ekarpod έγραψε:φωτό έπρεπε να βγάλω τότε, τώρα δεν μπορώ να ξαναβγάλω κονσόλα...
πάρε λεπτό φύλλο EVA και καλή βενζινόκολλα και βγάλε την κονσόλα σου (σχετικά εύκολο)
μόνο τότε θα δεις που υπάρχουν τρύπες - φθορές (εμένα ο φαναρτζής για να βγάλει την μοκέτα είχε κόψει με ξυράφι και το τμήμα μοκέτας στο τούνελ, το οποίο ήταν καταστροφή. Με τον ίδιο τρόπο μπάλωσα και αυτό)
η μοκέτα με την χοντρή μόνωση που έχει από κάτω, πρέπει να εφαρμόζει στην μεγάλη τρύπα του τούνελ και να μην έχει τρύπες κοψίματα από κακοτεχνίτες...
στους λεβιέδες που είναι το πιό πιθανό να έχουν διαλυθεί οι εσωτερικές μονώσεις, χρειάζεται λεπτό στρώμα μονωτικού για να μην περιορίζεται η κίνηση του λεβιέ, αλλά πιθανότατα θα πρέπει να χτίσεις από χαμηλά (γιαυτό σου προτείνω να βγάλεις κονσόλα, ώστε να δείς και όλη την κατάσταση του μονωτικού του τούνελ)
Θα βγάλω την κονσόλα και θα δω τι γίνεται από κάτω της. Αν κάνω το εγχείρημα τελικά θα βάλω και φώτο αν μπορέσω. Επίσης οι αεραγωγοί που βγαίνουν πίσω από την κονσόλα στα πόδια των πίσω επιβατών δεν έχω δει ποτέ να βγάζουν αέρα. Παίζει να είναι κλειστοί από μέσα, οι βουλωμένοι;