Mudnolis έγραψε:Ολα καλα ρε παιδια με το Defender αλλα ποτε δεν καταλαβα τον τρελλο ντορο που παντα γινεται. Προσωπικα πιστευω το Disco 1 (με το πετρελαιοκινητηρα 200) ειναι οτι καλυτερο χρειαζεται η ειδικη/ δικη μας κατηγορια. Απλο στην κατασκευη, χωρις ηλεκτονικα, χωρους για κυνηγητο-κρυφτο, επισκευασιμο πραγματικα παντου με ανταλλακτικα και αξεσουαρ σε λογικες τιμες. Τιμες αγορας λογικοτατες... Τι αλλο θελει κανεις? Πραγματικα ας μου πει καποιος σε τι υπερτερει ενα Defender 110 σε σχεση με ενα Disco 1 (λεω 1 λογω ελλειψης ηλεκτρονικων, ενεργων αντιστρεπτικων, ελλειψη κλειδωματος κλπ). Ισως η γωνια διαφυγης να ειναι λιγο καλυτερη.
Μανώλη ξαφνικά θέλω να σε φιλήσω (πλάκα κάνω μην το παίρνουμε και τοις μετρητοις, έχουμε και τον πορνοδιαστροφικό απαίσιο δικηγόρο να περιφέρεται στο φόρουμ)
Συμφωνώ απολύτως μαζί σου.
Από την άλλη μεριά, όπως γράφει και ο φίλος Landless το Defender είτε θέλουμε είτε όχι αποτελεί μοντέλο αναφοράς για την Land Rover.
Kαι όντως θα πρέπει να κατέχει τα πρωτεία αναφορικά με την μακροζωία του είτε σαν μοντέλο αυτό κατ' αυτό (σαν 90/110 που μετράει αισίως φέτος 25 χρόνια ζωής) είτε σαν εξέλιξη από κάποιο παλαιότερο μοντέλο (οπότε μετράει, όπως ήδη ανέφερε ο φίλος landless, 60 ολόκληρα χρόνια ζωής και αναβαθμίσεων)
Αλήθεια μέσα στον ενθουσιασμό για τα 60χρονα ξεχάσαμε τα 25χρονα του 90/110..........
Πείτε μου βρε γιαπωνεζοκορεατικοκινεζικογερμανοιταλογαλλόφιλοι πιό από τα δικά σας αυτοκίνητα παραγωγής μετράει 25 χρόνια με το ίδιο σουλούπι, ίδια μηχανικά μέρη σε πολλά του σημεία και τον ίδιο βασικό σχεδιασμό???
Μόνη τέτοια περίπτωση που μου έρχεται στο μυαλό οι Porsche της οικογένειας με καταγωγή στην μαμά της 911 και τα επόμενα μοντέλα στο ίδιο σουλούπι. Αλλά εκεί έχουν όλα αλλάξει με μόνη εξαίρεση το έχουν ακόμη το μοτέρ, περίπου, στην ίδια θέση.
Να μας ζήσουν οι δεινόσαυροί μας και ας του βρίζουν όλοι.....
Χαιρετώ