από maverick4wd » 05 Οκτ 2004, 09:52
Είναι γεγονός ότι η Ford θα μπορούσε να κάνει πολύ περισσότερα για τον κινητήρα 2.3, την στιγμή μάλιστα που από πλευράς τεχνολογίας είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό. Παραθέτω ενδεικτικά τα κατωτέρω:
1. Πέντε αντίβαρα εξισορρόπησης αντί για τέσσερα που είναι το σύνηθες
2. Εξελιγμένη εισαγωγή με αυλούς δύο σταδίων για βέλτιστη ροπή
3. Ξεχωριστός πολλαπλασιαστής για κάθε μπουζί
4. Εξελιγμένη διαχείριση κινητήρα με αυξημένες λειτουργίες σχετικά με την προστασία του από βλάβες και υπερθέρμανση
5. Τελευταία έκδοση του On Board Diagnostics (OBD II) κλπ
Ειδικά για το πέμπτο, αναφέρομαι σε αυτό που είχε παρατηρήσει ο iperodigos σε άλλο θέμα σχετικά με τον διαγνωστικό έλεγχο που κάνει το αυτοκίνητο όταν πατάς συνέχεια το κουμπί των χιλιομέτρων και παράλληλα ανοίξεις το κλειδί της μίζας στην θέση 2. Δυστυχώς, ούτε το Owners Manual του escape που κατέβασα από το site της ford αναλύει τους κωδικούς. Προφανώς πρέπει να αναζητήσουμε το Service Manual που έχουν μόνο τα συνεργεία. Προτείνω να ξεκινήσουμε όλοι το κυνήγι προς ανεύρεση του Service Manual και όποιος το βρεί να μας δώσει την διεύθυνση να το πάρουμε και οι υπόλοιποι. Μέχρι τώρα δεν το έχω βρει, τουλάχιστον στο internet.
Κατά τα λοιπά, πιστεύω ότι στην ιπποδύναμη το 2.3 θα μπορούσε άνετα να μας δώσει τους 170 ίππους στους οποίους κυμαίνεται ο ανταγωνισμός. Η ροπή του όμως είναι πολύ καλή και κυρίως διαθέσιμη σχεδόν στο σύνολό της από τις 2.000 μέχρι τις 5.500 στροφές. Αυτό το παρατηρείς και στον δρόμο όπου το αυτοκίνητο ανεβάζει με όλες τις ταχύτητες άνετα, παρόλο τις πιο μακριές σχέσεις του κιβωτίου. Σημειώνω τέλος, ότι από τελευταία έρευνα που έκανα, το μπλοκ του κινητήρα είναι ίδιο με αυτό του transit, το οποίο είναι δοκιμασμένο για την αντοχή του και την γερή κατασκευή του.