Έχετε δίκιο, πως το γενικό κλίμα αυτή τη στιγμή στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι "πουλήστε-πουλήστε-πουλήστε, με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε κόστος - και αύριο βλέπουμε τι γίνεται"...
(όπως ακριβώς δηλαδή γινόταν και μέχρι πρότινος με τις τράπεζες: σου δίνανε δάνεια και κάρτες με το στανιό, χωρίς να τους νοιάζει αν πραγματικά θα μπορούσες ποτέ να τα ξεπληρώσεις τελικά...)
---------------
Νομίζω όμως, πως αυτό που σκέφτηκαν και προσπαθούν να κάνουν στον όμιλο επιχειρήσεων Συγγελίδη με το Jeep2Jeep και το ανάλογο πρόγραμμα της Citroen, είναι κάτι διαφορετικό - και μου φαίνεται κιόλας πραγματικά έξυπνο:
Θεωρώ λοιπόν, πως με αυτά τα προγράμματα απευθύνονται πρωτίστως στους καταναλωτές που έχουν την οικονομική δυνατότητα να πληρώσουν μετρητοίς - και οι οποίοι, PanY, μη νομίζεις, δεν είναι και λίγοι, ειδικά για τα ακριβά αυτοκίνητα.
Δίνοντάς τους λοιπόν τη δυνατότητα να αγοράσουν σήμερα κάτι που, όπως λένε, και σε 2 χρόνια θα αξίζει το ίδιο, είναι σαν να τους προσφέρουν μιας πρώτης τάξης "επενδυτική ευκαιρία".
Έτσι, με τον τρόπο αυτό έχουν τη δυνατότητα να αντλήσουν από την αγορά κάμποσο μετρητό, ζεστό χρήμα, που δεδομένης μάλιστα και της κατάστασης με τις τράπεζες μπορεί να είχε ήδη κιόλας πάρει τον δρόμο του για ...κάτω από το στρώμα.
Ταυτόχρονα, παρακάμπτουν έτσι και τα όποια πιθανά προβλήματα τους δημιουργεί η μειωμένη παροχή χρήματος για καταναλωτικά δάνεια από τις τράπεζες τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή (που τις τελευταίες βδομάδες έχουν "σφίξει" πολύ...).
Πιθανολογώ λοιπόν, πως "ζυγίζοντας" όλα τα παραπάνω, βρήκαν πως μάλλον τελικά μπορεί και να τους συμφέρει να μεταθέσουν χρονικά στο μέλλον την όποια χασούρα (λόγω του πιθανού μεγάλου κόστους της ανταλλαγής) και να πάνε εδώ και τώρα για να μαζέψουν όσο περισσότερο χρήμα μπορούν - "και αύριο βλέπουμε τι γίνεται"...
Διότι, μην ξεχνάμε επίσης πως οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων στην πράξη λειτουργούν περισσότερο ως άτυπα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα (που εμπορεύονται χρήμα), παρά ως πραγματικοί έμποροι (αυτοκινήτων)...
---------------
Είτε πάντως ισχύει ο παραπάνω συλλογισμός μου είτε όχι, σε κάθε περίπτωση, όσα ψιλά γράμματα κι αν έχει η προσφορά τους, επί της βάσης δεν γίνεται να απέχει και τόοοσο πολύ από αυτό που διαφημίζουν...
Διαφορετικά, θα τους την είχε πέσει ο ανταγωνισμός για παραπλανητική διαφήμιση και θα το είχαν κόψει το πρόγραμμα...
Αν κάποιος πάντως έχει τίποτα επιπλέον πληροφορίες, έχω κι εγώ μεγάλο ενδιαφέρον να μάθω.
Γιατί μπορεί ως καταναλωτή να μην με ενδιαφέρει καθόλου η συγκεκριμένη προσφορά, αφού έτσι κι αλλιώς το JK αγοράστηκε με προοπτική να μέινει for-ever, την μαρκετινίστικη πλευρά μου όμως την έχει φάει η περιέργεια
Χ.