ΠΡΙΝ ΑΠΟ 3 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Κ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΝΤΟΣ Κ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ.. Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ..
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟΝ 1.9 ΛΙΤΡΩΝ DIESEL ΚΙΝΗΤΗΡΑ Κ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΛΙΤΡΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ.ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΡΙΘΥΡΟΥ ΑΛΛΑ Κ ΤΟΥ 5ΘΥΡΟΥ DIESEL ΛΟΓΩ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΝΤΑΘΥΡΟ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΕΣΤΩ Κ ΑΝ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΕΚ ΠΡΩΤΗΣ ΟΨΕΩΣ..ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ 3ΥΘΡΟ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΑΝ ΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΡΚΕΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΛΛΑ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ.. ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ Κ ΡΕΠΡΙΖ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ Κ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΛΙΤΡΟ! (ΤΑ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΟΛΑ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ)ΛΟΓΩ ΒΑΡΟΥΣ Κ ΡΟΠΗΣ. ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΤΡΑΧΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΑΝ ΤΑΞΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 40ΚΜ/ΩΡΑ. ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΚΡΗ ΤΕΛΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ 180 Κ Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΝΤΗ 5Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ η Η ΑΠΟΥΣΙΑ 6ΗΣ..ΑΠΟ ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ! ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΔΕΝ ΚΙΝΕΙΣΑΙ ΑΝΕΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 150 ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ Κ ΓΙΑ ΤΟ 5ΘΥΡΟ. ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΑ 160 ΕΙΝΙΑ ΣΤΙΣ 4000 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΓΙΑ DIESEL...ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΘΩΣ Η ΔΥΝΑΜΗ ΒΓΑΙΝΕΙ ΧΑΜΗΛΑ Κ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΟ..
ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΙΕΤΑΙ ΠΟΛΥ.. ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΨΕΥΔΩ ΤΑ 7L/100KM!!!!!!Η ΤΙΜΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ.. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΛΛΑ ΤΑ 8.5 ΕΩΣ 10 ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΑ ΕΥΚΟΛΑ.. Κ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ..ENW ΤΟ ΔΙΛΙΤΡΟ ΒΛΕΠΕΙ ΕΥΚΟΛΑ 12L/100KM... ΤΑ DIESEL ΑΛΛΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΛΛΑ ΤΑ 3ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΤΡΙΒΕΣ..ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣ ΑΛΛΑ ΩΣ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΗ.. Η ΔΥΝΑΜΗ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 1500 ΕΩΣ ΤΙΣ 3200ΠΕΡΙΠΟΥ..Κ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΔΕ ΚΡΕΜΑΕΙ ΠΟΤΕ ΑΚΟΜΑ Κ ΑΝ ΤΡΑΒΑΣ.. ΚΑΤΩ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 1300 ΔΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΔΗΛΑΔΗ..
ΘΟΡΥΒΟΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ ΟΥΤΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΟ ΣΦΙΡΙΓΜΑ ΤΟΥ TURBO ΕΙΝΑΙ ΠΩΡΩΤΙΚΟ..ΟΔΗΓΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΟ Κ ΑΜΕΣΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΤΡΙΘΥΡΟ Κ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΩΣΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΚΟΜΑ. ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΝΤΟΣ ΛΟΓΙΚΩΝ ΠΛΑΙΣΙΩΝ Κ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ,....ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΚΡΕΜΑΕΙ.. ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΑΕΙ Κ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ(ΣΥΜΒΙΜΑΣΜΟΣ)
ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΟ 5ΘΥΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ DIESEL... Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΑΝΤΩΣ.. ΑΛΛΑ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ TERIOS Η ΤΟ SORENTO ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΘΥΡΟ Κ ΤΟ 5ΘΥΡΟ..ΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΤΕΛΟΣ ΤΟ 3ΘΥΡΟ DIESEL ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ 1.6!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ..