karanti έγραψε:επειδη:
- εχω διαβασει τοσα τον τελευταιο καιρο γι αυτο το δυσμοιρο maverick
- αμφισβητουν την ιθαγενεια του και απο αμερικανακι το κανουν γερμανακι ή και φιλιπινεζακι
- αμφισβητουν τις ικανοτητες του και γι αυτο φταει η "κακη" αντιπροσωπεια (α, ρε κουλαμαρα που εχει πεσει...)
- το θεωρουν ασχημο και φτωχα εξοπλισμενο (ετσι δεν τους το πουλησανε? ή τους δειξανε αλλο και τους δωσανε αλλο....)
- το θεωρουν επικινδυνο και υπευθυνο ατυχηματων (πωπω κι αλλη ανακληση..... ερχεται)
- θεωρουν οτι υπαρχει μια διεθνης συνομωσια εις βαρος των αγοραστων maverick (ημων δηλαδη...)
τι μου θυμησατε: για ολα φταινε οι Αμερικανοι (της ford)
- βαρεθηκα να ακουω σεναρια συνομωσιας τυπου "κωδικα ντα Βιντσι" (θα πουλαγε και σαν βιβλιο και σαν ταινια...)
οχι, δεν ξαναγραφω τιποτε αλλο.
δεν απαντω σε κανεναν για την επιλογη μου, που την γουσταρω και δεν με εχει απογοητευσει μεχρι τωρα.
τωρα, γι αυτους που (νομιζω) οτι δεν ειχαν ποτε στην ζωη τους σχεση με το χωμα, αλλα θελανε "χωματερο" αυτοκινητο, αφιερωμενες οι παρακατω φωτογραφιες απο το τελευταιο τευχος του περιοδικου 4x4.
http://www.tetrakinisimag.gr/new_page_12.htmοι κατοχοι των jimny που βλεπετε, σιγουρα δεν εκαναν μηνυση στο Σφακιανακη για την σκουρια που απεκτησαν οι κοιλιες των οχηματων τους.
και σιγουρα, ευχαριστηθηκαν τα αυτοκινητα τους ιδιαιτερα....
καλη τυχη στην περιπετεια σας.
Φίλε Karanti δεν σου ζήτησε κανένας να απολογηθείς.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος.
Συζήτηση κάνουμε. Είμαι βέβαιος ότι δεν έχεις κανένα πρόβλημα όπως είμαι βέβαιος ότι είσαι ευχαριστημένος και χαίρομαι γι αυτό.
Γίνε όμως πιο αντικειμενικός. Εμείς είμαστε κάτοχοι Μάβερικ όπως εσύ. Συνέχεια μας λες για άλλες εταιρείες που δεν γνωρίζουμε και δεν μας ενδιαφέρει. Λες να είμαστε βαλτοί ή τρελοί?????
Πιστεύεις ότι αν δεν ήταν η Ford και ήταν άλλη εταιρεία θα καθόμαστε να μας... ????
Είσαι και στο clubford. Βλέπεις κι εκεί προβλήματα σε ολοκαίνουργια αυτοκίνητα και πολλούς δυσαρεστημένους από την after sale συμπεριφορά.
Επιτρέπεται το πρόβλημα με τις δισκόπλακες???? Το έχουμε αναφέρει εδώ μέσα πριν 2 χρόνια και αυτοί εκεί. Δες έναν φίλο στο clubford. Είναι απλό να κάνουν ένα τεστάρισμα πριν τα παραδώσουν. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να το παραδώσουν προβληματικό , να κινδυνεύσει και διαπιστώσει το πρόβλημα ο αγοραστής και ως εκ τούτου να σχηματίσει άσχημη γνώμη, και στο τέλος κάνουν και την αλλαγή!!! το βρίσκεις λογικό??? Εγώ το βρίσκω βλακώδες.
Θα στο ξαναπώ. Δεν κατηγορούμε το αυτοκίνητο ούτε είναι όλα έτσι. Δεν φταίει ούτε ο σχεδιαστής ούτε το άψυχο Μάβερικ. Φταίει μία συμπεριφορά και μία φιλοσοφία. Αυτό που λέμε AFTER SALE. Όταν παραδώσεις ένα προιόν με πρόβλημα υποχρεούσαι να είσαι σωστός απέναντι στον πελάτη που σε επέλεξε και να το επισκευάσεις ή να το αλλάξεις ή να του επιστρέψεις τα χρήματά του. Αυτό γίνεται ακόμη κι αν αγοράσεις ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ. Οχι αυτοκίνητο αξίας 30.000 Ευρώ!!!!!!!
Βρίσκω
πολύ ατυχές το παράδειγμα που αναφέρεις για τα Jimny και θα συμφωνήσω
απόλυτα με τον Ηλία ο οποίος πράγματι χαίρεται το αυτοκίνητο
, αναγνωρίζει όμως ότι κάποια παρτίδα είχε πρόβλημα που δεν δικαιολογείται για ολοκαίνουργιο.
Στις φωτό δεν βλέπουμε ολοκαίνουργια αυτοκίνητα. Βλέπουμε κακομεταχειρισμένα γδαρμένα στην κοιλιά και κατασκονισμένα αυτοκίνητα. Αν είχαμε κάνει κι εμείς αυτή την χρήση στο Μάβερικ και το είχαμε περάσει από εκβολές ποταμών στην θάλασσα , τό σέρναμε με την κοιλιά κι κάναμε άλματα η αντιπροσωπεία θα έφταιγε???? Δεν μιλάμε για αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε αγώνες 4Χ4. Αυτά να τα συγκρίνεις με αγωνιστικά Μάβερικ το καταλαβαίνω. Οχι με τα δικά μας. Παρ όλα αυτά , αυτά λάμπουν μπροστά στα δικά μας. Εμάς είναι σκουριασμένα παντού όπου υπάρχει μέτταλο. Και μέσα. Εγώ ο μεγαλύτερος λόφος που έχω ανέβει είναι ο Λυκαβητός και από ποτάμι δεν πέρασα ποτέ (δεν είμαι τρελός). Μόνο από βρεγμένους δρόμους. Αν ήθελα να κάνω άλματα θα αγόραζα ένα Lada Niva 20ετίας να κάνω την τρέλα μου. Δεν θα έδινα 30.000. Εγώ την οικογένειά μου βάζω μέσα και πιο πολύ για image το πήρα.
Ακόμη όμως και σε αυτά τα αυτοκίνητα που μας δείχνεις στις φωτό σκουριά βλέπουμε
μόνο στην εξάτμιση (και όχι σε όλα) που είναι λογικό για τα έτη και την χρήση. Το καπάκι του καταλύτη όμως δεν έχει καμία σκουριά. Στα δικά μας κι αυτό σκουριασμένο είναι.
Επίσης σε μας η εξάτμιση ήταν σκουριασμένη χωρίς να περάσει από ποτάμια. Σκουριασμένο από το "κουτί" ήταν το αυτοκίνητο.
Δες όμως καλύτερα ακόμη και σ αυτά τα παλαιά και καταταλαιπωρημένα αυτοκίνητα τους άξονες!!!
ΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΛΑΜΠΟΥΝ. Είναι
ΤΖΑΜΙ.
Αυτά τα αυτοκίνητα που δείχνεις που είναι διαλυμένα από την χρήση που τους κάνουν οι κάτοχοί τους είναι πεντακάθαρα σε σχέση με τα δικά μας. Με ένα πλύσιμο θα λάμπουν. Και σ ευχαριστώ που κατέβασες αυτές τις φωτό τις οποίες αποθήκευσα και τις οποίες θα παρουσιάσω στο Δικαστήριο για να δείξω ότι ακόμη και αυτοκίνητα με τέτοια εξοντωτική χρήση είναι ασκούριαστα και ειδικά στους ΑΞΟΝΕΣ και τα άλλα εξαρτήματα που σχετίζονται με την ασφάλεια λάμπουν.
ΚΑΜΙΑ ΣΚΟΥΡΙΑ.
Αν έχεις άλλο παράδειγμα Ολοκαίνουργιου και κατασκουριασμένου άλλης εταιρείας σε παρακαλώ να μας το δείξεις. Νομίζω όμως ότι δεν υπάρχει και δεν θα βρείς.
Τελειώνοντας θεωρώ ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος αντιδικίας με κανένα από τα παιδιά εδώ μέσα και νομίζω ότι κι εσύ στην θέση μας θα αντιδρούσες με τον ίδιο τρόπο.
Σ ευχαριστώ για την συμπαράστασή σου. Σου εύχομαι ολόψυχα να μην έχεις ποτέ κανένα πρόβλημα και να χαίρεσαι το αυτοκίνητό σου.