heroicentaur έγραψε:Πολυ καλη δουλεια Vasili τωρα θελω μια χαρη αν μπορεις βαλε μπρος κ κλεισε το καπελο του snorkel με την παλαμη του χεριου σου (απο εκει που ρουφα αερα) να δουμε θα σβηση η μηχανη? Αν δεν σβηση απο καπου αλλου τραβα αερα. Ετσι βλεπεις αν οντως ειναι σωστα στεγανοποιημενο.
Γειά,
όχι το μοτέρ δε σβήνει κλείνοντας με την παλάμη μου το καπέλο του.
Κάνει ένα πολύ έντονο ρετάρισμα, σχεδόν να σβήσει, αλλά υπάρχει και μία μικρή τρύπα στο φιλτροκούτι οπου είναι για να φέυγουν τα νερά που τυχόν μπούν μέσα, οπότε τραβάει και απο εκεί και δεν ξέρω και γώ απο πού αλλού.
Τα κολλάρα πάντως είναι οκ.
Πάντως η μικρή τρύπα που υπάρχει δε μπορεί να εισάγει καμιά σοβαρή ποσότητα νερού μέσα, ώστε να βγεί ζημιά.
Έτσι τουλάχιστον το έκρινα εγώ......... τώρα αμα το αφήσεις αρκετή ώρα βουτηγμένο πουθενά, έ θα πάρει κάτι.
RaNtApLaN έγραψε:Σύντεκνε (αν μου επιτρέπεις) Βασίλη, τον παραπάνω θόρυβο που λες "σαν φίλτρο ελευθέρας" είναι φυσιολογικό να τον έχεις. Η εισαγωγή πλέον είναι δίπλα στο αυτί σου και ακούς το "ρούφηγμα" dolby digital surround Very Happy Very Happy
Απ' την άλλη το snorkel είναι ελευθέρας, δίνει μεγαλύτερη ποσότητα αέρα στο μοτέρ όπως τα βαρελάκια, οι σκούπες, οι φιλτροχοάνες. Wink
Για τις επιδόσεις του μοτέρ απ' αυτά που έγραψες, μήπως έχει να κάνει με την αναλογία αέρα - βενζίνης στον θάλαμο καύσης ?
Ερωτώ διότι ναι μεν το snorkel εμπλουτίζει το μοτέρ με περισσότερο αέρα, αλλά από βενζίνη τι γίνεται , δίνει την κατάλληλη ποσότητα για να γίνει σωστή καύση ?...............
Νίκο,
είναι όντως dolby surround
.
Δυστυχώς δε ξέρω ακόμα κατα πόσο επιβαρύνει ή όχι, την κατανάλωση.
Για ποσοτητές βενζίνης στην κάυση κλπ, θα το δώ μόλις τελειώσω μιά και καλή αν παραστεί ανάγκη.
Φιλικά vasilis.