|
|
|
Pajerinho έγραψε:Καλά τα λένε ο Zool και ο Iatros. Ανάλογα με τη χρήση μπορεί και τα ψαλίδια να είναι υπερικανοποιητικά για το εκτός δρόμου που ζητάει κάποιος. Επίσης πολλοί είναι αυτοί που δεν ασχολούνται και ούτε που ξέρουν αν έχουν ψαλίδια ή άξονες και ποια η διαφορά.
Αλλά νομίζω ότι εκεί που θα πρέπει να εστιάσουμε είναι στη στροφή των κατασκευαστών προς τα ψαλίδια και που οφείλεται αυτό. Και για να μιλήσω με παράδειγμα, γιατί το Disco II είχε άξονα μπρος-πίσω, ενώ το Disco III έχει παντού ψαλίδια? Μη μου πείτε ότι το ένα είναι για trial και το άλλο για βόλτες σε χωματόδρομους. Μιλάμε για το ίδιο αμάξι που αντικαταστάθηκε και στοχεύει πάνω κάτω στο ίδιο target group.
Επίσης αν και δεν έχω εμπειρία από μεγάλα αξονάτα (μόνο Jimny έχω οδηγήσει) συμφωνώ με τον vagelis ότι υπάρχουν αξονάτα με πολύ καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο. Ποιος ο λόγος επομένως να βάζουν ψαλίδια στα καινούργια και να περιορίσουν τις εκτός δρόμου δυνατότητες τους και να στερούν τη δυνατότητα (απ' τους λίγους έστω) που θέλουν να το βελτιώσουν? (όχι απαραίτητα για αγώνες, αλλά για να πηγαίνουν τις βόλτες τους με μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια). Μήπως υπάρχουν και άλλοι λόγοι, όπως πχ. το κόστος ή το βάρος των αξόνων? Μήπως είναι και θέμα marketing και πρέπει να γράφει στην ούγια "ανεξάρτητη ανάρτηση" για να πουλήσει?
Περιμένω τη γνώμη σας.
fatman έγραψε:Καλα το ξεκινησες,αλλα γιατι συμπεραινεις("ειναι μονοδρομος κλπ") οτι καποιος που παιρνει ακαμπτο μπρος-πισω, θα θελει να το κανει τερας και να χωσει ενα σωρο λεφτα??
Pajerinho έγραψε:Διαφωνώ ότι υπάρχουν μόνο 2 βασικές κατηγορίες, αυτοί που χρησιμοποιούν το off road ως μέσον και αυτοί που το χρησιμοποιούν ως αυτοσκοπό.
Υπάρχουμε και εμείς που το χρησιμοποιούμε βασικά ως μέσον, αλλά θέλουμε να δοκιμάσουμε και ένα δύσκολο πέρασμα. 'Η δε θέλουμε να γυρίσουμε πίσω αν βρούμε ένα βαθύ νεροφάγωμα. Ή θέλουμε να δοκιμάσουμε να πάμε και από μία εντελώς off διαδρομή και όχι μόνο από χωματόδρομο (πάντα με σεβασμό στη φύση).
Και φυσικά θέλουμε να ταξιδεύουμε άνετα και με ασφάλεια στην εθνική και να κινούμαστε με το ίδιο αμάξι κάθε μέρα στην πόλη. Μια ενδιάμεση κατάσταση δηλαδή. Κάτι σα να λέμε ψαλίδια μπροστά - άξονας πίσω
Δε λέω ίσως να συμβιβαζόμαστε και μ' ένα καλό ψαλιδάτο (όπως το LR3 ή το Pajero για παράδειγμα) αλλά εμένα θα μου έκανε πχ. καλύτερα ένα grand cherokee (το παλιό) ή ένα disco (πάλι το παλιό). Να έχω και τη δυνατότητα άμα μου την βαρέσει κάποια στιγμή στο μέλλον να το κάνω τούμπανο ρε αδερφέ. Δυστυχώς όμως τέτοια αμάξια δε βρίσκεις πλέον
PS. Α.... εννοείται ότι τα δύο παραπάνω θα τα έπαιρνα μόνο αν ήταν Ιαπωνέζικα
ST-pinin έγραψε:fatman έγραψε:Καλα το ξεκινησες,αλλα γιατι συμπεραινεις("ειναι μονοδρομος κλπ") οτι καποιος που παιρνει ακαμπτο μπρος-πισω, θα θελει να το κανει τερας και να χωσει ενα σωρο λεφτα??
Ο ¨μονοδρομος κτλ¨ αναφερεται στην δευτερη περιπτωση του σκληρου off road και το trial.
Εσυ απ΄οτι καταλαβα ανηκεις στους ρομαντικους που εξηγω λιγο παρακατω.
vagelis έγραψε:Ενας απο τους λογους που αγορασα και το δευτερο αυτοκινητο μου με αξονες ειναι γιατι σε μια παχια λασπη ειχα μπροστα μου ενα ντισκο 3 και ειδα πως εσερνε τα ψαλιδια που ειχαν μπουκωσει απο την λασπη ,κοινως ειχαν γινει λασποφρενα.
KON.GV1,6 έγραψε:ST-pinin έγραψε:fatman έγραψε:Καλα το ξεκινησες,αλλα γιατι συμπεραινεις("ειναι μονοδρομος κλπ") οτι καποιος που παιρνει ακαμπτο μπρος-πισω, θα θελει να το κανει τερας και να χωσει ενα σωρο λεφτα??
Ο ¨μονοδρομος κτλ¨ αναφερεται στην δευτερη περιπτωση του σκληρου off road και το trial.
Εσυ απ΄οτι καταλαβα ανηκεις στους ρομαντικους που εξηγω λιγο παρακατω.
φιλαρα st-pinin εσυ ποτε θα γινεις λιγο ρομαντικος?
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες