Ta τσουβαλια ηταν τσιμεντο οπως εγραψα !! Αν ηταν βαμβακι θα επρεπε να φτανουν σε στοιβα μεχρι τα συννεφα !!
Δεν το ανεφερα για να πω οτι εχω περισσοτερο φορτιο απο το L200 , πιστευω οτι το MITSUBISHI μπορει να βαλει ανετα περισσοτερο φορτιο , χα αν βρει βεβαια χωρο στην καροτσα ο ιδιοκτητης του !!
Απλα ημουν αναγκασμενος να κανω τη μεταφορα σε μια διαδρομη , και ενταξει δεν το πολυσκεφτηκα , στον ισιο δρομο μπορουσα να ξεκινησω απλα με το αφημα του συμπλεκτη χωρις γκαζι , και στην εθνικη πηγαινα λες και δεν ειχα βαρος , απλα, επιταχυνα λιγο πιο αργα απο οτι συνηθως !!
Πιστευω σιγουρα οτι L200 θα μπορουσε να μεταφερει 25 τσουβαλια , ασε που εδω που τα λεμε το εχω δει το παλιο μοντελο με τα 115 αλογα να κουβαλαει στοιβες 70κιλα τσουβαλια ζωοτροφες ,(σιγουρα πανω απο τονο αφου οι σουστες πισω ειχαν κατσει , και παρολο αυτα πηγαινε πατητο στην εθνικη !
Αυτο που εχω σαν ενστανση ειναι οτι το L200 oxi με 25 τσουβαλια αλλα με φορτιο μολις 15 τσουβαλια θα την ακουγε περισσοτερο σε επιδοσεις απο το οτι να ηταν αδειο , θελω να πω η αισθηση του θα αλλαζε περισσοτερο απο οτι το NAVARA !!
Καταναλωση ειχα 10-11 λιτρα , απο τα 10 που εχω συνηθως ! Μην νομιζεις το ιδιο μοτερ 2500cc εχουμε απλα εγω αν το πατησω πολυ καιω κατιν παραπανω !
wowowowow !! Φιλε Πατρινε τι εννοεις με τις 3" ιντσες ψηλωμα ? Σε τι κερδιζει κανεις με τετοιες μετατροπες και σε τι χανει ??
Δεν ξερω αν ο jimnys κανει πλακα , παντως εγω σε αυτα τα λεφτα δεν μπορεσα να βρω ενα αμαξι που να εχει αυτα τα προτερηματα!