από georgy » 27 Οκτ 2007, 12:43
Κατά την γνώμη μου όλες οι Ελληνικές αντιπροσωπείες (ΟΛΕΣ) κοιτάνε πώς να κλέψουν τον πελάτη τους και όχι πώς να τον βοηθήσουν να λύσει το πρόβλημα του. Εμπειρία από δύο διαφορετικές μάρκες:
1. CITROEN. Αυτοκίνητο XANTIA 1,8 ’93. Ξαφνικά το 1996, και αφού έχει παρέλθει η εγγύηση, ανάβει και μένει αναμμένο το λαμπάκι του ABS. Επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπου μετά από έλεγχο μου ανακοινώνεται ότι ο εγκέφαλος του ABS χάλασε. Σε ερώτησή μου «τώρα τι γίνεται?» με πληροφορούν ότι ο εγκέφαλος κοστίζει 350.000 δρχ. (περίπου 1.000Euro). Τρελάθηκα!! Τότε με πληροφόρησαν επίσης ότι θα μπορούσαμε να βρούμε κάποιο μεταχειρισμένο με τα μισά λεφτά. Έφυγα και σκέφτηκα ότι, επειδή τα μεταχειρισμένα αντ/κά που φέρνουν από έξω, τα αγοράζουν με το κιλό και τα πουλάν με το κομμάτι, γιατί να μην πάρω τηλ. τον ξάδελφό μου στο Παρίσι να μου βρεί ένα μετ/νο να μου έρθει και πολύ φτηνότερα. Αφού έψαξε και ρώτησε (έφτασε μέχρι τα κεντρικά της CITROEN) με πληροφόρησε ότι ο εγκέφαλος του ABS είναι της BOSCH και η εγγύησή του είναι επ'άπειρο. Ξανατρελάθηκα!! Μετά τα σχετικά (αποστολή αρ.Πλαισίου στην Γαλλία για εξακρίβωση) μου τηλεφωνούν από το Συγγελίδη και με πληροφορούν να πάω στο εξ/νο συνεργείο για να αλλάξω τον εγκέφαλο δωρεάν!! Όταν πήγα όλοι με ρωτούσαν πως τα κατάφερα. Που θα πηγαίνανε οι 350.000δρχ? Στην CITROEN ή στην τσέπη του Συγγελιδη και του συνεργείου?
2. OPEL Αυτοκίνητο CORSA Combo 1994. Το 1997, εκτός εγγύησης χλμ ελάχιστα (<10.000/έτος), θόρυβος από το υδρ/κό τιμόνι. Επίσκεψη στο συνεργείο της αντιπροσωπείας από όπου είχε αγοραστεί το αυτοκίνητο. Διάγνωση: Φθαρμένο ρουλεμάν της κρεμαγιέρας. Εντάξει ρε παιδιά, να το αλλάξουμε. Αμ δε!! Το ρουλεμάν είναι φιξ με την κρεμαγιέρα και πρέπει να αλλαχτεί όλο μαζί!! Κόστος? 480,000 δρχ!( το αυτοκίνητο κόστιζε 3.500.000δρχ. αξία ανταλλακτικού 1/7 του αυτ/του). Μετά από τα μπινελίκια που ακούσανε και έχοντας την προηγούμενη εμπειρία, τους πληροφόρησα ότι δεν πρόκειται να δουν φράγκο από μένα γιατί το αυτοκίνητο ήταν σχετικά καινούριο. Όλα τα service είχαν γίνει σε αυτούς, και δεν είχε κανένα ατύχημα ή άλλη αιτία που να δικαιολογεί την φθορά του ρουλεμάν. Συμφωνήσανε ότι ναι μεν η φθορά ήταν αδικαιολόγητη, αλλά μου είπανε ότι ο Γερμανός δύσκολα θα δεχόταν την αλλαγή με εγγύηση. Τελικά και αφού του ξαναμπινελίκωσα τους πληροφόρησα ότι αφήνω το αυτοκίνητο εδώ και αν δεν διορθωθεί το πρόβλημα θα επικοινωνούσα με OPEL στην Γερμανία. Αποτέλεσμα: μετά από τρείς μέρες με πληροφόρησαν ότι αλλάχθηκε η κρεμαγιέρα και το αυτοκίνητο είναι έτοιμο. Όταν πήγα να πάρω το αυτοκίνητο εργαζόμενος στο συνεργείο με πληροφόρησε (εμπιστευτικά) ότι οι ίδιοι είχαν ζητήσει οδηγίες από Γερμανία και το εργοστάσιο έδωσε το Ο.Κ. για την αλλαγή.
Τα συμπεράσματα δικά σας.