Αρχικά πέρασα να ρωτήσω πως κλείνω ραντεβού. Όταν το είδε ο τύπος στην πύλη του ιΚΤΕΟ στον Σταυρό, μου είπε ότι με το bull-bar δεν περνάω. Πήγα να το βγάλω, αλλά ο μηχανικός μου πήρε στο ΚΤΕΟ και, μετά την πρώτη κοπέλα που μίλησε και είπε πως πρέπει να το γράφει η άδεια, μίλησε με μηχανολόγο που μας είπε για την έγκριση τύπου. Έβγαλα μόνο την λαμαρινένια ποδιά που είανι χαμηλά και ενώνει τα 2 κάθετα κομάτια, αυτή ήταν όντως επικίνδυνη σε περίπτωση ατυχηματος, και ήταν και σκουριασμένη...
Όταν πήγα για τον έλεγχο, ο ίδιος τύπος/πορτιέρης μου είπε ότι το ήξερε πως επιτρέπεται το συγκεκριμένο bull-bar, αλλά άρχισε να λέει διάφορα για τα λάστιχα: αν τα έχω αλλάξει, τί λάστιχα λέει στο βιβλίο, αν στην άδεια λέει ΙΧ, και διάφορες αηδίες. Ευτυχώς ήρθε μηχανικός και είπε ότι αφού δεν εξέχουν από τα φτεράκια, είναι ΟΚ.
Δεν είδαν ούτε το body-lift, ούτε τις προσθήκες στα μπροστινά αμορτισέρ, ούτε το πόσο μακρυά είναι τα πισινά αμορτισέρ, ούτε τις προσθήκες στα ελατήρια. Κοίταξαν ουσιώδη πράγματα: φρένα, απόσβεση αμορτισέρ, φώτα και το μπροστινό σύστημα για τζόγους κλπ. Βέβαια όταν το σήκωσε μπροστά, το μηχάνημα τερμάτισε πριν κρεμάσουν οι τροχοί
Με πέρασε όμως, και μετά με ρώταγε με ενδιαφέρον και αν έχω αλλάξει ψαλίδια...
Νομίζω ότι οι δικές μας μετατροπές είναι πταίσματα μπροστά σε αυτά που βλέπουν στις σαύρες...