Τα λάστιχα φορέθηκαν.
Υπενθυμίζω: Kumho KL71 σε διάσταση 215/75/15, φορεμένα σε Borbet 15άρα ζάντα.
Το πέλμα τους είναι πραγματικά πολύ όμορφο και πάρα πολύ σύγχρονο.
Έχουν φορά σε σχέση με την διεύθυνση περιστροφής και επομένως μπαίνει μόνο με συγκεκριμένο τρόπο στη ζάντα και όχι όπως να είναι.
Έχει πλατιά τακούνια στο κέντρο που μάλλον βοηθούν στην κίνηση στην άσφαλτο, και στενόμακρα τακούνια στα άκρα, με βαθιά αυλάκια για να γαντζώνει στη λάσπη και να καθαρίζει γρήγορα χωρίς να στομώνει. Ενώ και τα πλαϊνά είναι αγριεμένα για να βοηθούν και αυτά στην παχιά λάσπη. Έχει επίσης και χαρακιές, που αν δεν κάνω λάθος βοηθούν στο χιόνι και τον πάγο.
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ιδιαίτερα θετικές. Το αμάξι ομόρφυνε και αγρίεψε. Η ζάντα του πάει πολύ. Με την 1η ευκαιρία θα βγάλω photos να το δείτε.
Ο θόρυβος (που για μένα ήταν ένα απ΄ τα σημαντικά ζητούμενα) κινείται σε πολύ καλά επίπεδα. Ανάλογα με την ποιότητα της ασφάλτου και την ταχύτητα κίνησης, είναι από ανεπαίσθητος ως λίγος. Το πήγα στην περιφεριακή μέχρι 130, όλα μια χαρά. Ο θόρυβος πολύ μικρός.
Δεν έχω εμπειρία από άλλα mud λάστιχα για να συγκρίνω, αλλά μου έκανε πραγματικά πολύ εντύπωση. Περίμενα πολύ περισσότερο θόρυβο.
Η αύξηση του προφίλ έχει οδηγήσει σε κάπως πιο bouncy ride σε σχέση με πριν. Αυτό έχει θετική επίδραση στην άνεση σε λακκούβες, σαμαράκια ανωμαλίες και λοιπές "καλλιτεχνίες" των ελληνικών δρόμων, αλλά οδηγεί και σε μία μικρή απώλεια της αμεσότητας στις κινήσεις του τιμονιού. Αυτό το τελευταίο δεν το θεωρώ σημαντικό, καθώς η διαφορά είναι μικρή, ενώ είτε έτσι είτε αλλιώς το Pinin είναι πάρα πολύ καλό σε αυτόν τον τομέα (καλύτερο από πολλά ΙΧ που έχω οδηγήσει).
Αυτά για την ώρα. Νομίζω ότι ήμουν αναλυτικός και περιγραφικός, δεν πιστεύω να έχετε παράπονο!!?
Παραμένει βέβαια να γίνει το τεστ στο βουνό για ολοκληρωμένη άποψη, που είναι και το ζητούμενο.
Αν και εμένα μετά τ' ασφάλτινα θα μου φανεί ανώτερο και από ερπύστριες