star-mkb έγραψε:Καλωσόρισες και από εμένα και καλορίζικο,madim.Μια συμβουλή,όταν πατάς σε εδάφη όπου το 4χ4 θα δουλέψει,είναι προτιμότερο να βγάζεις το ESP εκτός,για να μην ταλαιπωρήσεις το όλο σύστημα.Οσο για τα λάστιχα,σίγουρα τα dueler είναι καλύτερα από τα dunlop αλλά και η διάστασή σου είναι καλή και δεν θα δυσκολευτείς να διαλέξεις όταν χρειαστεί να αλάξεις.
τελικα ειχα λαθος εντυπωση.πιστευα πως το λαμπακι esp που αναβε καθε φορα που πηγαινα να γλυστρησω σε στροφη σε χαλικοδρομο, ηταν καλο.
τοτε δηλαδη σε ποια περιπτωση θα το χρειστω το esp;
το ειχα στο auto.ετρεχα με 60-70χλμ. στις στροφες σε καινουργιο χαλικι και ενιωθα το esp να με κραταει καλα στο δρομο.Aν ειχα το esp κλειστο στη στροφη, θα με κρατουσε μονο το auto 4x4;.