Παντελή καλημέρα.
Για το θέμα του χώρου έρχομαι να συμφωνήσω σχετικά με την θέση του οδηγού όταν μπαίνεις όμως από το «γήπεδο» που λέγεται Discovery στη θέση του DEFENDER .
Όσο για το θέμα χώρου για την τρίτη σειρά με θέσεις ( τις 2 ριχτές ) αν δεν κάνω λάθος υπάρχει και η έκδοση “Cargo” που ο χώρος είναι ελεύθερος και έχει μόνο τις δυο πρώτες σειρές.
Εμένα για να πω την αλήθεια δεν μου αρέσει η κονσόλα και συγκεκριμένα οι δυο αεραγωγοί μου φαίνονται «στραβά» στο μάτι μου ειδικά σε ένα αυτοκίνητο που είναι όλο ευθείες γραμμές
Τώρα αν αρκετοί όπως το γράφεις , αμφισβήτησαν το νέο defender , εμένα προσωπικά με αφήνει παγερά αδιάφορο.
Όσο για τα περιοδικά όταν τα ανοίγω για να διαβάσω για ένα αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει το μόνο που μελετώ είναι τα τεχνικά του στοιχεία ,
Αλίμονο αν με την γνώμη του κάθε κυρίου Χ , Ψ , ( σωστή η λάθος) αν «σκαρφαλώνει καλύτερα από το άλλο……» η «ο κινητήρας είναι πιο ελαστικός……….» η «ένιωσα την ροπή καλυτέρα…….»………….. αγόραζα αυτοκίνητο .
Και για να μην παρεξηγηθώ δεν λέω ότι αυτοί που γράφουν σε περιοδικά ( κάθε είδους ) είναι άσχετοι – ίσα ίσα πιστεύω ότι έχουν μια πάρα πολύ καλή έως εξαίρετη γνώση του αντικειμένου – και οπωσδήποτε η γνώμη τους πρέπει να λαμβάνεται υπ οψιν .
Πιστεύω όμως ότι σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να είναι ο καταλυτής στην τελική απόφαση της αγοράς , όπως επίσης πιστεύω ότι τα περιοδικά ή οι γράφοντες μπορούν να «κατευθύνουν» τον κόσμο προς την αγορά ή όχι ενός αντικειμένου νομότυπα και γράφοντας την μισή αλήθεια η οποία όμως δεν είναι ψέματα , όπως όταν έχουμε ένα ποτήρι μέχρι την μέση νερό είναι δικαίωμα του κάθε ενός να το δει σαν «μισογεμάτο» ή «μισοαδειο» , και για να φέρω ένα παράδειγμα.
Πριν λίγα χρόνια είχα πάει σε ένα κράτος ( δεν θα αναφέρω που για να μην θεωρηθεί μαύρη διαφήμιση) να παραλάβω ένα σκάφος καινούργιο (στη ζελατίνα που λέμε ).
Πριν το σκάφος βγει για sea trials , δηλαδή ήταν ακόμα στο ντοκο , είχα βρει και είχα καταγράψει μια κατάσταση με 56 θέματα – ελλείψεις – κακή επιλογή υλικών , θέματα ασφάλειας , κακού σχεδιασμού κ.α . και όλα αυτά είπα πριν το σκάφος βγει στην θάλασσα .
Την Ιστορία δεν θέλω να την συνεχίσω αλλά θα πω ότι τα περιοδικά του χώρου τα οποία να σημειώσω ότι τα διαβάζω σπάνια το συγκεκριμένο σκάφος το λανσάρανε στην αγορά κατά τέτοιο τρόπο ώστε να νομίσεις ότι αν το αγοράσεις πιάνεις το πρώτο αριθμό του JOKER μετά από 14 απανωτά ΤΖΑΚ-ΠΟΤ , πολύ απλά τα λεφτά ήταν πολλά και παιζότανε πολύ χοντρό παιχνίδι με τον αντιπρόσωπο …………………………………….πως λέμε «Είναι πολλά τα λεφτά ..Άρη…..»