Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρόγραμμα Πανελληνίου Κυπέλλου Trail Ride 2008

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Πρόγραμμα Πανελληνίου Κυπέλλου Trail Ride 2008

Δημοσίευσηαπό drMel » 27 Ιαν 2008, 18:51

Έπειτα από συζητήσεις με αγωνιζόμενους, προέκυψαν πολύτιμα συμπεράσματα και για τη νέα χρονιά θα υπάρχουν πολλές αλλαγές στην οργανωτική δομή αλλά και στις κατηγορίες, για την αναβάθμιση των αγώνων.

Εν αναμονή των νέων Ειδικών και Τεχνικών κανονισμών, παραθέτουμε το Πρόγραμμα του Πανελληνίου Κυπέλλου Trail Ride, καθώς και το Πρόγραμμα του Trail Ride 4X4 Cup για το 2008 που θα προκηρύξει η Π.Ο.Μ. (Πανελλήνια Ομορσπονδία Μοτοσυκλέτας)

Πανελλήνιο Κύπελλο Trail Ride
1ος 17 Φεβρουαρίου Ελευσίνα
2ος 23 Μαρτίου Κερατέα
3ος 20 Απριλίου Παλλήνη
4ος 24 - 25 Μαΐου Βόρειος Εύβοια (1o 4x4 Trail Ride Cup)
5ος 22 Ιουνίου Ερμιονίδα (2o 4x4 Trail Ride Cup)
6ος 28 Σεπτεμβρίου Ζαχάρω (3o 4x4 Trail Ride Cup)
7ος 15 Νοεμβρίου Λιβαδειά
8ος 14 Δεκεμβρίου Terradura (4o 4x4 Trail Ride Cup)




Κατηγορίες Κυπέλλου Trail Ride 2008


Στις Μοτοσυκλέτες
- Pro: α) Αναβάτες που ανήκουν ήδη στην κατηγορία, β) Αναβάτες που τερμάτισαν στην πρώτη τριάδα κατηγορία Enduro και Βετεράνων της προηγούμενης χρονιάς, γ) Έμπειροι αναβάτες κάτοχοι license άλλων αγωνισμάτων μοτοσυκλέτας και δ) Όσοι το επιθυμούν κατά δήλωση. Οι συμμετέχοντες θα αγωνίζονται με μέση ωριαία ταχύτητα και ακολουθούν την «δύσκολη» διαδρομή.
- Enduro: Λοιποί αναβάτες με μοτοσυκλέτες enduro ή on-off. Οι συμμετέχοντες θα αγωνίζονται με μέση ωριαία ταχύτητα, -μικρότερη από αυτήν της κατηγορίας Pro- και ακολουθούν την «δύσκολη» διαδρομή.
- Veterans: Αναβάτες που δεν είναι στην κατηγορία Pro, με μοτοσυκλέτες enduro ή on-off, και ηλικία άνω των 42 ετών κατά την έναρξη της αγωνιστικής χρονιάς (Να έχουν δηλαδή συμπληρώσει το 42ο έτος της ηλικίας τους πριν την 1/1/08). Οι συμμετέχοντες θα αγωνίζονται με μέση ωριαία ταχύτητα, -μικρότερη από αυτήν της κατηγορίας Pro- και ακολουθούν την «δύσκολη» διαδρομή.

- Big On-Off: Αναβάτες με μοτοσυκλέτες On-Off μονοκύλινδρες άνω των 600 κυβικών εκατοστών ή δικύλινδρες. Οι συμμετέχοντες θα αγωνίζονται με μέση ωριαία ταχύτητα, και ακολουθούν την «εύκολη» διαδρομή.
- Light: Αναβάτες με μοτοσυκλέτες Enduro ή On-Off έως 600 κυβικών εκατοστών. Οι συμμετέχοντες θα αγωνίζονται με μέση ωριαία ταχύτητα, και ακολουθούν την «εύκολη» διαδρομή.
- Quad: Αναβάτες με τετράτροχα ή τρίτροχα Quad ή ATV. Οι συμμετέχοντες θα αγωνίζονται με μέση ωριαία ταχύτητα, και ακολουθούν την «εύκολη» διαδρομή.

- Ηοbby: Αναβάτες ανεξαρτήτων είδους και τύπου μοτοσυκλέτας, που θα ακολουθούν την «εύκολη» διαδρομή, χωρίς χρονομέτρηση! Θα πρέπει απλώς να καλύψουν την διαδρομή σε εύλογο χρόνο.


- Γενική κατάταξη δεν θα υπάρχει.
- Θα βραβεύονται οι τρεις πρώτοι κάθε κατηγορίας (πλην της Hobby) καθώς και το πολυπληθέστερο team.
- Μετάλλια θα λαμβάνουν οι 4ος, 5ος και 6ος κάθε κατηγορίας (πλην της Hobby).
- Αναμνηστικά διπλώματα θα λαμβάνουν οι τερματίσαντες της κατηγορίας Hobby.
- Ειδική μνεία θα γίνεται στις γυναίκες αναβάτες, καθώς και σε ειδικές περιπτώσεις συμμετεχόντων, σύμφωνα με την κρίση και τις επιλογές του οργανωτή.



Στα Αυτοκίνητα 4Χ4
- Normal: Αυτοκίνητα παραγωγής ασχέτως κυβισμού, χωρίς μηχανικές μετατροπές ή μετατροπές πλαισίου, σύμφωνα πάντα με τον τεχνικό κανονισμό. Εκτός από τα θέματα ασφαλείας, όπου: Θα επιτρέπονται τα Bucket ανακλινόμενα καθίσματα, οι ζώνες 4 σημείων, τα Roll Bar – Roll Cage, και τα συστήματα αυτόματης πυρόσβεσης. Οι συμμετέχοντες θα αγωνίζονται με μέση ωριαία ταχύτητα.
- Raid: Αυτοκίνητα με μηχανικές μετατροπές ή μετατροπές πλαισίου, σύμφωνα πάντα με τον τεχνικό κανονισμό, μέχρι 2000 κυβικά εκατοστά. Οι συμμετέχοντες θα αγωνίζονται με μέση ωριαία ταχύτητα, υψηλότερη από αυτήν της Normal.
- Open: Αυτοκίνητα με μηχανικές μετατροπές ή μετατροπές πλαισίου, σύμφωνα πάντα με τον τεχνικό κανονισμό, άνω των 2000 κυβικών εκατοστών. Οι συμμετέχοντες θα αγωνίζονται με μέση ωριαία ταχύτητα, υψηλότερη από αυτήν της Raid.

- Ηοbby: Αυτοκίνητα παραγωγής ασχέτως κυβισμού, χωρίς ή με μηχανικές μετατροπές ή μετατροπές πλαισίου, σύμφωνα πάντα με τον τεχνικό κανονισμό. Οι συμμετέχοντες δεν θα χρονομετρούνται! Θα πρέπει απλώς να καλύψουν την διαδρομή σε εύλογο χρόνο.


- Γενική κατάταξη δεν θα υπάρχει.
- Θα βραβεύονται οι τρεις πρώτοι κάθε κατηγορίας (πλην της Hobby) καθώς και το πολυπληθέστερο team.
- Μετάλλια θα λαμβάνουν οι 4ος, 5ος και 6ος κάθε κατηγορίας (πλην της Hobby).
- Αναμνηστικά διπλώματα θα λαμβάνουν οι τερματίσαντες της κατηγορίας Hobby.
- Ειδική μνεία θα γίνεται στις γυναίκες οδηγούς, καθώς και σε ειδικές περιπτώσεις συμμετεχόντων, σύμφωνα με την κρίση και τις επιλογές του οργανωτή.

Στους αγώνες όπου η δύσκολη διαδρομή των μοτοσυκλετών θα είναι τελείως διαφορετική από την εύκολη, η εκκίνηση δύναται να γίνεται παράλληλα.

Στους κοινούς αγώνες αυτοκινήτων 4Χ4 και μοτοσυκλετών, η εύκολη διαδρομή των κατηγοριών Big On-Off, Quad, Light και Hobby των μοτοσυκλετών, θα αποτελεί και την διαδρομή των αυτοκινήτων. Σε τέτοια περίπτωση, τα αυτοκίνητα των κατηγοριών Open, Raid και Normal θα ξεκινάνε πριν τις μοτοσυκλέτες.
drMel
 

Δημοσίευσηαπό mytilini » 28 Ιαν 2008, 15:23

Σκέφτομαι σοβαρά, τώρα στα γεράματα και παρά την πληθώρα υποχρεώσεων να συμμετέχω στην κατηγορία "Hobby" ευελπιστώντας ότι θα ανεχθείτε την παρουσία ενός "κουλού" και φοβιτσιάρη.
Γιατί σκέφτομαι να συμμετέχω:
1)Γιατί εκτιμώ απεριόριστα και σέβομαι τους διοργανωτές τους οποίους εμπιστεύομαι
2)Γιατί εκτιμώ αφάνταστα πολλούς από τους ήδη αγωνιζόμενους οι οποίοι με παροτρύνουν και με εμψυχώνουν με λογικά επιχειρήματα
3)Γιατί πιστεύω ότι οι αγώνες κάθε μορφής πρέπει να υπάρχουν και να αναπτυχθούν ακόμη περισότερο
4)Γιατί μου αρέσει το όλο σκηνικό και η "ταλαιπωρία"στο βουνό
5)Γιατί κάποιον θα βρώ στα σίγουρα που θα λέμε ανέκδοτα στη διαδρομή και έτσι θα τερματίσουμε τελευταίοι των τελευταίων (αμ δε)
6)Γιατί η μοτό μου φτιάχτηκε γι' αυτόν τον σκοπό (λέμε τώρα)
7)Γιατί θέλω η κόρη μου να ξεκολλήσει από το χαζοκούτι (στα σίγουρα)
8)Γιατί πιστεύω ότι θα περνώ καλά και η όποια ταλαιπωρία ή τα όποια έξοδα είναι ελάχιστα μπροστά στις εμπειρίες που θα μαζέψω (είμαι βέβαιος)

Υ.Γ.
Βοηθητικά ροδάκια επιτρέπονται από τους κανονισμούς;
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

ΕΛΑ, ΕΛΑ !!!

Δημοσίευσηαπό geco » 28 Ιαν 2008, 16:40

Καλώστονε !

Στα πλαίσια διεύρυνσης της βάσης των Τ.Ρ πολύ χαίρομαι που "ψήνονται" να έρθουν καινούργια μέλη!

Μην μασάς !
Οι διαδρομές βγαίνουν από όλους και το σπορ μαθαίνεται αρκεί :

1. Να το θέλεις !

2. Να προπονηθείς !

3. Να μη ζητάς διακρίσεις από την αρχή ...


Υ.Γ. Οι βοηθητικές επιτρέπονται εφόσον έχουν τρακτερωτά λάστιχα
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό drMel » 28 Ιαν 2008, 16:48

mytilini έγραψε:Σκέφτομαι σοβαρά, τώρα στα γεράματα και παρά την πληθώρα υποχρεώσεων να συμμετέχω στην κατηγορία "Hobby" ευελπιστώντας ότι θα ανεχθείτε την παρουσία ενός "κουλού" και φοβιτσιάρη.


Τα είπαμε αυτά, μπορείς

με το 1100 ακόμα καλύτερα, αλλά μπορείς και με το 400

οι βοηθητικές δεν σου χρειάζονται
drMel
 

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 28 Ιαν 2008, 17:35

Τα 620-640 σε ποιά κατηγορία "μπαίνουν"?
Βιg ή Light?
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό drMel » 28 Ιαν 2008, 17:38

THANOS_KTM έγραψε:Τα 620-640 σε ποιά κατηγορία "μπαίνουν"?
Βιg ή Light?


Βιg
drMel
 

Δημοσίευσηαπό KaLeXakis » 28 Ιαν 2008, 17:42

drMel έγραψε:
mytilini έγραψε:Σκέφτομαι σοβαρά, τώρα στα γεράματα και παρά την πληθώρα υποχρεώσεων να συμμετέχω στην κατηγορία "Hobby" ευελπιστώντας ότι θα ανεχθείτε την παρουσία ενός "κουλού" και φοβιτσιάρη.

με το 1100 ακόμα καλύτερα, αλλά μπορείς και με το 400

ι

... ειναι μούρλια το 400 !!
Στου κουνγκ-φου την πόρτα,
αν σε παίρνει βρόντα !
KaLeXakis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 12 Ιαν 2007, 00:38
Τοποθεσία: 240m-750m

Re: ΕΛΑ, ΕΛΑ !!!

Δημοσίευσηαπό mytilini » 28 Ιαν 2008, 21:26

geco έγραψε:Καλώστονε !


1. Να το θέλεις !

2. Να προπονηθείς !

3. Να μη ζητάς διακρίσεις από την αρχή ...




Υ.Γ. Οι βοηθητικές επιτρέπονται εφόσον έχουν τρακτερωτά λάστιχα


Προπόνηση, τι είναι αυτό; (ωχ τα πλευράκια μου...)
Οι διακρίσεις με αφήνουν παγερά αδιάφορο Γιώργο μου...
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Re: ΕΛΑ, ΕΛΑ !!!

Δημοσίευσηαπό markd » 28 Ιαν 2008, 21:44

Δεν αφήνεις τους αγώνες και να έρθεις να πάρεις το τροχόσπιτο γιατί δε θα προλάβεις ???
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5356
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: ΕΛΑ, ΕΛΑ !!!

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 29 Ιαν 2008, 02:35

3 Πραγματα οσον αφορα στους κανονισμους των αυτοκινητων.
1)Πιστευω οτι τα ανακλινομενα καθισματα τυπου μπακετ στα αυτοκινητα, δεν θα επρεπε να επιτρεπονται. Δεν εχουν ομολογκασιον απο την FIA οποτε δεν μπορει να ελεχθει η ποιοτητα κατασκευης τους, αρα ειναι επικυνδυνα για τους αγωνιζομενους.
2) Ενα το αμαξι φερει καθισμα Bucket τοτε θα πρεπει να φερει αναγκαστικα και ζωνες 4 σημειων (για να μην πω 6). Η ζωνη 3 σημειο ειναι ακαταληλλη για αυτα τα καθισματα καθως ειναι σχεδιασμενη για διαφορετικες σημεια επαφης και γωνιες. Εαν υπαρχει ζωνη 4 σημειων θα πρεπει να ειναι σε σταθερο σημειο στο αμαξι και η περιεχομενη γωνια μεταξυ των πισω στοιχειων και της πλατης να ειναι συμφωνη με τις υποδειξεις του κατασκευαστη.
3) Εαν υπαρχουν bucket η roll cage στο αυτοκινητο ισως θα επρεπε να εξεταστει και η περιπτωση να ειναι υποχρεωτικο και το κρανος.
για δυο λογους, πρωτον το προσκεφαλο του καθισματος στο αμαξι ειναι στην ουσια ενα μαξιλαρι το οποιο καταργειτε, αρα σε αποτομη κινηση προς τα πισω εχει μονο 3 στρωματα αντιπυρικου υλικου για να αποροφησουν την ενεργεια και δευτερον σε περιπτωση ανατροπης το κεφαλι ειναι πολυ πιθανο να χτυπησει στο πλευρικο τοξυλιο του roll cage.

Οποτε θα προτεινα αν υπαρχουν καθισματα ή κλωβος ασφαλειας να ειναι υποχρεωτικο το κρανος, και στο καθισμα υποχρεωτικες οι ζωνες 4 σημειων και να ελεγχεται οτι ειναι ΣΩΣΤΑ στηριγμενες.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Re: ΕΛΑ, ΕΛΑ !!!

Δημοσίευσηαπό toshmagic » 29 Ιαν 2008, 06:18

leipsippos έγραψε:3 Πραγματα οσον αφορα στους κανονισμους των αυτοκινητων.
1)Πιστευω οτι τα ανακλινομενα καθισματα τυπου μπακετ στα αυτοκινητα, δεν θα επρεπε να επιτρεπονται. Δεν εχουν ομολογκασιον απο την FIA οποτε δεν μπορει να ελεχθει η ποιοτητα κατασκευης τους, αρα ειναι επικυνδυνα για τους αγωνιζομενους.


Σωστή η παρατήρηση.
Το κινέζικο ζευγάρι μπάκετ στα 150 Ευρώ πόσο αξιόπιστο μπορεί να είναι;

leipsippos έγραψε:Εαν υπαρχει ζωνη 4 σημειων θα πρεπει να ειναι σε σταθερο σημειο στο αμαξι και η περιεχομενη γωνια μεταξυ των πισω στοιχειων και της πλατης να ειναι συμφωνη με τις υποδειξεις του κατασκευαστη.


Και αυτό σωστό. Προσωπικά σε δύο διαφορετικούς τεχνικούς ελέγχους άκουσα δύο διαφορετικές απόψεις από τους αρμόδιους για τον έλεγχο.

leipsippos έγραψε:3) Εαν υπαρχουν bucket η roll cage στο αυτοκινητο ισως θα επρεπε να εξεταστει και η περιπτωση να ειναι υποχρεωτικο και το κρανος.
για δυο λογους, πρωτον το προσκεφαλο του καθισματος στο αμαξι ειναι στην ουσια ενα μαξιλαρι το οποιο καταργειτε, αρα σε αποτομη κινηση προς τα πισω εχει μονο 3 στρωματα αντιπυρικου υλικου για να αποροφησουν την ενεργεια και δευτερον σε περιπτωση ανατροπης το κεφαλι ειναι πολυ πιθανο να χτυπησει στο πλευρικο τοξυλιο του roll cage.


Και αυτο διαπιστωμένο ειδικά σε οχήματα με μικρή καμπίνα


Επίσης θα πρότεινα να υπάρχει και έστω και σε κάποια μορφή κάποιος ενδεικτικός ιατρικός προέλεγχος των οδηγών τουλάχιστον (π.χ. οφθαλμίατρος) και γιατί όχι και ψυχομετρικών μετρήσεων.
Άβαταρ μέλους
toshmagic
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 31 Ιαν 2005, 14:41
Τοποθεσία: Πεύκη-Αθήνα

Re: ΕΛΑ, ΕΛΑ !!!

Δημοσίευσηαπό mytilini » 29 Ιαν 2008, 14:38

markd έγραψε:Δεν αφήνεις τους αγώνες και να έρθεις να πάρεις το τροχόσπιτο γιατί δε θα προλάβεις ???

Τελικά το πήρα...Ξέρεις το XR-400 και ο Θεός βοηθός.Αλλο φοβάμαι: ξέρω ότι θα μ' αρέσει η φάση και δεν θα ξεκολλάω μετά...Α ρε γέλιο που θα ρίξετε (με την αφεντομουτσουνάρα μου) εσείς οι παλιότεροι .Πλάκα, πλάκα κανείς εθελοντής instructor που δεν βιάζεται να τερματίσει πρώτος;
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Re: ΕΛΑ, ΕΛΑ !!!

Δημοσίευσηαπό jdelis » 29 Ιαν 2008, 14:53

leipsippos έγραψε:Οποτε θα προτεινα αν υπαρχουν καθισματα ή κλωβος ασφαλειας να ειναι υποχρεωτικο το κρανος, και στο καθισμα υποχρεωτικες οι ζωνες 4 σημειων και να ελεγχεται οτι ειναι ΣΩΣΤΑ στηριγμενες.


Αυτό υπήρχε ήδη στον κανονισμό, τουλάχιστον για το cage.

toshmagic έγραψε:
Επίσης θα πρότεινα να υπάρχει και έστω και σε κάποια μορφή κάποιος ενδεικτικός ιατρικός προέλεγχος των οδηγών τουλάχιστον (π.χ. οφθαλμίατρος) και γιατί όχι και ψυχομετρικών μετρήσεων.


Άσε γιατί έτσι θα τους κόβανε όλους. Τους υπέργηρους λόγω στραβομάρας και τους νέους λόγω τρέλλας! :twisted:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Re: ΕΛΑ, ΕΛΑ !!!

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 30 Ιαν 2008, 00:41

jdelis έγραψε:
leipsippos έγραψε:Οποτε θα προτεινα αν υπαρχουν καθισματα ή κλωβος ασφαλειας να ειναι υποχρεωτικο το κρανος, και στο καθισμα υποχρεωτικες οι ζωνες 4 σημειων και να ελεγχεται οτι ειναι ΣΩΣΤΑ στηριγμενες.


Αυτό υπήρχε ήδη στον κανονισμό, τουλάχιστον για το cage.


Δεν ειναι μονο θεμα κανονισμων ειναι και λογικης. Αν βγαλεις το μαξιλαρι σου και βαλεις μια ξυλινη σανιδα με ενα σεντονι απο πανω εχεις την ιδια αποσβεση; Οχι βεβαια. Φαντασου να πρεπει να χτυπησεις αυτη την σανιδα με το πισω μερος του κεφαλιου και με φορα μαλιστα... αουτς!
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Re: ΕΛΑ, ΕΛΑ !!!

Δημοσίευσηαπό drMel » 30 Ιαν 2008, 11:56

leipsippos έγραψε:3 Πραγματα οσον αφορα στους κανονισμους των αυτοκινητων.




Δεν καταλαβαίνω πώς απο την προκύρηξη του κυπέλλου βρέθηκαν αμέσως κενά στους κανονισμούς.

Δεν περιμένεις λιγο να τους διαβάσεις και μετά είμαστε εδώ για όποια συζήτηση θές.
Τα ελατήρια γκαντ ντεμ ιτ
drMel
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες