gorgoftere καλή η προσπάθεια σου για την μεταλαμπαδευση της αληθινής γνώσης
Κατ'αρχήν δεν είπα εγώ πως θέλω απλώς κάτι να μετακινούμαι
Τη μοτοσυκλέτα την χρησιμοποιώ κατα 90% για την κ&%λα και όχι τόσο σαν μέσο μετακίνησης.
Οι μοτοσυκλέτες όμως που με έκαναν να τις ονειρεύομαι μικρός και να κολάω τις αφίσες στο δωμάτιό μου όπως λένε και τα περιοδικά δεν ήταν ΜΟΝΟ ευρωπαικές (επειδή "αυτοί ξέρουν") και φυσικά ούτε ΜΟΝΟ ιαπωνικές.
Το θέμα είναι πως αν υπάρχουν 2 παρόμοια προιόντα και το ενα θα μου βγάλει την ψυχή με κομμένες ντίζες, καμμένα λαμπάκια κλπ κλπ ενώ το άλλο θα είναι απροβλημάτιστο, γιατί να προτιμήσω το πρώτο?
Αυτό λέω, απλώς παρέθεσα την -μικρή- μου εμπειρία σαν ιδιοκτήτης που χωρίς φυσικά να είναι κανόνας νομίζω είναι ενδεικτική.
Εγω θα ξανααγόραζα ευρωπαική μηχανή αλλα θα έπρεπε να ήταν κάτι εξαιρετικό για να ισοσκελκίσει το πιθανό κακό σέρβις ή την πιθανή (αν)αξιοπιστία.
Με λίγα λόγια δεν νομίζω να αγόραζα ενα Mille εφόσον υπάρχει το RC51.
Επίσης μια μηχανή street δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο σε πίστα, μια GSXR δεν έχει αντίπαλο ενα 999 επειδή το τελευταίο αν και πιθανώς να υπερτερεί σε ορισμένες πίστες (αλλα όχι σε όλες) δεν υπάρχει σύγκριση σε καθημερινή χρήση και σε κόστος χρήσης.
Οταν οι Ιταλοί και οι βαυαροί κατούραγαν τις πάνες τους ο Carl benz ήδη έφτιαχνε το γρηγορότερο δίτροχο στον κόσμο (ενα καρότσι με ατμολέβητα δηλαδή
) αυτό τι σημαίνει? Πως πρέπει να αγοράσουμε όλοι ποδήλατα mercedes (δεν έχω υπ'όψιν μου άλλο δίτροχο:P )
Τέλος για μηχανές εντούρο αν και όπως είπα έχω μηδενική πείρα απο χώμα παρακολουθώ την αγορά και τις εξελίξεις, και νομίζω υπάρχει ιαπωνική δύναμη στα εντούρο με τα WRF και CRF, ΟΧΙ με τα DR & XLR
YΓ. Την καταιγίδα δυστηχώς την έχασα, είχαμε μια σημαντική συνάντηση με το jimnyclub την ίδια μέρα για την εκδήλωση που κάνουμε και είχε κανονιστεί εδώ και καιρό, δυστηχώς δεν τα πρόλαβα.