από caRAVaner » 25 Ιουν 2008, 08:03
Γεια σας κι απο εμένα, είμαι νέος και στην τετρακίνηση και στο forum.
Αυτή η αντιπαράθεση ιδεών για την τετρακίνηση έχει πολύ "γούστο". Κι αυτό γιατί προυποθέτει γνώσεις και εμπειρία είτε επιλέξεις σουβλάκι είται επιλέξεις καθαρόαιμο. Αλήθεια τι συμβαίνει σε έναν καταναλωτή όπως εγώ που δεν διαθέτει τίποτα απο όλα αυτά, αλλά ούτε και χόνο για να τα αποκτήσει πριν επιλέξει;
Πρίν αγοράσω το τετρακίνητο μου, ένα RAV4 MK IIII, να σας πώ τι ήθελα και τι δεν ήθελα, και μετά τι πέτυχα και τι δεν πέτυχα. Εχουμε και λέμε:
-Ηθελα ενα τετρακίνητο για τα βουνά και όχι για το κολωνάκι
-οχι χοντρά πράγματα γιτί οταν η φύση παρααγριεύει προτειμώ την πεζοπορία
-Ηθελα ενα τετρακίνητο που να με βοηθά να ρίχνω τη βάρκα μου (500 κιλά) στην παραλία. Οχι σε αυτές με άμμο σαν τη Σαχάρα, αλλά ούτε και να κατεβαίνω κάθε τρείς και μία να τσεκάρω λες κι είμαι..... αμμοβυθόμετρο
Αυτά ήθελα. Να το πώ αλλοιώς: Θεωρώ πολύ μα πολύ αστείο το ερώτημα πότε θα χρειαστεις αργά και μλοκέ κλπ αφού το 90% του χρόνου σου το αμάξι το περνά στην άσφαλτο. Και να σας πώ γιατί; Αγόρασα τετρακίνητο για το 10% του χρόνου του. Με άλλα λόγια, αγόρασα τετρακίνητο για να ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ οι δυνατότητες του τη στιγμή που θα τις χρειαστώ. Αλλοιώς θα έπαιρνα ένα κανονικό αυτοκίνητο.
Ξέρετε τι απο αυτά πέτυχα;
Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α!!!!!!
Το αυτοκίνητο που αγόρασα με πάει μια χαρά μεχρι το σημείο που ήθελα να έχω πρόσβαση και να το χρειαστώ. Εκεί ακριβώς το αυτοκίνητο δεν κάνει τη δουλειά για την οποία το πήρα!!!! Πως να μη νοιώθω χαζός; Και πως να μη νοώθω προδομένος απο την ΤΟΥΟΤΑ και τα "έξυπνα" ηλεκτρονικά της βοηθήματα;
Κατα συνέπεια έχει νόημα να ξέρεις για τα συστήματα τετρακίνησης ακόμη κι αν δεν πάς για αγώνες. Αν οι καταναλωτές γνώριζαν, τότε πιθανα τα σουβλάκια θα ήταν πιο σοβαρά όπως εκείνα της πρώτης γενιάς. Δεν καταλαβαίνω γιατί τα άτομα που θέλουν κάτι πιο σοβαρό θα πρέπει να σκάσουν τουλάχιστον 600000 Ευρω τη στιγμή που τα παλιά Βιτάρα, τα πρωτα RAV τα μικρά Jimny δουλευαν -διάβολε!-χωρις να πειράξεις! Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι αντιπροσωπείες δεν προσφέρουν -επι πληρωμή-εξτρα εξοπλισμό ουσιαστικό για αυτούς που θέλουν το κάτι διαφορετικό.....
Εδω και κάτι μήνες έχω παρατήσει το RAV στο πάρκινγκ. Τη βάρκα μου την κατεβάζει γερανός και το ταξίδι το κάνω φιλοξενούμενος στο παλιό Βιτάρα του φίλου μου που "εφτηνα" γιατί.....γιατί.....κάποιοι με είχαν πεισει οτι είναι απλά παλιό και αναχρονιστικό.
Εχω ακούσει και την άλλη σαχλαμάρα: ΔΕν είναι μόνο το αυτοκίνητο. Είναι και ο οδηγός. Να σας πώ γιατί κάνει που ακούγεται απόλυτα λογικό, μου φαίνεται η μεγαλύτερη σαχλαμαρα: Μια διαφήμιση πείθει κάποιον άσχετο, ότι ακριβώς επειδή είναι άσχετος θα πρέπει να πληρώσει κατιτις παραπάνω για να αγοράσει ένα όχημα, που θα το πάει εκειπου πάει κάποιος , ο οποίος επειδή είναι σχετικός δεν χρειάζεται το όχημα αυτό. Με άλλα λόγια σου πουλάνε ότι σήμερα η τεχνολογία σου καλύπτει τα κενά της ασχετοσύνης. Και αφου την πατήσεις και δεις το λάθος τότε σου θυμίζουν ότι εκτός απο το ότι δεν είσαι καλός οδηγός, είσαι και μ@λ@κ@ς γιατί έδωσες λεφτά για ένα όχημα που πρέπει να είσαι σχετικός για να το οδηγήσεις κι ας σου έταζε ότι τα κάνει όλα μόνο του.....
Και μετά έρχονται οι "σχετικοί". Οι οπαδοί της στατιστικής: Βρε πόσες φορές θα χρειαστείς τα καλούδια;Λες και δεν αγοράστηκε το αμάξι για τις φορές αυτές. Ζήτω λοιπόν η εικονική τετρακίνηση, τα ψηλωμένα τετράτροχα, και ή βαφές "μ εσκισε κλαδί και πονάω". Ζήτω και οι πεντόλιτροι κινητήρες που αφήνουν πιο πολύ διοξείδιο του άνθρακα απο τον αέρα που ρουφάμε στη φύση που επισκεπτόμαστε. Ζήτω και οι αναιμικοί κινητήρες που κάνουν τα φτηνά πραγματικά τετρακίνητα να μην μπορούν να φτάσουν μέχρι το βουνό γιατί θα ξημερώσει. Ζήτω και οι δημοσιογράφοι που τα βρίσκουν όλα καλά ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη χωρίς να του εξηγούν τι συνέπειες έχουν οι ανάγκες αυτές. Αλήθεια, έχετε δεί έστω και ένα περιοδικό να αναγγέλει ότι το νεο Τσερόκι δεν φέρει τον 5ο τροχό στην πίσω πόρτα;