Λοιπον πρωτου σας απαντησω , θα σας πω τα αποτελεσματα απο το σημερινο μου πειραμα !!!
Παντα ειμαι καχυποπτος και ψαχνομαι σαν ανθρωπος ! - Εχω αυτο το μικροβιο !!:D
Σκεφτηκα οτι αν το νεο προγραμμα εχει αποτελεσματα αυτο θα φανει σε μια ανηφορα η οποια ειναι πραγματικα εξωπραγματικη ! Κοντα στην περιοχη που μενω υπαρχει μια ανηφορα οπου πραγματικα και με τα ποδια να την ανεβεις , αγκομαχεις !!!! Η κλιση της ειναι 60+ μοιρες γωνια , για να δωσω ομως και πιο πραγματικα στοιχεια , οταν κατεβαινεις απο αυτη την ανηφορα με πρωτη στο κιβωτιο στο τελος της, η μηχανη σου εχει 3500 στροφες ! Το μηκος της ανηφορας ειναι περιπου 30 μετρα !!
Ακριβως πριν την ανηφορα υπαρχει ακομα μια ανηφορα περιπου 50+ μοιρες κλιση ! Μεγαλυτερες ανηφορες δεν εχω δει πουθενα μεχρι τωρα στην κρητη , κατι σαν γκρεμος ! Αναφερω επιση οτι ο δρομος ειναι ασφαλτος με τις γνωστες ελληνικες λακουβες !!!!
Λοιπον εχουμε και λεμε , σταματαω το NAVARA στη μεση ακριβως της 50 αρας που ειναι στην αρχη , να φανταστεις οτι ακομα και τα φρενα μου ζοριζονται να με ακινητοποιησουν πληρως !!
Λοιπον κρατωντας το φρενο αφηνω σιγα το συμπλεκτη μεχρι το το σημειο εμπλοκης και αφηνοντας το φρενο ξεκιναω παρα πολυ ομαλα ,το αμαξι συνεχιζει και κρατωντας το συμπλεκτη (περισσοτερο για ψυχολογικους λογους ) βγαζω την πρωτη ανηφορα ευκολα , καθως λοιπον πλησιαζω την 60 αρα ανηφορα , ΒΓΑΖΩ τελειως το ποδι απο το συμπλεκτη και ανεβαινει ανεβαινει ανεβαινει και καταπινει την ανηφορα το ΘΕΡΙΟ ΣΑΝ ΠΟΥΠΟΥΛΟ !! Παρεπιμπτοντος ειμαι γυρω στα 100 κιλα κοπελι , και το NAVARA 2200kg !!
Το στροφομετρο το παρακολουθουσα και ηταν κατω απο το ρελαντι κοντα στις 500 στροφες ομως το αμαξι τραβουσε τραβουσε τραβουσε , και ουτε καν υποψια για σβησιμο της μηχανης ουτε καν τρεμοπαιξιμο !!!!
Στο τελος της ανηφορας οταν επεφτε καπως η κλιση το αμαξι απλα επιταχυνε προοδευτικα !! - Ολο αυτο χωρις πατημα γκαζιου χωρις τιποτα !!
Και σε ρωταω τωρα φιλε pitbullako ,εσενα κανει το δικο σου τετοια πραγματα ??
To προγραμμα ειναι δωρεαν , μου το εγκατεστησαν χωρις να με ρωτησουν απλα μου το ανεφεραν ! Ηταν ενα τεραστιο PAD οπως αυτα που χρησιμοποιουν οι Αμερικανοι για να πειραξουν κατι του κερατα !! Εγραφε NISSAN απανω και το PAD αλλα και η πλαστικη βαλιτσα , κατι το οποιο με κανει να σκεφτομαι μηπως το εστειλαν τα σκισοματικα παιδια τησ NISSAN JAPAN - ΜΥΣΤΙΚΑ !!
Τι να πω ... προσπαθουσα ολο το πρωι σημερα να το κανω να σβησει αλλα δεν μπορουσα ....το ακουσες αυτο φιλε BULL ???
Δεν ξερω αν γινεται μονο στα 200 αλογα !! Αυτο θα ηταν ενδιαφερον να το μαθει κανεις μια και οι ανθρωποι εχουν βαλει τα 50 κιλακια ροπης φιλε BULL !!
- να δουλευουν σε 800 στροφες !!!!
Εμενα ετσι παντως μου φανηκε !!! Μηπως εβαλαν χερι στη συμπιεση της μηχανης ? Η Συμπιεση του ειναι 16,5 :1 απο μαμα , τη στιγμη που αλλα διπλοκαμπινα φτανουν και το 18,5:1 ! Μηπως το αυξησαν λιγακι ??
Μαγκες εσεις με τα αλλα φορτηγακια τι το ψαχνετε , ακομα και καλυτερα φορτηγακια να βγαλουν οι εταιριες σας , εμεις εδω στην Ελλαδα εχουμε την καλυτερη ομαδα .....αυτο μετραει !!!
Θα μας δινουν σε λιγο και χταποδια εξατμισης και καμιναδες για τελικα !!!
- Οταν εσεις θα ψαχνετα για νερο παμπριζ !!
Μεσα στο φιλτρο καυσιμου τοποθετουν ενα Αμερικανικο καθαριστικο -λιπαντικο το οποιο ακριβως η ιδια formula χρησιμοποιειται και στη συντηρηση του ΘΡΥΛΙΚΟΥ DODGE RAM DIESEL , ετσι και προστατευει και καθαριζει και ανεβαζει δυναμη περισσοτερο !! Εμενα μου το εδωσαν μαζι με την αλλαγη του φιλτρου για να το βαζω στο ρεζερβουαρ καθε δυο τρια γεμισματα !!! Θα πειραματιστω και θα δω !!!!
Υ.Γ. Τ 'ακουσες tasouli off-road ?? Aυτο που σε περασε στην εθνικη χτες ηταν ενα NAVARA με ΝΙΤΡΟΜΠΟΥΚΑΛΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΟΤΣΑ !!!ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Τωρα ολοι εσεις που νομιζετε οτι ειμαι υπερβολικος , τι να κανω πια αφου μου δινουν πατημα για να υπερβαλω !!! Δοκιμαστε το προγραμμα και θα με θυμηθειτε !!