B.T έγραψε:ειχα ενα το 88 ( 110) καλο σκληρο εργαλειο αυτο με εκανε να κολλησω με τα λαντ το επομενο μια γρια του 90 τωρα μια καμηλα του 96.
το καινουριο ντιφεντερ το οδηγησα τωρα να σας πω οτι με εντυπωσιασε δεν ξερω ισως φανω υπερβολικος .
ειναι σιγουρα καλυτερο και πιο πολυτισμενο απο το παλιοτερο μου θυμιζει οδηγηκα πολυ το ντισκοβερι 1 ,το νεο του φουσκομενο του καπω λογο κινητηρα δεν ειναι ασχημο μαλλον το κανει πιο προκλητικο ειναι ακριβως ενα αμαξι για εκτος ισως και η σημαια της λαντ, αποψη μου ειναι οτι δεν πρεπει να σταματησει να παραγεται ποτε αλλα να ανανεωνεται συντηριτικα.
παντως η τιμη του στην ελλαδα υπερβολικη εαν δειτε την τιμη του πριν τον εκτελωνισμο του η διαφορα τεραστια. μπορει να πουλησει πιο πολυ αλλα με αλλη τιμη στο κατω κατω δεν φοραει και τιποτα εξτριμ τεχνολογια δεκαετιας εχει.
οσο για τον κινητηρα καλος αλλα θελει περισοτερη ροπη αυτη χρειαζεται ενα αμαξι με υπαρξιακες βλεψεις το εκτος.
αλλιως μαλλον υπαρχουν και αλλες λυσεις, υπαμε κολλημενοι αλλα μεχρι ποτε.
Φίλε Β.Τ. τί μανία και αυτή να μας μπλέκεις με τα ονόματα που δίνεις στα αυτοκίνητά σου. Τα λες με τρόπο τέτοιο που μπερδεύουν κόσμο.
Εδώ και χρόνια έχει επικρατήσει το 88 να αφορά τα αυτοκίνητα Series και όχι τα 110. Αναφέρεσαι σε χρονολογία (1988) λοιπόν.
Λέγοντας "γριές" οι άνθρωποι που ασχολούνται με τα Landies εννοούν τα Series ("γιαγιάδες" ή "γριούλες") Αναφέρεσαι απλώς λοιπόν στην ηλικία του 90άριου Defender που είχες.
Και με τις καμήλες τα έχουμε ήδη πει. Καμήλα θα σε στεναχωρήσω αλλά νοείται μόνο ένα όχημα του CT. Eιτε αυτό είναι series, είτε Range Rover Classic, είτε Defender 90/110, είτε Discovery 1, είτε Freelander.
Φυσικά και η καμπούρα κάνει όλα τα Discovery 1 και 2, και μερικώς και τα 3, να ομοιάζουν με το συμπαθές και πολύ βρωμερό τετράποδο αλλά τί να κάνουμε που έχει αλλιώς και αλλού κολλήσει το παρατσούκλι????
Μας μπερδεύεις συνάδελφε !!!!!! (χιχιχιχιχιχιχιχιχιχι)
------------
Για το θέμα της ροπής του νέου Defender δεν θα συμφωνήσω μαζί σου.
Δεν μπορεί κάποιος να συγκρίνει έναν βενζινοκινητήρα V8, ατμοσφαιρικό και μεγάλης χωρητικότητας με έναν πετρελαιοκινητήρα με τούρμπο.
Η ροπή είναι υπέρ του δέοντος αρκετή για την χρήση που το αυτοκίνητο θα κληθεί να αντιμετωπίσει. Η παραπάνω ροπή ενός μεγάλου βενζινοκινητήρα είναι πάντα πιό εντυπωσιακή και ευπρόσδεκτη. Δυστυχώς όμως το εργοστάσιο επιμένει να μην διαθέτει το Defender με τέτοιο βενζινοκινητήρα εδώ και χρόνια. Ας ελπίσουμε ότι κάποια στιγμή θα βρεθεί ένα μοτέρ βενζίνης ατμοσφαιρικό ή με τούρμπο (λέω εγώ τώρα........) κάτω από το καπώ του Defender.
Πάντως τα σχόλια περί ελλείψεως ροπής στο τωρινό Defender και ιδίως αναφορικά με την ικανότητα του να ξεκινά και να κινείται εκτός δρόμου νομίζω ότι είναι υπερβολικά. Στο ξεκίνημά του πολύ απλά πρέπει να είσαι εντελώς αρχάριος με το αυτοκίνητο για να σου σβύσει ακόμη και σε σοβαρά σημεία (ναι μου έσβυσε σε ανηφόρα αλλά δεν εφταιγε το αυτοκίνητο). Στην κίνηση εκτός δρόμου όταν επιταχύνει κανονικά με 1500 σαλ και πέμπτη στο κιβώτιο τί άλλο θέλει κανείς? Και η 5ή δεν είναι κάν η τελευταία του ταχύτητα στο κιβώτιο. Επιταχύνει ακόμη και με κάτω από τις 2000 και 6η. Νισαφι πιά αυτοκίνητο είναι όχι μπουλντόζα ή τράκτορας!!!!!
Σαφώς και ένας τρίλιτρος τουρμποντήζελ κινητήρας θα ήταν καλύτερος όμως αυτό θα ανέβαζε το κόστος ακόμη περισσότερο.