Παιδιά ευχαριστώ για τις ευχές σας!
Ο χώρος απέκτησε και πάλι ζωντάνια και λίγο πολύ όλοι κάτι ετοιμάζουν.
Άντε, να κανονίσουμε και καμια βόλτα όλοι μαζί....
tasos953 έγραψε:Μιά απορία!!!!
Αφού τα MUD δεν τα θέλεις για ταξίδια (απ' ότι παρακάτω διάβασα) γιατί τόση πρεμούρα για πρωτογενές και όχι αναγομωμένο;
Μάλλον δεν το εξήγησα καλά. Τα mud θα κάνουν ταξίδια και θα κάνουν και μπόλικα. Κυρίως Πάτρα-Αθήνα και εντός Πελ/σου. Με ταχύτητες ταξιδίου 130+
Αυτό που είπα είναι ότι αν μία στο τόσο μου βγει κανένα μακρινό ταξίδι (Θεσ/κη, Εξωτερικό κλπ) τότε θα βάζω τ' ασφάλτινα. Κυρίως για πιο ήσυχο ταξίδι και οικονομία.
Όλα αυτά βέβαια θα φανούν στην πράξη. Μακάρι ν' αποδειχθεί το KL71 τόσο πολιτισμένο και οικονομικό που να μη χρειάζεται να το αλλάζω ποτέ.
Αν και πάλι το καλοκαίρι δεν έχω κανένα λόγο να το φοράω και να το φθείρω τζάμπα.
tasos953 έγραψε:Πάντως περί ορέξεως, ουδείς λόγος, άν και με προβληματίζουν λιγάκι οι αλλαγές όφσετ, τα τροχίσματα, οι αποστάτες κλπ, κλπ ...
Η αλλαγή offset δε ξέρω αν δημιουργεί μελλοντικά κάποιο πρόβλημα.
Το σίγουρο είναι ότι στη Βραζιλία το δίνουν με μαμά ζάντα με 32mm offset (1+ πόντο πιο έξω από τα δικά μας) και όσοι τα φτιάχνουν βάζουν αρνητικό offset και 29 ή και 30 ίντσες λάστιχα.
Το τρόχισμα με προβλημάτιζε και εμένα, αλλά με τη συγκεκριμένη ζάντα είναι πολύ μικρό (ανεπαίσθητο). Δεν πιστεύω ότι μπορεί να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα. Όσον αφορά τη λειτουργία της δαγκάνας σίγουρα όχι.
Όσο γι' αυτό που λέει ο kon.gv (και λένε και άλλοι ενδεχομένως) για λάσπη ή χαλικάκια που θα μπούν μεταξύ ζάντας και δισκοφρένου δεν το καταλαβαίνω. Τί πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει δηλαδή? Και γιατί δε δημιουργείται το ίδιο πρόβλημα με τη 16άρα ζάντα και λίγη περισσότερη λάσπη ή ένα μεγαλύτερο χαλίκι?