ΟΚ με κάλυψε η απάντησή σου
Eγω πάντως κάθε άλλο παρα αντίθετος είμαι με τη χρήση ηλεκτρονικών παντού (ακόμα και σε steering by wire που λέει ο λόγος) μιας και μπορούν να είναι εξίσου ή και περισσότερο αξιόπιστα απο τα μηχανικά συστήματα (δώστε έμφαση στο "μπορούν", δεν σημαίνει πως είναι κιόλας
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
).
Απ'όσο ειδα στο internet το LR3 έχει ηλεκτρονικά μπλοκέ κεντρικό διαφορικό και το ίδιο σαν έξτρα πίσω, η καινοτομία φαντάζομαι είναι η διασύνδεση τους με τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά (ABS-ESP) και ίσως και τις αναρτήσεις.
Αναλόγως πόσο καλοφτιαγμένο είναι το σύστημα αυτό (και φυσικά το software που έχει ) φαντάζομαι θα είναι πολύ καλό, θα ήταν ακόμα καλύτερο αν είχε ταυτόχρονα και τόρσεν ή κάποιο ενεργό διαφορικό (σαν το AYC της Mitsubishi πχ) αλλα μην είμαστε πλεονέκτες
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)