devil έγραψε:Καθως εχω πουλησει το Terrano εδω και λιγο καιρο,και ερχεται χειμωνας, βροχες,λασπες και θελω ενα οικονομικο 4χ4 σκεφτομαι να παρω ενα μεταχειρισμενο Jimny μοντελο 01'και μετα και εως 9500 ευρω ετσι ωστε να του βαλω καποια πραγματα,ξερεται εσεις τι εννοω.
Παρακαλω πειτε μου τα εξης
Αξιοπιστια,κοστος σερβις,αντιπροσωπεια & ανταλλακτικα,τι να προσεξω στο συγκεκριμενο μοντελο.
αν συμβιβαζεσαι με τους χωρους, το τζιμνυ ειναι μονοδρομος.
Με μια αλλαγη στα αμορτισερ/ελατηρια γινεται και πολυ πιο ανετο.
Μεχρι στιγμης, ολα τα ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα/μηχανολογικα εχουν δειξει αξιοπιστια και αντοχη στην σκληρη χρηση.
Στα κατα ειναι ο αδυναμος κινητηρας για ταξιδια/προσπερασεις.
Τα σερβις της αντιπροσωπειας ξεκινανε απο 80€ περιπου. Αναλογα την αντιπροσωπεια και την περιοχη.
Σαν off-road αυτοκινητο, εχει αποδειξει τις ικανοτητες του σε πολλες περιπτωσεις.
Αν το νιβα τωρα ειναι καλυτερο ή οχι σε off-road καταστασεις, νομιζω οτι αυτο εχει να κανει και με τον οδηγο. Σε ενδιαφερει τοσο να εχει ικανοτητες off-road ή να ειναι αξιοπιστο; Δεν θα το συγκρινω με το νιβα για εκτος δρομου χρηση, διοτι πιστευω οτι περα της πλακας, και τα νιβα ειναι αξιομαχα, αλλα συνηθως, η ικανοτητα του μεσου οδηγου απεχει μακραν της ικανοτητας του αυτοκινητου. Απο αξιοπιστια, απο αυτα που βλεπω και ακουω το τζιμνυ ειναι πιο αξιοπιστο.