NIKOLAS_L200 έγραψε:Κατα τη γνώμη μου οι πέντε πόντοι είναι ένα γενικό όριο για τα ψαλιδάτα. Απο την άλλη την ψάχνω για αποστάτες ώστε να κατεβάσω κανα-δυο πόντους το διαφορικό για να ψηλώσω κι αλλο χωρίς όμως να φέρω τους μπιλιοφόρους στα όρια.
Καλά, δεν είναι για όλα το ίδιο ακριβώς. Πχ. όσο μεγαλύτερο το πλάτος του αυτοκινήτου τόσο μικρότερη η αλλαγή στη γωνία του ημιαξονίου για δεδομένο ψήλωμα. Επίσης δεν είναι ίδια σε όλα τ' αμάξια η αρχική γωνία (σχετική θέση διαφορικού και κέντρου τροχού). Υπάρχουν ψαλιδάτα που παίρνουν 6-7 πόντους ψήλωμα (πχ. Cherokee KJ όπως γράφουν και οι φίλοι μας στη σχετική ενότητα).
Βέβαια αυτό που κυρίως παίζει ρόλο δεν είναι το ψήλωμα αυτό καθ' αυτό, αλλά το κρέμασμα του τροχού. Εκεί είναι τα πολλά ζόρια. Μπορεί δηλαδή κάποιος να βρει συνδυασμό που να του δώσει μόνο 3cm σήκωμα, αλλά να έχει σχετικά μεγάλη διαδρομή και άλλος να δώσει 6cm σήκωμα και να έχει 3cm μικρότερη διαδρομή απ' τον άλλον. Το αποτέλεσμα ως προς το κρέμασμα και τις ζημιές σε ενδεχόμενο ζόρι είναι το ίδιο. Ο 2ος μπορεί να έχει λίγο μεγαλύτερη φθορά γιατι θα δουλεύει συνέχεια σε μεγαλύτερη γωνία.