knakos έγραψε:Ερώτηση:τη στάθμη των λαδιών του κιβωτίου την ελέγχουμε με αναμμένο ή σβηστό τον κινητήρα;
όταν έβγαλα την τάπα βγήκαν μόνο 2 λίτρα.
Ελεγχος στάθμης λαδιού αυτομάτου κιβωτίου CD4E, όπως αυτός συνιστάται απο το επίσημο βιβλίο επισκευών και συντήρησης της FORD:
1/Οδηγούμε για 30 χιλιόμετρα ή ζεσταίνουμε τον κινητήρα.
2/Παρκάρουμε σε οριζόντιο έδαφος και βάζουμε την Park.
3/Βάζουμε μπροστά τον κινητήρα και με το πόδι στο φρένο περνάμε τον λεβιέ ταχυτήτων απο όλες τις σχέσεις με στάση πέντε δευτερολέπτων σε κάθε σχέση.
4/Βάζουμε το λεβιέ στην PARK αφήνοντας τον κινητήρα να λειτουργεί.
5/Αφαιρούμε την ντίζα ελέγχου και την καθαρίζουμε.
6/Βάζουμε πίσω στην θέση της τη ντίζα και σιγουρευόμαστε οτι πατάει καλά.
7/Βγάζουμε μετά απο δυό-τρία δευτερόλεπτα τη ντίζα.Η στάθμη θα πρέπει να βρίσκεται εντός του σαγρέ/μπακλαβωτού τμήματος της ντίζας.
Επεξήγηση:
Το πάνω μέρος του σαγρέ τμήματος υποδηλώνει την μέγιστη στάθμη και το κάτω μέρος την ελάχιστη.
Προσοχή!!!Μην οδηγείτε το όχημα αν η στάθμη του λαδιού είναι στην τρύπα της ντίζας που βρίσκεται μερικά χιλιοστά κάτω απο το σαγρέ τμήμα της.
Αν βγήκαν πράγματι δύο μόνο λίτρα, και ο κινητήρας ήταν ήδη ζεστός, μάλλον το κιβώτιο είχε λιγότερα λάδια.Συνήθως βγαίνουν τρία με τέσσερα λίτρα σε κάθε αφαίρεση της τάπας.