Χμ.... μεγάλη κουβέντα θες να ανοίξεις:
Λοιπόν....
Ο ερασιτεχνικός τρόπος:
Α. Θεωρούμε ότι έχεις ένα μηχανάκι. (κακό αυτό αλλά….)
Β. Αφού είσαι ερασιτέχνης, ακόμα και με λίγο ταλέντο, δε θα βρεις κανένα σοβαρό χορηγό
Γ. Κόβεις τα τσιγάρα, γλυφιτσούρια, τσίχλες, μεσημεριανό στη δουλεία και ξεχνάς τις εξόδους για τον υπόλοιπο χρόνο.
Δ. Λιώνεις όλο το χρόνο στη δουλεία, ΣΚ προπόνηση (minimum 300 χλμ χώμα), δύο φορές τη βδομάδα ποδήλατο.
Ε. Συντηρείς το μηχανάκι μέχρι υπερβολής, εκτός από τα πλαστικά και λοιπά μπιχλιμπίδια που δεν έχουν σημασία σε ένα αγώνα.
Στ. Αποφασίζεις ένα με δύο χρόνια πριν σε ποιο αγώνα θα λάβεις μέρος. (Εδώ από οικονομικής πλευράς έχεις μόνο δύο επιλογές
1. Ράλλυ Καππαδοκίας,
2. UAE Desert challenge
Ζ. Προσπαθείς να βρεις χορηγούς με τίμιο τρόπο
Η. Μια και το Ζ σαν ερασιτέχνης δύσκολα θα γίνει την πέφτεις σε φίλους και γνωστούς
Α... ξέχασα.... πριν δηλώσεις συμμετοχής, μιλάς με το δικηγόρο σου για το επικείμενο διαζύγιο
Σοβαρά τώρα:
Αν λείπει η εμπειρία στην άμμο, πας υποχρεωτικά για το ράλι Καππαδοκίας, άσε που αν σου τύχει κάτι η Τουρκία είναι δίπλα, όλο και κάποιος φίλος θα έρθει για βοήθεια. Επίσης συνηθισμένος στην Ελληνική πέτρα, η Τουρκία δεν θα σε βγάλει έξω από τα νερά σου.
Το κόστος πέρσι για το Καππαδοκίας ήταν
3500€ συμμετοχή, αν προλάβαινες να είσαι μέσα στους 20 πρώτους που δήλωσαν και πλήρωνες όλο το ποσό μέχρι 15 Απριλίου (ο αγώνας πέρσι ήταν 31/7-10/8, φέτος είναι 25/6-3/7)
Πρόσθεσε σε αυτά:
Το κόστος μεταφοράς στην Άγκυρα και επιστροφής από το.. σημείο που θα φθάσεις.
Βενζίνες
Ενοικίαση GPS της οργάνωσης: 230€
Beacon: 274€
Sentinel: Πέρσι ήταν δωρεάν, (Βάλε 100€ στην κάβα)
Λάστιχα, υπολόγισε με μοτο από 450+ ένα πίσω κάθε μέρα και ένα εμπρός κάθε δύο, αν βρεις τα χρήματα πας για mousse, αλλιώς μένεις στη σαμπρέλα
Δύο έξτρα ζάντες κομπλέ
Πακέτο ανταλλακτικών πέρα από αυτά της μοτοσικλέτας, όπως: έξτρα ICO, έξτρα Roadbook, ηλεκτρονικέΣ, πολλαπλασιαστέΣ, αντλίεΣ βενζίνης, τιμόνια, μανέτες κομπλέ με βάση, μια πίσω ανάρτηση κομπλέ, ένα τεπόζιτο, φλάντζες κεφαλής, ένα σετ γρανάζια – αλυσίδα, σετ φώτα., μανιβέλα, επιλογέα ταχυτήτων, λάδια / ξύδια (προπάντων τα ξύδια γιατί στην Τουρκία μόνο μπύρα θα βρεις) κλπ
Πριν φύγεις από εδώ, θα πρέπει η μοτο να είναι σε καλύτερη κατάσταση, από ότι καινούργια.
Αυτά για τώρα, τα άλλα αν σε ενδιαφέρει θα τα πούμε κατ’ιδίαν.
Β. Ο επαγγελματικός τρόπος
Θες ανάλυση και εδώ;
--------------------------
Μερικές φωτό απο το Ράλι Καππαδοκίας 2004, περισσότερες και μερικά videos εδώ:
http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=878
Ο νικητής Χιλιανός De Gavardo με ΚΤΜ 450!
Το Quad Rapror 660 του αγώνα!
Πολύ γκάζι......
Δροσιστικό!
Χμ.... μοιάζει με την Τυνησία!