KT4X4 έγραψε:Γεια σας παιδιά
Καταρχήν να ευχαριστήσω και εγώ τον Παντελή για την πρόσκληση. Απλά θέλω να αναφέρω ένα σχόλιο για το Defender. ΕΛΕΟΣ! Οι άνθρωποι ζητούν 56,000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο που έχει αποσβέσει το κόστος εξέλιξης 20 χρόνια πριν.
Παιδιά, με απλή λογική ας μου πει κάποιος για ποιον ακριβώς λόγο θα προτιμούσε την αγορά του συγκεκριμένου Defender από ένα Disco 3 (SE), που κάνει τα ίδια περίπου χρήματα. Το Disco κάνει σχεδόν ότι και το Defender εκτός δρόμου, ενώ εντός απλά δεν υπάρχει σύγκριση. Επιπλέον άνθρωπος άνω του 1,80μ δεν χωράει στο Defender. Μπορεί να σας φανεί υπερβολικό αλλά εγώ (1,97) προσπάθησα, επαναλαμβάνω προσπάθησα να μπω στην θέση του οδηγού και δεν τα κατάφερα. Πίσω κάθησα με προσπάθεια αλλά και πάλι έβρισκε το κεφάλι μου στην οροφή. Αν είναι δυνατόν, σε αυτοκίνητο με 2+ μέτρα ύψος να βρίσκει το κεφάλι.
Δεν λέω, ωραία η κλασσική ομορφιά αλλά μέχρι εκεί. Καπου θα πρέπει να συμβαδίζει το κόστος με την πρακτική αξία, την άνεση, την ασφάλεια, τις επιδόσεις κτλ. Με άλλα λόγια το Value for Money του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι πάρα πολύ χαμηλό. Χίλιες φορές να αγοράσει κανείς ένα παλιό Defender με λίγα χρήματα ή ακόμα καλύτερα ένα RRC ή Disco.
Χαιρετώ
Κωνσταντίνος
Kωνσταντίνε γειά,
το Defender, όσο και αν ακούγεται περίεργο κοστίζει πολλά λεφτά για να παραχθεί καθώς ακόμη είναι κατά το μεγαλύτερο ποσοστό του χειροποίητο.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι η τιμή του δεν θα μπορούσε να είναι χαμηλότερη.
ΟΜΩΣ ειδικά (προσοχή στο ειδικά) το SVX κοστίζει ακριβότερα γιατί είναι επετειακό και έχει και τον παραπάνω/διαφορετικό εξοπλισμό.
================
Για το πρόβλημα του ύψους σου υπάρχει λύση αλλά δυστυχώς δεν το βλέπω να κάνει κάτι για τα διαφορετικά εμπρός καθίσματα του SVX. Eίναι οι ράγες/σιδηρόδρομοι που επιτρέπουν στα εμπρός καθίσματα να πάνε πιό πίσω και επάνω. Οσο και αν ακούγεται περίεργο παρόλο που το κάθισμα ανεβαίνει κατά περίπου 15 χιλιοστά τελικά επειδή η πλάτη του καθίσματος πάει πολύ πιό πίσω και κυρίως επιτρέπουν να αυξηθεί και η κλίση της (ιδίως στα 90άρια) δίνουν πολύ περισσότερο χώρο τόσο στο κεφάλι όσο και στα γόνατα και τον αριστερό ώμο του οδηγού.
Αυτά όμως για τα κανονικά 90/110. Το SVX νομίζω ότι θα το έχει το πρόβλημα με το ύψος καθώς το διαφορετικό κάθισμα μοιάζει να είναι ψηλότερο από τα απλά εργοστασιακό.
Αλήθεια σκέφθηκε κανείς να δει πώς έχει πρόσβαση ο οδηγός/συνοδηγός/μάστορας στην μπαταρία και τον εγκέφαλο κλπ κάτω από τα εμπρός καθίσματα? Κανονικά δεν θα πρέπει να βγαίνει η βάση του καθίσματος στο SVX (οπως στα κανονικά 90/110)
================
Να σας ευχαριστώσω όλους για την παρουσία σας στην έκθεση και την αποδοχή της πρόσκλησης της αντιπροσωπείας για να γιορτάσουμε τα 60 χρόνια της LR στο μικρό μας Ελλαδιστάν.
Ειναι σίγουρο ότι οι φίλοι τετρακίνητοι από το περίπτερο της Jeep θα ζήλεψαν την αγάπη και την αφοσίωση των αρρωστημένων ιδιοκτητών LR προς την μάρκα που τους ταλαιπωρεί αλλά και τους κάνει να αισθάνονται με τέτοιο τρόπο για τα αυτοκίνητά της/τους (οι εγγλέζοι λένε ότι η γραμμή ανάμεσα στην αγάπη και το μίσος είναι πολύ λεπτή....)
Η ανταπόκριση σας ήταν άμεση (καθώς και των μελών εκτός του φόρουμ) παρόλο το πολύ σύντομο χρονικό διάστημα που δόθηκε για την οργάνωση της διαδικασίας διανομής των προσκλήσεων.
Ομως η επιτυχία της συνάντησης και τα συμπεράσματα που βγήκαν μετά από συζήτηση με τους ανθρώπους της αντιπροσωπείας νομίζω ότι μπορούν να μας επιτρέψουν να προσβλέπουμε σε σύντομη επανάληψη τέτοιων συναντήσεων και μάλλον και σε άλλες κοινές ενέργειες μεταξύ του συλλόγου, της αντιπροσωπείας και του φόρουμ.
Χαιρετώ