Για σας παιδιά.
Δεν υπάρχει κεφάλαιο με BMW γιαυτό ανοίγω εδώ ένα θέμα με τους πολύδισκους συμπλέκτες-διαφορικά όπως το xdrive τις BMW και πολλά άλλα όπως haldex σε freelander-tigouan και ηλεκτρομαγνητικούς συμπλέκτες του outlader και rav.
Στο xdrive έχουμε μόνιμη τετρακίνηση με ποσοστό 40-60 εμπρός-πίσω, το οποίο μπορεί να γίνει 0-100 και 100-0, η ροπή περνάει μέσα από τον πολύδισκο συμπλέκτη προς τους εμπρός και πίσω τροχούς. Εφόσον έχουμε ρυθμιζόμενη πίεση στα δισκάκια για την αυξομείωση του ποσοστού της ροπής η απορία μου είναι αν έχουμε συνεχόμενη τριβή στα δισκάκια αυτού του συμπλέκτη- (κεντρικού διαφορικού) και όταν λέω συνεχόμενη τριβή εννοώ κάτι σαν πατινάρισμα του συμπλέκτη κιβωτίου ταχυτήτων αλλά για όλη την διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου,και αν αυτό γίνεται έτσι γιατί δεν χαλάνε ποτέ αυτά τα δισκάκια;;;
Κάτι ανάλογο πιστεύω θα γίνεται και στα haldex σε freelander-tigouan και ηλεκτρομαγνητικούς συμπλέκτες του outlader και rav, στα οποία δεν έχουμε μόνιμη τετρακίνηση αλλά κατ απαίτηση (όταν χρειάζεται)
Τι λέτε παιδιά για το θέμα;;;