από xontros » 02 Αύγ 2009, 01:46
Στα δικά μου τώρα... Το γουρούνι φοράει πλέον κυλινδροπίστονο, εκκεντροφόρο και βαλβίδες Malossi, χοάνη αντί για φίλτρο. και ένα νούμερο μεγαλύτερο ζιγκλέρ. Πάει καλά, και θα πήγαινε ακόμα καλύτερα αν δεν του είχα βάλει τα 25άρια λάστιχα (κόφτη πιάνει μόνο σε κατηφόρες). Τελική έχει 82 πραγματικά στον κόφτη, αλλά τραβάει πολύ καλά από χαμηλά, καμιά σχέση με το πως τράβαγε παλιά. Το μοτέρ έχει ένα θεματάκι όμως, υπερθερμαίνεται όταν πηγαίνει πολύ ώρα τέρμα γκάζι. Το είχα διαβάσει ότι συμβαίνει αυτό με το κιτ της Malossi, αλλά νόμιζα ότι ήταν υπερβολή... Ίσως έχει πρόβλημα το ψυγείο που έχει φάει αρκετές πέτρες, θα το πάω σε ψυγειά να το δει και ίσως του βάλω ένα καλύτερο. Πάντως στο χώμα ή στην κίνηση δεν ανεβάζει τόσο θερμοκρασία, μόνο σε ανοιχτό δρόμο για πολύ ώρα, και αυτό έγινε με 43 βαθμούς...
Στη μετάδοση, φοράει όλα όσα δίνει η Malossi, εκτός από την πίσω κινητή τροχαλία που ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ γιατί έχει άλλη κλίση από την μαμίσια σταθερή. Ο συμπλέκτης είναι ο μεγάλος, και η καμπάνα είναι (αναγκαστικά...) η μεγάλη της Pollini.
Επόμενο βήμα είναι το κόψιμο του καλώδιου της ηλεκτρονικής που (λένε πως) ανεβάζει τον κόφτη από τις 6600 στις 7500, ένα μεγαλύτερο καρμπυρατέρ, και ίσως το κόντυμα του αποστάτη της μπροστινής τροχαλίας που ανεβάζει την τελική.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>