Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Συστημα ελεγχου και προσφυσης MASTC στο καινουργιο L200

Συστημα ελεγχου και προσφυσης MASTC στο καινουργιο L200

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 07 Σεπ 2008, 03:05

Πεστε μου τις εντυπωσεις σας οι χρηστες?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό mihalis87gr » 07 Σεπ 2008, 18:57

Το νέο outlander έχει το ίδιο σύστημα και μπορώ να πω οτι είναι πολύ καλό.
Δεν είναι πολύ ευαίσθητο και σου δίνει κάποια ελευθερία, ενώ εκτός δρόμου από τη στιγμή που θα ξεκινήσεις τα αναλαμβάνει όλα και δεν κολλάς.Επίσης στο δρόμο οι διορθώσεις που κάνει δεν είναι τόσο απότομες όσο κάποια άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει.
Άβαταρ μέλους
mihalis87gr
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 05 Μάιος 2008, 19:32

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 08 Σεπ 2008, 20:25

Κατ'αρχας Μιχαλη ειναι οπως και στο L200 2 συστημαρτα ελεγχου και προσφυσης εννοποιημενα σε 1 αν καταλαβα καλα?
υπαρχει κουμπι απενεργοποιησης στο outlander και αν ναι ποιο απο τα 2 απενεργοποιειται ή και τα 2?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό max » 08 Σεπ 2008, 20:48

Υπάρχει κουμπί και βγαίνει εκτός ESP & Traction Control.
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 08 Σεπ 2008, 21:45

max έγραψε:Υπάρχει κουμπί και βγαίνει εκτός ESP & Traction Control.


εκτος ESP μονο....
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 08 Σεπ 2008, 22:49

Δηλαδη Τασο το traction control παραμενει παντα on?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 08 Σεπ 2008, 23:16

Και κατι αλλο Τασο,το traction control δουλευει καλα σαν ηλεκτρονικο μπλοκε?
Αν σηκωσεις εναν τροχο τον φρεναρει ικανοποιητικα?
Μεταφερεται η ροπη ικανοποιητικα στους υπολοιπους τροχους?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό max » 09 Σεπ 2008, 20:01

TasosOffRoad έγραψε:
max έγραψε:Υπάρχει κουμπί και βγαίνει εκτός ESP & Traction Control.


εκτος ESP μονο....


Εαν δεν κάνω λάθος και Traction Control. Πάντως με το σύστημα εκτός σπίναρις όσο θέλεις.


Επίσης το manual λέει ότι σε χαμηλή πρόσφυση (άμμος, χιόνι) βγάζεις το σύστημα εκτός. Εαν δουλεύει το Traction απλά κόλλησες. Προσοχή το Traction Control δεν εκτελεί χρέη ηλεκτρονικού μπλοκέ.

cc. Αύριο το πρωί θα το βγάλω εκτός για να δω ξανά εάν θα μπει το Traction
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 09 Σεπ 2008, 21:39

Μισο λεπτο φιλε Max.
Εσυ μιλας για το Outlander κια ο Τασος για το L200.
To συστημα ειναι το ιδιο (ΜASTC)και αποτελειται απο ενοποιηση traction και stability control,αλλα δουλευει λιγο διαφορετικα στα 2 αυτοκινητα.Ολα οσα ξερω ειναι απο τα τεχνικα εγχειριδια και τα manual των αυτοκινητων.
Λοιπoν στο Outlander οταν πατας το κουμπι απενεργοποιησης βγαινει εκτος και traction και stability control.Επισης οταν εχεις το συστημα ενεργοποιημενο το stability control δουλευει μονο μετα τα 15 χμ/ωρα.
Τωρα στο L200 οταν απενεργοποιεις βγαινει εκτος μονο το stability control .To traction control παραμενει on (αλλα απο τις 2 συνιστωσες του-engine control και brake control απενεργοποιηται μονο το engine).
Ξεχασα να πω οτι καθε ενα απο τα 2 συστηματα Traction και Stability εχει 2 συνιστωσες(φρεναρει τροχο και ταυτοχρονα κοβει ισχυ μηχανης).
Συμφωνα με τα παραπανω αν απενεργοποιησω τα ηλεκτρονικα στο L200 και ειμαι με τους 4 τροχους μεσα πχ στην αμμο,δεν προκειται να κοψει η ισχυς της μηχανης,αλλα οι τροχοι θα φρεναρονται απο το συστημα με αποτελεσμα να μην σπινιαρει κανενας και να μεινω εκει.
Αντιθετα στο Outlander θα αρχισει τρελο σπινιαρισμα,το πιθανοτερο ειναι να χωθεις πιο βαθια,αλλα δεν ξερεις τι μπορει να γινει ,ισως με τρελα μπρος -πισω και ναβγεις.
Αυτο που θελω ειναι η προσωπικη σας εμπειρια γιατι αλλο η θεωρι α και αλλο η πραξη.
Η φωτο ειναι για το L200

Εικόνα
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό max » 10 Σεπ 2008, 12:44

Φίλε Παναγιώτη Την διαφορά μεταξύ Outlander & L200 δεν την ήξερα :salute: :salute:
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό mihalis87gr » 10 Σεπ 2008, 16:25

panayiotis έγραψε:Επισης οταν εχεις το συστημα ενεργοποιημενο το stability control δουλευει μονο μετα τα 15 χμ/ωρα.


Aυτό δεν είναι καλό...Πχ σε κατηφόρα με πάγο σου φεύγει με 5χλμ,δε θα σε μαζέψει?Θα το δοκιμάσω αν βρω λάσπες σε κατηφόρα
Άβαταρ μέλους
mihalis87gr
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 05 Μάιος 2008, 19:32

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 10 Σεπ 2008, 17:29

mihalis87gr έγραψε:
panayiotis έγραψε:Επισης οταν εχεις το συστημα ενεργοποιημενο το stability control δουλευει μονο μετα τα 15 χμ/ωρα.


Aυτό δεν είναι καλό...Πχ σε κατηφόρα με πάγο σου φεύγει με 5χλμ,δε θα σε μαζέψει?Θα το δοκιμάσω αν βρω λάσπες σε κατηφόρα

Mixαλη οτι διαβαζω απο το μανιουαλ λεω.Ετσι γραφει ετσι λεω.Αλλα οπως προειπα αλλο η θεωρια αλλο η πραξη.
Αλλα και με περισσοτερα χιλιομετρα σε κατηφορα χωρις στροφη υποθετω οτι δεν θα επενεργησει,γιατι οι μετρησεις για το συστημα ευσταθειας παιρνουν δεδομενα και απο αισθητηρα στο τιμονι που αναφερει την σχετικη περιστροφη του τιμονιου αριστερα ή δεξια απο την ευθεια θεση.
εσεις που εχετε το αμαξι πρεπει να το δοκιμασετε.
ακομα κατι,για προσπαθησε σε αναχωμα να σηκωσεις τροχο να δουμε αν θα τον φρεναρει.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 10 Σεπ 2008, 17:51

Πραγματι μιλουσα για το L200, φανταστηκα πως κατι παρομοιο θα ισχυει και για το Outlander. Στο L200 λοιπον απενεργοποιωντας το αντισπιν δεν απενεργοποιειται και το ενεργητικο συστημα ελεγχου προσφυσης αλλα μονο το συστημα ελεγχου ευσταθειας. Ετσι σου επιτρεπει να σπινιαρεις οσο θελεις π.χ. σε αμμο. Εχει ομως τον ελεγχο στην προσφυση που σημαινει οτι το αυτοκινητο δυσκολα θα φυγει απο το δρομο, αν φυγει ομως δεν θα λειτουργησει το συστημα ελεγχου ευσταθειας, με λιγα λογια ο οδηγος πρεπει να το επαναφερει μονος του. Οσον αφορα για το ABS παυει να λειτουργει κατω των 7 χλμ/ω. Σε αποτομη κατηφορα απλως θελει αργο, πρωτη και προσοχη για μπλοκαρισμα τροχων. Οσον αφορα τωρα για το Ενεργητικο Συστημα Ελεγχου Προσφυσης και Ευσταθειας της Μιτσουμπισι, θεωρω οτι ειναι απο τα τελειοτερα συστηματα που εχουν να κανουν τουλαχιστον με τα φορτηγακια οπως το L200.
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό mihalis87gr » 10 Σεπ 2008, 19:24

Παναγιώτη θα το κάνω να φύγει στο πλαί με λίγο χειρόφρενο στην κατηφόρα, αν το μαζέψει καλώς...
Αυτό με το abs θα το δοκιμάσω όταν με το καλό βρέξει και βρω λάσπες
Άβαταρ μέλους
mihalis87gr
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 05 Μάιος 2008, 19:32

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 10 Σεπ 2008, 20:32

TasosOffRoad έγραψε:Πραγματι μιλουσα για το L200, φανταστηκα πως κατι παρομοιο θα ισχυει και για το Outlander. Στο L200 λοιπον απενεργοποιωντας το αντισπιν δεν απενεργοποιειται και το ενεργητικο συστημα ελεγχου προσφυσης αλλα μονο το συστημα ελεγχου ευσταθειας. Ετσι σου επιτρεπει να σπινιαρεις οσο θελεις π.χ. σε αμμο. Εχει ομως τον ελεγχο στην προσφυση που σημαινει οτι το αυτοκινητο δυσκολα θα φυγει απο το δρομο, αν φυγει ομως δεν θα λειτουργησει το συστημα ελεγχου ευσταθειας, με λιγα λογια ο οδηγος πρεπει να το επαναφερει μονος του. Οσον αφορα για το ABS παυει να λειτουργει κατω των 7 χλμ/ω. Σε αποτομη κατηφορα απλως θελει αργο, πρωτη και προσοχη για μπλοκαρισμα τροχων. Οσον αφορα τωρα για το Ενεργητικο Συστημα Ελεγχου Προσφυσης και Ευσταθειας της Μιτσουμπισι, θεωρω οτι ειναι απο τα τελειοτερα συστηματα που εχουν να κανουν τουλαχιστον με τα φορτηγακια οπως το L200.

Τασο δεν το καταλαβα,το εχεις απενεργοποιησει και σπινιαρει?
Γιατι το μανιουαλ λεει οτι στην απενεργοποιηση στο συστημα προσφυσης συνεχιζει να ισχυει η εφαρμογη των φρενων(οχι ομως κοψιμο ισχυος μηχανης).Αν αρχιζει το φρεναρισμα απο μονο του πως ειναι δυνατον να σπινιαρει?
Αυτα ειναι θεωρια,εσυ που το εχεις το αυτοκινητο για κανε καποιες δοκιμες και πεσε μας.
Επισης αν σηκωσει τροχο τον φρεναρει?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 0 επισκέπτες

cron