Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΡΟΣΘΕΤΑ DIESEL

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

ΠΡΟΣΘΕΤΑ DIESEL

Δημοσίευσηαπό RR » 13 Ιαν 2009, 18:18

Καλησπερα σε ολους.
Εχω ενα Range TD6 το οποιο χρησιμοποιω κυριως για εκδρομες.
Θα ηθελα να σας ρωτησω εαν αξιζουν τα προσθετα χημικα για τον καθαρισμο injectors/common rail και εαν ναι μπορειτε να μου πειτε καποιο δοκιμασμενο προιον?
Υπαρχει τροπος να μειωθει ο μαυρος καπνος στο downkick ?
Άβαταρ μέλους
RR
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 13 Ιαν 2009, 17:48
Τοποθεσία: Piraeus

Δημοσίευσηαπό Mihalis_Creta » 13 Ιαν 2009, 21:06

Βαζε V-power Diesel απο πρατηρια αξιοπιστα και δεις διαφορες και στην μηχανη και ελαχιστο καπνο :wink:
Άβαταρ μέλους
Mihalis_Creta
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 01:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό vagelis » 14 Ιαν 2009, 08:17

Mihalis_Creta έγραψε:Βαζε V-power Diesel απο πρατηρια αξιοπιστα και δεις διαφορες και στην μηχανη και ελαχιστο καπνο :wink:


Σιγουρα θα δει λιγοτερο καπνο αλα αν δεν βαζει και λιγο λαδι μιξης διχρονων κινητηρων θα παρει την τρομπα πετρελαιου γρηγορα στο χερι ,το συγκεκριμενο πετρελαιο ειναι πολυ ξερο δεν εχει καποια στοιχεια που εχει το απλο και λιπαινουν την τριμπα,γι'αυτο και δεν καπνιζει.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Mihalis_Creta » 14 Ιαν 2009, 13:35

vagelis έγραψε:
Mihalis_Creta έγραψε:Βαζε V-power Diesel απο πρατηρια αξιοπιστα και δεις διαφορες και στην μηχανη και ελαχιστο καπνο :wink:


Σιγουρα θα δει λιγοτερο καπνο αλα αν δεν βαζει και λιγο λαδι μιξης διχρονων κινητηρων θα παρει την τρομπα πετρελαιου γρηγορα στο χερι ,το συγκεκριμενο πετρελαιο ειναι πολυ ξερο δεν εχει καποια στοιχεια που εχει το απλο και λιπαινουν την τριμπα,γι'αυτο και δεν καπνιζει.


Αστειευεσαι ασφαλως !!! :shock: ...Shell V-Power Diesel, το μοναδικό στην ελληνική αγορά με περιεκτικότητα σε θείο μικρότερη από 10ppm.
Το Shell V-Power Diesel ενσωματώνει την τεχνολογία GTL (Gas to Liquids, μετατροπή φυσικού αερίου σε υγρό καύσιμο). Το GTL χαρακτηρίζεται από υψηλό αριθμό κετανίου και καθαρότητα, που εξασφαλίζουν καλύτερη ανάφλεξη και καύση. Το Shell V-Power Diesel απελευθερώνει περισσότερη δύναμη από τον κινητήρα, ενώ παράλληλα απομακρύνει τις επικαθίσεις και μειώνει τις εκπομπές καυσαερίων διατηρώντας τον σε άριστη κατάσταση. :wink:
Μηπως μπορεις να γινεις πιο σαφης :?:
Άβαταρ μέλους
Mihalis_Creta
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 01:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό vagelis » 14 Ιαν 2009, 13:58

Oλα αυτα που λες ειναι σωστα ,αλα το θειο η παραφινη και καποια αλλα συστατικα λιπαιναν την τρομπα,στο συγκεκριμενο καυσιμο απουσιαζουν αισθητα γι'αυτο και δεν καπνιζει και φυσικα εχει και λιγοτερους ριπους.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό RR » 14 Ιαν 2009, 16:58

Παιδια ευχαριστω.Αυτο με το λαδι για την V Power πρεπει να γινετε σε καθε γεμισμα η καθε ποτε και σε τι αναλογια??????
Άβαταρ μέλους
RR
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 13 Ιαν 2009, 17:48
Τοποθεσία: Piraeus

Δημοσίευσηαπό Mihalis_Creta » 14 Ιαν 2009, 17:19

Φιλε Βαγγελη σε διαβεβαιωνω οτι οι συγχρονοι πετρελαιοκινητηρες δεν προκειται να παθουν ζημια απο την καθαροτητα του diesel αλλα απο την νοθεια του !!! :wink:
Μην ξεχνας οτι το συγκεκριμενο καυσιμο το χρησιμοποιησε η AUDI στο Le Mans για 24 ωρες σε ακραιες συνθηκες λειτουργιας χωρις το παραμικρο προβλημα.!!!
Φιλε RR εφοσον ο κινητηρας σου ειναι νεας γενιας μην ανυσηχεις βαζε V-Power diesel αφοβα... μονο φροντισε το πρατηριο που εφοδιαζεσαι να ειναι αξιοπιστο γιατι την ''σημερο ημερα'' ακομη και το νερο νοθευεται :!: :evil:
Άβαταρ μέλους
Mihalis_Creta
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 01:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό vagelis » 14 Ιαν 2009, 18:21

Εγω βαζω παντα shell ,στην Αττικη τα πρατηρια της shell ειναι ιδιοκτητα ,αν οχι ολα το 9ο% ,τρια χρονια ποτε δεν ειχα προβλημα με το απλο πετρελαιο,μια φορα εβαλα V power γιατι ειχε τελειωσει το απλο και δεν καταλαβα καμια διαφορα,αυτο που λεω περι λιπανσης μου το εχει πει μηχανολογος σχετικος με καυσιμα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό vagelis » 14 Ιαν 2009, 18:28

RR έγραψε:Παιδια ευχαριστω.Αυτο με το λαδι για την V Power πρεπει να γινετε σε καθε γεμισμα η καθε ποτε και σε τι αναλογια??????

Προσωπικα πιστευω οτι βαζοντας V power το μονο που εχεις ειναι πιο καθαρα καυσαερια,τιποτα αλλο ,ουτε αυξηση ιπποδυναμης ουτε τιποτα.
Τωρα για την μιξη δεν υπαρχει καποια επισημη αναλογια ,πιστευω σ'ενα ρεζερβουαρ 95 λιτρων που ειναι το δικο μου 200 ml που ειναι ενα μπουκαλακι μιξης ειναι ΟΚ,αν πεσει πολυ κακο δεν κανει απλα θα καπνιζει περισσοτερο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

ΠΡΟΣΘΕΤΑ DIESEL

Δημοσίευσηαπό iatros » 14 Ιαν 2009, 22:00

Καλησπέρα σε όλους.
Συμφωνώ με τα όσα αναφέρει ο Βαγγέλης για το V- POWER DIESEL της SHELL.
Αγαπητέ φίλε Μιχάλη θα μου επιτρέψεις ως χρήστης DIESEL αυτοκινήτων (από MERCEDES 200D μοντ. 1978 - ΤΑΧΙ, έως LR3 TDV6 σήμερα) να γνωρίζω λόγω εμπιρείας αλλά και λόγω βλαβών κάποια πράγματα που θές δεν θές τα μαθαίνεις.
Δεν μιλάμε για τον κινητήρα αλλά για την τρόμπα πετρελαίου και τα μπέκ. Η λίπανση της τρόμπας και των μπέκ γίνεται από τα συστατικά του καυσίμου (η μηχανή όπως ξέρεις λιπαίνεται αλλιώς)και όπως ανέφερε και ο Βαγγέλης η μικρή περιεκτικότητα σε θείο και παραφίνη μειώνει την λίπανσης της τρόμπας και των μπεκ. Πολύ σωστά αναφέρθηκε η πρόσθεση λαδιού που βάζουν τα δίχρονα μηχανάκια αν βάλεις πετρέλαο V-POWER DIESEL της SHELL σε αναλογία 1 - 1,5ml λαδιού για κάθε λίτρο πετρελαίου.
Προσωπικά βάζω πετρέλαιο από την AEGEAN η AVIN και μόνο από συγκεκριμένο πρατήριο της γειτονιάς μου πάντα (όσο αυτό είναι εφικτό). Καλό είναι το πρόσθετο της TEXACO που καθαρίζει τα ακροφύσια των μπέκ και της τρόμπας αλλά όχι σε κάθε γέμισμα. Εγώ το βάζω κάθε 3.000χλμ., περίπου όπως κάνουν και δύο φίλοι μου ταξιτζίδες.
Όταν δοκίμασα το V-POWER DIESEL της SHELL είδα μικρή μείωση του θορύβου και πολύ μικρή αλλά αισθητή διαφορά στην απόδωση του κινητήρα ίσως γιατί είναι νέας τεχνολογίας (LR3 TDV6) όπως αυτός που αναφέρεις της AUDI.

Πιστεύω να φάνηκα χρήσιμος με όλα τα παραπάνω.


ΦΙΛΙΚΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ.
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Mihalis_Creta » 14 Ιαν 2009, 22:33

Αγαπητε Παναγιωτη μιας και εισαι επαγγελματιας οδηγος σιγουρα η γνωμη σου εχει μεγαλυτερη βαρυτητα απο την δικια μας.!
Σε παρακαλω λοιπον να μου απαντησεις εαν εχεις ακουσει σε εστω και ενα αυτοκινητο συναδελφου σου η αλλου επαγγελματια οδηγου περιπτωση βλαβης της τρομπας η των μπεκ η τελοπαντων οποιαδηποτε δυσλειτουργιας της μηχανης εξαιτιας της συνεχομενης χρησης του V-power diesel ?
Εδω στο Ηρακλειο παντως ετυχε μετα την αγορα του αυτοκινητου μου να ρωτησω 2 φιλαρακια μου οδηγους ταξι και ενα παλιο μου συμμαθητη οδηγο τρακτορα διεθνων μεταφορων την γνωμη τους για το θα πρεπει να βαζω vpower μονο η και το απλο ντηζελ μου ειπαν οτι καλυτερα να πληρωνεις λιγο παραπανω το πετρελαιο vpower και να εχεις το κεφαλι σου υσηχο παρα να πληρωνεις τριχιλιαρα και τετραχιλιαρα σε επισκευες του κινητηρα σου !! :wink:
ΑΛΛΑ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΑΣ... ΟΧΙ ΑΠΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΜΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΑΚΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΟΘΕΥΕΤΑΙ. :wink:
Άβαταρ μέλους
Mihalis_Creta
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 01:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό xtrail » 15 Ιαν 2009, 08:19

Φίλος με Σαντα Φε ο οποίος έβαζε V-power μόνο δυστυχώς πήγε για αλλαγή μπεκ.
Αλλος με ναβάρα ανέφερε πως με τέτοια χτυπάνε πιράκια.
Το συγκεκριμένο καυσιμο κια εγώ δεν πιστευω πως προσφέρει μεγαλύτερες επιδόσεις. Το προτιμώ γιατί πραγματι έχεις λιγότερο θόρυβο και πιο καθαρά καυσαέρια. Επιπλέον με τα πρόσθετα που έχει δεν παγώνει τόσο ευκολα. Ετσι βάζω τέτοια χωρίς όμως να το κάνω αποκλειστικά
Αυτό που βασικά πιστευω είναι να μην πέσεις πάνω σε νοθευμένο-βρώμικο.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό vagelis » 15 Ιαν 2009, 08:21

Επειδη ολοι κατι εχουμε ακουσει και δεν προκειται να καταληξουμε πουθενα αυτο που θελω να πω ειναι οτι το η προσθεση λιγου λαδιου στο πετρελαιο και στο απλο,κακο δεν κανει.
Ο Παναγιωτης ειναι γιατρος οχι ταξιτζης.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό georgeC5 » 15 Ιαν 2009, 12:12

Για 8 χρόνια (απο 21 ετών) ήμουνα ταξιτζής με καινούργιο opel vectra I 1.7td.. Συχνά πυκνά έριχνα και απο λίγο 10ράκι στο ντεπόζιτο.."με την σύμφωνη γνώμη της BP και της ΠΕΑΚ".. :-k
..The Phantom of the Opera..
..We Will Rock You..
..Mary Poppins..
..Mamma Mia..
..Hairspray..
..Wicked..
Άβαταρ μέλους
georgeC5
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 13:41
Τοποθεσία: Vironas

Δημοσίευσηαπό RR » 15 Ιαν 2009, 16:20

Ok.Aφηντας εξω τις επιδοσεις,που τελικα δεν το ειναι θεμα μας,απο οτι καταλαβα παραδεκτο απο ολους τελικα ειναι:v-power λιγοτερος θορυβος και λιγοτερα/καθαροτερα καυσιμα.αν το γεμισμα συνοδευεται και με λαδι ολα καλα.
Άβαταρ μέλους
RR
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 13 Ιαν 2009, 17:48
Τοποθεσία: Piraeus

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 0 επισκέπτες

cron