iperodigos έγραψε:ΚΥΡΙΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΠΟΙΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΜΑΒΕΡΙΚ
1) ΤΑ 2.3 ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ
2) ΤΑ 3.0 ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ
ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΦΟΡΝΤ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΙΓΑΝΤΙΑ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ....ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΑΒΕΡΙΚ ΑΥΤΗ ΣΤΕΛΝΑΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΚ!!!! ΘΕΛΕΙΣ ΜΑΒΕΡΙΚ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΛΕΙΠΕΙ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΕΤΝΑΜ ΑΝ ΥΠΑΕΧΕΙ ΣΤΟΚ
φιλε υπεροδηγε,
τα παντα ειναι πιθανα....
αλλα:
1. αυτη ειναι μια συνηθης τακτικη των αυτοκινητοβιομηχανιων. μπορεις να αγορασεις γιαπωνεζικο κατασκευασμενο στην ιαπωνια ή στην αγγλια ή στην τσεχια (για το ιδιο μοντελο μιλαμε).
2. το σιγουρο ειναι οτι το mav και το tribute κατασκευαζονται στο ιδιο εργοστασιο ή στις ιδιες γραμμες παραγωγης.
το vin των mav αρχιζει απο W.... και των tribute απο J.... .
μηπως κατα την μαμα ford τα vin τοποθετουνται αναλογα με την θυγατρικη εταιρεια προωθησης? δηλαδη W για την ford ευρωπης (εδρα: γερμανια) και J για την mazda (εδρα: ιαπωνια)?
3. μην ξεχωριζεις το 3λιτρο απο το 2,3. και στα δυο το vin αρχιζει απο WF0... .
4. τα χαρτια εισαγωγης του δικου μου (αλλα νομιζω και των δικων σας) γραφουν εργοστασιο παραγωγης Kansas USA και εισαγωγη απο τις ΗΠΑ.
λες να το πηγαν βολτα απο την Αυστραλια, την Ιαπωνια ή τις Φιλιπινες (γιατι μονο σ' αυτα τα εργοστασια παραγονται mav) στο Κανσας και απο εκει στην Αγγλια και μετα στο Πειραια για να ερθει στα χερια μας?
τοτε το maverickακι μας δικαιουται και συνταξη απο το ΝΑΤ.
παντως, το παραπανω σαν σεναριο, το βρισκω απιθανο και οικονομικα ασυμφορο για μια εταιρεια του μεγεθους της ford.
iperodigos έγραψε:ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ........
ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΟ 3.0 ΤΟ 2003 ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑΝ 43.000 ΕΥΡΩ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΟ 2004-5 ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑΝ 36999 ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ 34.000 ΠΕΡΙΠΟΥ....ΞΕΦΤΙΛΑ.....
ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟ ΜΑΒΕΡΙΚ ΑΠΟ ΤΟ 2006 ..ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΑΝ ΤΟ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΙΟΣΙΣ.....ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΤΟΚ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΣΑΡΟΥΝ ΩΣ 2008 ΜΑΒΕΡΙΚ........
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ....
ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΩ ΤΟ ΒΟΛΒΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΜΑΒΕΡΙΚ 2003 3.0 ΤΟΤΕ ΠΡΟΣΕΧΩ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΠΟΣΟ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΟΔΗΓΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ.....ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΜΑΒΕΡΙΚ 2004-5 ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ........ΣΤΙΣ 33.000-34.000 ΓΙΑ ΤΟΟ 3ΛΙΤΡΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 27-28.000 ΓΙΑ ΤΟ 2.3
ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ 44.000+ 37.000 =77.000 ΕΝΩ ΣΗΜΕΡΑ 33.000+33.000 = 66.000 ΕΥΡΩ ΔΗΛΑΔΗ 11.000 ΕΥΡΩ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΘΑ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕ ΑΝ ΑΓΟΡΑΖΑ ΠΑΛΙ ΤΑ 2 ΝΕΑ ΜΑΒ ΕΝΩ ΤΟ 2003 -5 ΕΔΩΣΑ 77.000 ΕΥΡΩ
Ο ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ...ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ!!!
για το παραπανω εχεις δικιο, αλλα και αυτο αποτελει συνηθισμενη τακτικη των αυτοκινητοβιομηχανιων.
βγαζουν ενα νεο μοντελο και το πουλανε ακριβα και με ελαχιστες ευκολιες.
μετα απο 2-3 χρονια, για να συναγωνιστουν αλλα "νεα" μοντελα αλλων εταιριων, αναγκαζονται να αρχισουν τις "ευκολιες" ή τελικα να ριξουν την τιμη.
εγω ανηκω στους τυχερους που το πηρα στην τελευταια τιμη, που ομως δεν θα ειναι και η χαμηλοτερη.
πιστευω οτι αργοτερα για να ξεστοκαρουν θα πουλησουν και φτηνοτερα....
μην αδικεις ομως τον εαυτο σου. εσυ αγορασες ζεστο κουλουρι κι εμεις μπαγιατικο. γι αυτο το πληρωσες ακριβοτερα.
το παραπανω δεν εχει να κανει, σαφως, με την ποιοτητα και την ικανοτητα του αυτοκινητου, παρα μονο με την θεση του στο σημερινo marketing της αγορας.
τελος, για την συγκριση με το volvo, δεν ειναι δικαια. με τα χρηματα που εδωσες για το volvo αγοραζες 2 mav. συγκρινε το καλυτερα με μια ml ή με ενα x5.