Καλημέρα σας.
Είναι το πρώτο μου θέμα εδώ και πριν απ' όλα θα ήθελα αφενός να σας χαιρετίσω και αφετέρου να ζητήσω συγγνώμη εάν υπάρχει κάποιο θέμα κατάλληλο για το ερώτημά μου, που δεν μπόρεσα να τη βρω στην αναζήτηση.
Τα πράγματα έχουν ως εξής:
Ο πατέρας μου έχει ένα L.R. series 3, μοντέλο '78, 109" (το pick-up, σωστά; ). Το έχει στην κατοχή του 33 χρόνια. Μιλάμε για 33 χρόνια συνεχούς χρήσης, όχι όμως σε βουνά κτλ, τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιείται ως επαγγελματικό. Ξέρω ότι θα ξενερώσετε κάποιοι με την επαγγελματική χρήση αυτού του αυτοκινήτου, αλλά...... Μην πυροβολείτε τον πιανίστα σας παρακαλώ, εγώ είμαι απλά ο messenger.
Πρόσφατα λοιπόν το μοτέρ του γέρου μας, τα έπαιξε. Για να είμαι πιο ακριβής, έσκασε φλάντζα, πήρε νερά ο κινητήρας και εξ αιτίας της διάβρωσης που προκλήθηκε τρύπησε ένα πιστόνι, το κενό μεταξύ πιστονιού και κυλίνδρου έγινε 0.20 (μη ρωτάτε περισσότερα, έτσι μου το είπαν, δεν ξέρω καν αν εννοούσαν αυτό που καταλαβαίνω εγώ) και επίσης δεν γνωρίζουμε (αν δεν λύσουμε τον κινητήρα) τι επιπλέον ζημιά έχει, π.χ. αν έχουν πάει πιο βαθιά οι διαβρώσεις, κουζινέτα, στρόφαλος κτλ.
Το θέμα τώρα είναι ότι η επισκευή του, σύμφωνα με τον μάστορα που το φτιάχνει το συγκεκριμένο αμάξι επί 33 χρόνια τώρα, θα κοστίσει πάνω από 2.000,00 €, χωρίς να ξέρει να μας πει ΠΟΣΟ πάνω από 2.000,00 €.
Και έτσι προκύπτει το εξής ερώτημα: Υπάρχει άραγε περίπτωση να βρεθεί ανακατασκευασμένο μοτέρ (για καινούριο δεν το συζητάμε, απαγορευτικό κόστος), από Ελλάδα ή εξωτερικό, σε ΚΑΛΗ κατάσταση και από αξιόπιστη επισκευή, ώστε να αντικαταστήσει το λαβωμένο δικό μας, με κόστος που να κάνει τη μεταμόσχευση πιο συμφέρουσα απ' την εγχείριση ανοιχτής καρδιάς;
Μιλάμε για κινητήρα βενζίνης 2.25 ή 2.5 lt (και οι 2 κάνουν, απ' ότι λέει ο πατέρας).
Ελπίζοντας να μη σας έπρηξα πολύ με το μακροσκελές μήνυμά μου, επικαλούμαι τις γνώσεις, τις εμπειρίες και το δίκτυο γνωριμιών σας, εντός και εκτός συνόρων, ώστε να βρούμε κάποια λύση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Φιλικά,
Νάσος, Ηράκλειο Κρήτης