![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
Σοβαρά τώρα. Αυτό σημαίνει πώς το αυτοκίνητό σου, έχει πιό ασφάλτινο προορισμό. Χωρίς βέβαια, να σημαίνει κάτι το ιδιαίτερο. Απο τη στιγμή που ανεβαίνει τίς πλαγιές και τίς ανηφόρες, μήν το ψάχνεις άλλο!!
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
|
gmak έγραψε:δηλαδη πηγαινοντας εθνικη οδο 110-120 για οικονομια, πατε ετσι οπως το υπολογιζω. με 1500 στροφες...
gmak έγραψε:δηλαδη τα 11-12/100 ειναι με τετοιες περιπου στροφες!!!!!δηλαδη με 3500-4000 διαρκως θελετε βενζιναδικο μαζι σας![]()
![]()
BILLJEEP έγραψε:Ενα σχόλιο που θελω να κανω: Δοκιμασα το αμαξι σε μεγαλη κλιση [ανηφορα] με 3ηαργα και μπορω να πω οτι ανεβηκα πολυ ανετα. Καλο παντος ειναι να πειραματιζεσαι γιατι ετσι θα καταλαβεις τι μπορεις να κανεις εσυ και το αμαξι. Θελει ομως χρονο και προσοχη. Οχι μαγκιες.
vaggelis έγραψε:Μια σκέψη κάνω.... γιατί τρίτη αργά και όχι πρώτη ή δευτέρα κανονική; Με part time πάντα? έτσι και αλλιώς ή αργά έχεις ή part time έχεις κλείδωμα 50:50.
BILLJEEP έγραψε:Απλα δοκιμες εκανα, οχι τιποτα το ιδιαιτερο. Αν ειχα χρονο στο ιδιο σημειο θα εκανα και αλλα. Την επομενη.
vaggelis έγραψε:Κάνοντας τους υπολογισμούς τώρα που έχουμε και τα Gear Ratios,Axle Ratio και Low Range Ratio βλέπουμε ότι το Cherokee 2,4 με 1η Hi πάει με 7,58km/h για κάθε 1000rpm και με 3η Low 7,23 km/h για κάθε 1000rpm...
ZooL έγραψε:vaggelis έγραψε:Κάνοντας τους υπολογισμούς τώρα που έχουμε και τα Gear Ratios,Axle Ratio και Low Range Ratio βλέπουμε ότι το Cherokee 2,4 με 1η Hi πάει με 7,58km/h για κάθε 1000rpm και με 3η Low 7,23 km/h για κάθε 1000rpm...
Χμμμ... αν δεν με απατά η γέρικη μνήμη μου, πρέπει να υπήρχε και μια ακόμη παράγραφος σ' αυτό το παραπάνω σχόλιο, στην οποία είχα ξεκινήσει να απαντάω, η οποία όμως δεν υπάρχει πια
Whatever, αυτό που ήθελα να παρατηρήσω στο σχόλιο του Βαγγέλη, είναι πως ναι μεν έχεις υπολογίσει την ταχύτητα, που πρακτικά είναι η ίδια στις δύο περιπτώσεις (1η High με 3 Low), δεν έχεις λάβει όμως υπόψη σου τη ροπή. Το μέγεθος της οποίας έχει τεράστια διαφορά, αφού αυτή πολλαπλασιάζεται όταν χρησιμοποιούνται οι κοντές σχέσεις (you do the math).
Επίσης, αυτό το "πολύ άνετα" που γράφει ο BILLJEEP, προσωπικά θα το ερμήνευα περισσότερο ως εμπειρικό χαρακτηριστικό γνώρισμα της ροπής και όχι της ταχύτητας.
Χ.
PS: "Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far the wall moves after you hit it."
Pajerinho έγραψε:Ωραίος ο Βαγγέλης!!
Να σου πω όμως, είσαι σίγουρος γι' αυτό το 0.69:1 της 4ης αυτόματης!!?
Βλέπεις και στην πραγματικότητα μόλις 2800rpm στα 150χλμ/ώρα!!!!!
Στην τελική ταχύτητα έχει δηλαδή μόνο 3400rpm!!!!!?
The 42RLE is a 4-speed overdrive automatic transmission. The 42RLE comes in 2003.5+ Jeep Libertys. The 45RFE is a 4-speed overdrive automatic transmission, with an alternative 2nd gear ratio for downshifting. The 45RFE was replaced by the 42RLE in 2003.5+ Libertys
Pajerinho έγραψε:Ωραίος ο Αλέξης!!
Στη Ζήρεια πρέπει να ξαναπάμε όταν θα χειμωνιάσει λίγο. Να ριξει και κανά χιονάκι![]()
Συμφωνείτε?
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες