Εξαιρετικό άρθρο.
Διατριβή κανονική... δύο ώρες διάβαζα χθες βράδυ!
Οι υπολογισμοί που είχα κάνει για το KJ βασιζόντουσαν σε παρόμοιο τεχνικό άρθρο που είχα βρει παλιότερα (2 χρόνια πίσω), αν και όχι τόσο εκτενές.
Τώρα, το "μπακάλικο" που ανέφερα, έχει να κάνει με το ότι κάποιες από τις απαραίτητες μετρήσεις (πχ. η κατανομή του βάρους στον άξονα ή στην κάθε πλευρά του οχήματος), δεν είναι εύκολο να γίνουν αν δεν έχεις τα απαραίτητα μέσα. Οπότε, αναγκαστικά κάνεις κάποιες παραδοχές...
mprizolas έγραψε:Μάγκες προσέχτε γιατί η γωνία αλλάζει δραματικά με βάση τις εκάστοτε συνθήκες .....
Ακριβώς. Οι γωνίες που προκύπτουν από τους όποιους υπολογισμούς, όσο τέλειοι κι αν είναι αυτοί, είναι σε μεγάλο βαθμό θεωρητικές.
Το ίδιο το terrain, μια λακουβίτσα εδώ ή μια πετρούλα εκεί, οι ρυθμίσεις της ανάρτησης, πόσο σφιχτή ή μαλακή μπορεί να είναι, κλπ, μπορούν να επηρεάσουν δραματικά την κατάληξη ενός πλαγιάσματος ("other side up" κλπ).
Χ.