Οι διαπιστώσεις που έχω είναι οι κάτωθι μετά από 5 και κάτι μήνες χρήσης:
Στεγνή άσφαλτο- Άψογο και αθόρυβο, αρκεί να μην το "παρακάνεις"
Βρεγμένη άσφαλτο- Πολύ καλό, θέλει λίγα χιλιόμετρα όμως πρώτα να ζεσταθεί για να αποδίδει όπως πρέπει
Χώμα- Αψογότατο σε κράτημα και συμπεριφορά
Λάσπη- Καλή πρόσφυση και καθαρίζει εύκολα
Ελλεεινή λάσπη- Παιχνιδιάρικο με λίγα δεξιά-αριστερά τελικά περνάς (συνίσταται MUD)
Βουρκόλακος- Αντε γειαααααά (Μόνο με ΜUD και όχι πολλά-πολλά, θα μπείτε αλλά δεν είναι σίγουρο αν ποτέ ξαναβγείτε!)
Πετρώδες και σαθρό-Γατζώνει εύκολα αλλά με προσοχή και συγκρατημένα
Άμμος- Πολύ καλύτερο από ασφάλτινο και πιάνει άψογα χωρίς παιξίματα (αναλόγως πλάτους πέλματος πάντα)
Χιόνι- Άψογο! Κράτημα απίστευτο (με μικρές ταχύτητες πάντα)
Παγωμένο χιόνι (ή για άλλους Πάγος)- Συντηρητική οδήγηση ως εκεί που δεν παίρνει και η Παναγιά μαζί σας!
Αυτά εν ολίγοις.
Αν μπορείς όπως λες Blacksun, να αλλάζεις ελαστικά αυτό είναι το καλύτερο! Αλλά εγώ επειδή βαριέμαι να μπαίνω σε διαδικασία, α! ήρθε ο χειμώνας να βάλω τα τάδε, α!, καλοκαιράκι, κάτσε να βάλω τα τάδε,..ε! να μην πάμε και μια εκδρομούλα "περιπετειώδες"? κάτσε να ξαναλλάξω!
Για να μην μπαίνω σε τέτοια διαδικασία, προτίμησα την επιλογή του All-Terrain όπως το G12.
Φυσικά ανταγωνιστές και καλά ελαστικά βγάζουν σε αυτόν τον τομέα (όπως και το γνωστότατο Dueller 694) και άλλες εταιρείες, απλώς όταν όλοι λένε ότι η καινούργια σειρά της Yoko, μαμάει, ε, τότε τα παίρνεις και το διαπιστώνεις ο ίδιος! Διαβάζεις τεστ, άρθρα κλπ και κάνεις την επιλογή σου...
Τώρα όσον αφορά την ερωτησή σου αν ένα ελαστικό όπως το Α/Τ, θα σε ικανοποιεί παντού, η απάντηση είναι απλή!
ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ!
δηλαδή, αν θες για χιονοπάγο, πας σε ειδικευμένα χιονολάστιχα, αν θες για αποκλειστική χρήση σε λασποπετροΘεούλημουπωςβγαίνουναπόεδώ καταστάσεις, η αγορά MUD επιβάλλεται, αν θες να αποτελείς άλλον έναν "γρηγοράκη" των δρόμων, επιλέγεις καθαρότατα ασφάλτινα! κλπ...
ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΣΑΙ,
αυτός που θέλεις και τα ασφάλτινα ταξιδάκια, βλέπω και ένα χωματόδρομο, βρε δεν πάμε και από κει? Α! παρακάτω βλέπω ένα λασποδρομο, ε! να το περάσουμε κι αυτό κλπ, κλπ....τότε το ΑΤ είναι η μόνη λύση!
Και μην ξεχαστεί κάποιος και πει περι ΜUD, γιατί είδα φίλο να κάνει σβούρες στην επαρχιακή εθνική (επειδή είχε ψιλοβρέξει) και η νταλίκα ερχόταν από απέναντι στα 150μ και γλίτωσε στη τσίλια ο άνθρωπος!
Οτι φοράς θα πρέπει να το σέβεσαι για να σε "αγαπάει" κι αυτό! και ποτέ να μην δοκιμάζεις τα οριά του γιατί επειδή ποτέ δεν τα ξέρουμε, πάντα τα ξεπερνάμε! και τα MUD είναι όντως απίστευτα αλλά σε άσφαλτο μην τα υπερεκτιμούμε!
Οσο για το TCS μην στεναχωριέσαι, και τι έγινε? δεν είναι κάτι που καθορίζει την αξία του αυτοκινήτου και το στησιμό του...είπαμε βοήθημα αλλά μην τρελλαθούμε κιόλας!
Εγώ πάντως σε 235/60/16 τα έβαλα στα 500ε μετρητοίς. Κάπου εκεί παίζουν στο περίπου με σύνηθες τα 560-580ε (αναλόγως διαστάσεων πάντα).