Καλως το λεβεντη !!!
Επιτελους καποιος που να εχει βαθια γνωση περι αυτοκινητου !!!!
Καλοριζικο το εργαλειο !! Κατι ηξερες και το πηρες σειριακο εξαταχυτο , σε τρωει να το κανεις 200 ε ?? To ξερα !!!
Λοιπον αν εισαι ακομα στα στρωσιματα αυτο που μπορω να πω οπως και συ θα ξερεις ειναι οτι για 1600 χιλιομετρα αποφευγε τις υπερβολες , αστο να τσουλαει και παιζε το κιβωτιο ταχυτητων αρκετα συχνα απεφευγοντας να πηγαινεις με την ιδια ταχυτητα ,ειτε αργα , ειτε γρηγορα !
Ενα ακομα σημαντικο που σχεδων κανεις δεν κανει ειναι η προστασια του τουρμπο , αφηνε το αμαξι να δουλευει το πολυ 1 λεπτο στο ρελαντι προτου το σβησεις υστερα απο εντονη οδηγηση , επισης αποφευγε να το βαζεις να δουλευει σε ψηλες στροφες αμεσως μολις το βαλεις μπροστα !!! Σε δυσκολα σημεια που μπορει να εχει φορτιο 1 τονο και να εισαι σε ανωμαλο εδαφος , δεν χρειαζεται να αρχιζεις να συμπλεκεις με το απλο διαφορικο επειδη απλα πιστευεις οτι το αμαξι ειναι δυνατο !! Ειναι καλυτερο να πεταξεις ενα αργο να φυγεις απο το δυσκολο σημειο ,παρα να ζορισεις το δισκο , με τετοια ροπη που εχει το αμαξι και ακομα περισσοτερο οταν το κανεις 200 αλογα , καθως και τα απαραδεκτα εργοστασιακα μαμισια λαστιχα, απλα θα παρεις το συμπλεκτη στο χερι αν επιμεινεις !!
Ποια εκδοση εχεις, τη LE ?? Τα λαστιχα πως σου φαινονται ??
Και τελος , δεν νοιωθεις ενα απιστευτο τραβηγμα του αυτοκινητου μετα τις 2000 στροφες σαν να τσουλας σε νεροτσουληθρα ?? Κρατησου γιατι στα 200 αλογα κανεις κανονικη............ ελευθερη πτωση !!!