση για βελτίωση δε, καθώς δεν είδα να πει κανείς, «έλα ας το κουκουλώσουμε γιατί πέρασε ο χρόνος.» Κάμια διοίκηση δε το είχε κάνει ποτε αυτό - να πάει αυτή να βρει τις λέσχες. Είναι επίσης σημαντικό να αναφερθεί ότι ουσιαστικά μετά τις επισκέψεις άρχισε να φαίνεται ένα κάποιο φώς για κάποιο -έστω - υποτυπώδες πρόγραμμα.
fokion έγραψε:Νομιζω οτι την αποψη μου την εχω πει καποια μηνηματα πριν. Καθοσον η τοτε επιτροπή πρακτικά δεν εκανε τιποτα απο το 09 παρ' ολο που τα αυτοκινητα εξελισονταν ανα τα χροονια, και εξελισονταν στα τυφλα λογω της ανυπαρξιας της και των σχετικών κανονισμών, σημερα θα επρεπε να βγει ενα ΔΤΤ για ΟΛΑ τα αυτοκινητα "ως εχουν" , να "μαζευτει οτι μαζευεται" και σε 3-5 χρονια οτι δεν εχει φτιαχτει "πετιεται" αλλα αν ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ο αγωνιζομενος που εχει βαλει χρηματα προς "αδιορθωτη" κατευθυνση χωρις κατ' ουσιαν να φταιει θα ευχαριστηθει καπως την επενδυση του.
Παραλληλα θα εκμεταλευει το χρονο η οποια επιτροπη προκειψει τελικα, να ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ τις λεσχες και τους αγωνιζομενους... Και τελικά εκει παμε οπως εγινε μια που η φετινη χρονια ειναι γεματη απο "εκδρομες" και "Βουλγαρια".... Αλλη μια πτυχη το θεματος....
Fok,
οι κανονισμοί των Trial και WT δεν επιφέρουν πρόσθετους περιορισμούς σε όσα αυτοκίνητα ακολουθούσαν τους ήδη υπάρχοντες κανονισμούς από το ’09, αντίθετα επιτρέπουν και περισσότερες ελευθερίες σε σχέση με τότε. Άρα αυτό που γράφεις πιο πάνω δε στέκει, τουλάχιστον με αυτό που αναφέρεις περί εξέλιξης. Επίσης η διαδικασία για τα ΔΤΤ είναι ενιαία για όλα τα αγωνίσματα και τα ΔΤΤ τα εκδίδει ένας Τ.Ε. αυξημένης εμπειρίας ο οποίος έχει τις γνώσεις για να κρίνει και να αναγνωρίσει τα απαραίτητα.
fokion έγραψε:Οχι. Οπως ειπα η αναπτυξη ΔΕΝ συμαινει ασυδοσια. Ακριβως αυτο υπηρχε χρονια τωρα και να το αποτελεσμα. Ο καθενας "χτιζει" οτι του κατεβασει και οπως το κατεβασει η γκλαβα του.... Και αντι οι κανονισμοι να "οδηγουν" τα αυτοκινητα, τα αυτοκινητα "οδηγουν" τους κανονισμους.
Ε, αυτό δε δείχνει να είναι έτσι.
fokion έγραψε:- Οταν βλεπεις αυτο που αγαπας ( απλά και μονο χωρις καμια επαγγελματική σχεση ) να εχει καταστραφει χρονο με το χρονο?? τι πρεπει να εισαι ηρεμος?? να μην ζητας να "αλλαξει κατι"??? σε τελική ΠΟΣΟ χειρωτερα να παει απο την πληρη ανυπαρξια του φετος?
ΠΟΛΥ! Αλλά άλλο είναι να ζητάς και άλλο να απαιτείς να αλλάξει κάτι απλά και μόνο γιατί μπορεί να μην το καταλαβαίνεις.