http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... os=-180619
Φίλε karanti οι εκφράσεις που αναφέρεις αφορούν τον mhtsea. Προσωπικά διαφωνώ για τον τόνο αλλά θα πρέπει να καταλάβεις τον θυμό του. Σε πληροφορώ ότι ο άνθρωπος αγόρασε το αυτοκίνητό του τότε που το αγορασες κι εσύ. Ακριβώς πριν 14 μήνες. Τον Ιανουάριο του 2006. Εγώ πριν 22 μήνες. Δες τις φωτογραφίες του και δες και τις φωτογραφίες σου. Για σκέψου να ήταν αντίστροφα τα πράγματα και να ήσουν στην θέση του? Και να σου την έβγαινε τώρα ο mhtseas?
Ξέρεις πως με γνώρισε ο mhtseas?
Ο mhtseas είναι οικογενειάρχης και πήρε το αυτοκίνητο αρχές του 2006. Όταν διαπίστωσε την σκουριά και πήγε να διαμαρτυρηθεί του είπαν "μην ακούτε αυτά που γράφει αυτές τις μέρες ένας
τρελός στο ιντερνετ". Έτσι μπήκε στο ίντερνετ με το οποίο δεν είχε και ιδιαίτερη σχέση έγραψε "Maverick σκουριά" στο ψαχτήρι κι έπεσε καρφί στο off road και στον
τρελό .
Αν τότε έμπαινε στο ίντερνετ δεν θα είχε σήμερα πρόβλημα.
Τώρα για το ερωτήματα που θέτεις.
karanti έγραψε:
τωρα αν στα σημερινα mav βαφονται πχ οι αξονες, αυτο ειναι προβλημα, που επηρεαζει την ασφαλεια του οχηματος?
μηπως υπερβαλεις λιγο?
αυτο δεν ζηταγες και για το δικο σου?
εσυ δεν γραφεις οτι ο αξονας που αλλαξες ηρθε βαμμενος απο το εργαστασιο και ετσι ησουν ικανοποιημενος?
συμφωνω απολυτα για το προβλημα που υπαρχει στο αυτοκινητο σου, δεν μπορεις ομως να γενικευεις το προβλημα σε οποιο mav πουληθηκε στην Ελλαδα (τουλαχιστον).
αν δεν κανω λαθος, πρεπει να εχουν πουληθει περιπου 10.000 mav. ποσες ειναι οι καταγγελιες?
υπαρχουν παντως αυτοκινητα παραλαβης των 2 τελευταιων ετων, που δεν εχουν προβληματα (μια και μιλαμε γι αυτα...) και πρεπει να ειναι η συντριπτικη πλειοψηφια. ετσι δεν ειναι?
πρεπει να υπαρχει σκουρια στο εσωτερικο ολων των αυτοκινητων? νομιζω οτι γενικευεις επικινδυνα το θεμα.
θελεις να συναντηθουμε να ψαξεις το δικο μου?
αν υπαρχει, σιγουρα δεν δικαιολογειται._
1. Το αν βάφονται τώρα οι άξονες σαφώς και δεν είναι πρόβλημα για την ασφάλεια του αυτοκινήτου Karanti. Αυτό είναι το σωστό. ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΠΕΙ. Επρεπε να είναι βαμένοι οι άξονες. Το θέμα είναι ότι και τα δικά μας μάλλον ήρθαν βαμμένα αλλά λόγω κακών συνθηκών-στοκαρίσματος σκούριασαν.
Αυτό που είπα είναι:
Με το να βάφει -προστατεύει τώρα τα εξαρτήματα, ομολογεί και
εμπράκτως το πρόβλημα. Ομολογεί ότι το σωστό είναι να είναι βαμένα τα εξαρτήματα. Ομολογεί ότι είτε υπάρχει πρόβλημα ασφαλείας είτε ότι ο ενημερωμένος πλέον καταναλωτής δεν αγοράζει σκουριασμένο αυτοκίνητο. Οπωσδήποτε ένα σκουριασμένο δεν μεταπωλείται ή καθιστά επιφυλακτικο οποιοδήποτε αγοραστή Φίλε Καραντι . Συμφωνείς?
Αν κάποιος ελέγξει μέσα ή κάτω το δικό σου και το δικό μου πιο θα αγοράσει? Πόσο θα μου μειώσει την τιμή? Αν (ΑΝ) το πάρει. Στον Μητσεα για να το πάρουν πίσω μετά από 10 ημέρες και να του δώσουν άλλο ασκούριαστο του ζήτησαν οι ίδιοι 9.000 ευρώ!!!! Σκέψου ότι το αυτοκίνητο τώρα είναι ακινητοποιημένο κι έχει μόνο 4.000 χλμ. Αρα το επιχείρημα η σκουριά δεν είναι πρόβλημα καταρρίπτεται.
Το θέμα που βάζω είναι: Είναι εργοστασιακή βαφή? ή είναι πρόσθετη μη εργοστασιακή?
Κάνει προληπτική εργοστασιακή προστασία? Αν το κάνει , σωστά κάνει.
Αν όμως είναι ήδη σκουριασμένο όπως ήταν το δικό μας και το πλακώσει μετά από κάτω με μπογιά (πολύ μπογιά) θα συμφωνείς ότι αυτό δεν είναι σωστό!!!!
Αν λοιπόν τα βάφει ενώ είναι σκουριασμένα αποκρύπτει το πρόβλημα από τον καταναλωτή. Καταλαβαίνεις λοιπόν την διαφορά?
2. Δεν γενικεύω το πρόβλημα. Εγώ μαζί σου είμαι. Συμφωνω δεν είναι όλα έτσι. Γι αυτό λέω αλλά δεν το πρόσεξες ότι όλα είναι συγκρίσιμα. Λέω ότι και τι δικό μας έπρεπε να είναι σαν τα δικά σας. Δεν είναι. Αρα δεν έχουν τις ιδιότητες που έχουν τα ολοκαίνουργια δικά σας. Δεν είναι δικό μου επιχείρημα το "ΟΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ". Της Ford είναι. Πήγαινε και πες τους έχω σκουριά. Θα σου πούνε "ΟΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ" "ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΗ ΟΞΕΙΔΩΣΗ" "ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ" "ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΕΝΑΝ ΤΡΕΛΟ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ". Σου είπα όλα είναι συγκρίσιμα. Εγώ το αντίθετο υποστηρίζω.
Δεν είναι όλα έτσι.Κι έχω αποδείξεις και επίσημες μαρτυρίες. Μία ακόμη έστω και άτυπη είναι η δική σου. Δεν γενικεύω εγώ. Αυτοί γενικεύουν.
3. Το έχω ξαναπεί.
Δεν καταδικάζω το αυτοκίνητο ούτε τους φίλους που έχουν τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος. Καταδικάζω μία συμπεριφορά και μία λογική.
Ειλικρινά χαίρομαι που κάποιοι δεν έχετε προβλήματα.
Αλήθεια γιατί είναι σηκωμένο στην ράμπα Karanti? Για φωτογράφηση ή κανένα προβληματάκι??
Τώρα για το πόσοι είναι αυτοί που έχουν το ίδιο πρόβλημα σε πληροφορώ ότι είναι αρκετοί. Κάποιους δεν τους γνωρίζαμε.
ΤΟΤΕ!!!!.
Αυτοί που έχουν διαμαρτυρηθεί είναι πολλοί. Ομως αυτοί που μπαίνουν στο ίντερνετ είναι 1%. Απ αυτούς αυτοί που μπαίνουν στα φόρουμ αυτοκινήτου είναι 1 στους 1.000. Αρα δεν θα τους δεις εδώ. Εγώ όμως γνωρίζω κάποιους (που δεν έχουν σχέση με ίντερνετ) και οι αντιπρόσωποι ακόμη περισσότερους.
Ενός άλλου φίλου που κι αυτός έχει τα ίδια προβλήματα πέραν των άλλων το καπό είναι ξαναβαμμένο έχει μετρηθεί και με παχύμετρο και με ειδικό μηχάνημα. Με τις χαρτοταινίες κάτω από το καπό το πήρε. Οποιαδήποτε άλλη σοβαρή εταιρεία θα το πούλαγε σαν β΄διαλογής. Τον ενημέρωσαν για το χτύπημα και το ελάττωμα? Αλλες εταιρείες τέτοια προιόντα τα πουλάνε με σοβαρή μείωση τιμής αφού πρώτα ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ. Δεν ήξερε κι αυτός από ίντερνετ. Τώρα μπαινει και τα διαβάζει κι έχει γίνει εξω φρενών και θέλει να κάνει εγγραφή.
Το δικαστήριο ενός άλλου είναι σε λίγες ημέρες .(Το 1ο πρόστιμο τον Ιούνιο/2006 από τον Γ.Γ. Καταναλωτή). Κι αυτός μπαίνει τώρα και τα βλέπει και θέλει να κάνει εγγραφή.
Αρα μην κρίνεις από τις καταγγελίες που βλέπεις εδώ. Είναι κι άλλοι που έχουν πρόβλημα, άλλοι στους οποίους έβαψαν ή άλλαξαν άξονες, άλλοι οι οποίοι το δέχθηκαν ή δεν ήξεραν πως να αντιδράσουν, άλλοι που δεν το έχουν πάρει χαμπάρι, άλλοι που έχασαν την προθεσμία των 2 ετών για να υποβάλουν αγωγές, άλλοι που τα πούλησαν κλπ.
Επαναλαμβάνω δεν κατακρίνω το αυτοκίνητο αλλά μία συμπεριφορά και μία λογική.
Αυτό είναι απόσπασμα που βρήκα στο ίντερνετ από μία διάλεξη το 2006 του καθηγητή Γεωργίου ΕΛΛΗΝΑ , ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΥ του Πολυτεχνείου Κύπρου για την
ηθική της μηχανικής και 4 παραδείγματα κακών ηθικών αποφάσεων.
Τα δύο πάντως δεν αφορούν ούτε την δική μου ηθική ούτε την ηθική του Μητσεα .
Δεν διδάσκεται η δική μου στα ανα τον κόσμο Πανεπιστήμια .
Και μιλάμε για πάρα πολλούς θανάτους.
Όποιος θέλει να δει καλύτερα τις κοστολογήσεις μπορεί να το ανοίξει και σαν pdf. ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ. Σαν κείμενο δεν φαίνεται καλά. Φαίνονται πολύ καλύτερα οι κοστολογήσεις των εξαρτημάτων που έκαναν 1 $ και των αποζημιώσεων από τα ατυχήματα-θανάτους.
http://www.eng.ucy.ac.cy/gellinas/ECE10 ... 202006.pdf
1ΗΜΥ 100Εισαγωγή στην Τεχνολογία∆ιάλεξη 315 Σεπτεµβρίου, 2006
Γεώργιος ΈλληναςΕπίκουρος ΚαθηγητήςΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ
---------------------------------------
Page 7
7Ηθική της Μηχανικής• Ορισµός: Η ηθική της Μηχανικής είναι ο τοµέας πουπεριλαµβάνει τους νόµους, κανονισµούς και πρότυπαπου καθορίζουν την επαγγελµατική συµπεριφορά τωνΜηχανικών.• Θέµατα που έχουν σχέση µε την ηθική: κλπ
Παραδείγµατα κακών ηθικών αποφάσεων[/b]• 1986: Το ατύχηµα του διαστηµοπλάνου Challenger• 1994: Ελαττωµατικός µικροεπεξεργαστής Pentium της Intel•
1999: Ελαττωµατικά ελαστικά Firestone• 1975: Το έγκληµα της Ford!--------------------------------------------------------------------------------
Page 8
Το ατύχηµα του διαστηµοπλάνου Challenger Οι µηχανικοί προειδοποίησαν ότι λόγω της χαµηλήςθερµοκρασίας µπορεί να δηµιουργούνταν κάποιαπροβλήµατα και άρα έπρεπε να αναβληθεί η εκτόξευση. Η διοίκηση όµως αγνόησε τις προειδοποιήσεις και έδωσεοδηγίες να πραγµατοποιηθεί η εκτόξευση. Ως αποτέλεσµα, ένα από τα O-rings καταστράφηκε κατάτη διάρκεια της εκτόξευσης αφού έγινε πιο εύθραυστολόγω της χαµηλής θερµοκρασίας. Το Challengerκαταστράφηκε. Εφτά άνθρωποι πέθαναν.
Ελαττωµατικός µικροεπεξεργαστής Pentium της Intel Ο µικροεπεξεργαστής Pentium της Intel είχε ένα ελάττωµα το οποίοµπορούσε ο χρήστης να αντιληφθεί (τα ελαττώµατα σε τέτοιου είδουςεπεξεργαστές δεν είναι σπάνια αλλά συνήθως ο χρήστης δεν µπορεί να τααντιληφθεί).Συγκεκριµένα ένα ελάττωµα στην µονάδα κινητής υποδιαστολής (floating point unit) σε πράξεις διπλής ακριβείας (double precision) έδιδελανθασµένο αποτέλεσµα σε µερικές µαθηµατικές πράξεις.Η Intel κατ’ αρχήν αρνήθηκε ότι υπήρχε οποιοδήποτε πρόβληµα µε τονεπεξεργαστή, και αργότερα (µετά από πιέσεις) ανακοίνωσε ότι τοπρόβληµα είναι ασήµαντο και ότι θα αντικαθίστατο µόνο σε χρήστες πουθα αποδείκνυαν ότι χρειάζονταν ένα µη ελαττωµατικό επεξεργαστή. Στοτέλος µετά από περαιτέρω πιέσεις αναγκάστηκε να ανακοινώσει ότι θα τοαντικαθιστούσε σε οποιοδήποτε χρήστη το ζητούσε. Επιπλέον πρέπει να σηµειωθεί ότι η Intel γνώριζε για το ελάττωµα πριναυτό ανακαλυφθεί και παρ’ όλα αυτά συνέχισε την πώληση του!
--------------------------------------------------------------------------------
Page 9
Ελαττωµατικά ελαστικά Firestone
Ένα είδος ελαστικών της Firestone (τα ελαστικά πουτοποθετούνταν στα αυτοκίνητα Ford Explorer) βρέθηκε ότιπροκαλούσαν προβλήµατα (ανατροπή αυτοκινήτου και συνεπώςτραυµατισµό ή θάνατο των επιβαίνοντων). Οι έρευνες και οιδικαστικές µάχες κράτησαν χρόνια. ∆υο από τα ηθικά προβλήµατα ήταν ότι: (α) οι δυο εταιρείες προσπάθησαν να αποκρύψουν από το κοινόαυτό το πρόβληµα και ύστερα προσπάθησαν να ρίξουν τοφταίξιµο η µια στην άλλη(β) οι εργάτες στο εργοστάσιο που κατασκεύαζε τα ελαττωµατικάελαστικά χρησιµοποιούσαν εν γνώση τους κόλλα η οποία έπρεπενα είχε αντικατασταθεί λόγω ηλικίας και επίσης δεν αχρήστευανελαττωµατικά ελαστικά λόγω πιέσεων από τους ανωτέρους τουςγια µεγιστοποίηση της παραγωγής.
Το έγκληµα της Ford (1)•
• Την περίοδο 1971-1980 η εταιρεία Ford κατασκεύαζε το
αυτοκίνητο Ford Pinto.
• Κατά τη διάρκεια των ελέγχων σε συνθήκες ατυχήµατος
(crash tests), ανακάλυψαν ότι υπήρχε ένα σοβαρό
ελάττωµα στο ντεπόζιτο καυσίµων:
σε συγκρούσεις > 25mph => ρήξη και έκρηξη στο
ντεπόζιτο καυσίµων.
• Ανάγκη για διόρθωση και ενδυνάµωση της κατασκευής.
• => κόστος για την εταιρεία.
• Τι θα κόστιζε περισσότερο; Να διορθωθεί το ελάττωµα,
ή να πληρωθούν αποζηµιώσεις σε όσους θα εµπλέκονταν
σε δυστυχήµατα;
Το έγκληµα της Ford (2)
Κόστος αποζηµιώσεων:
700 2100 Καµένα αυτοκίνητα
180
180
Αριθµός
67k Τραυµατίες
Συνολικό κόστος: $49.53 εκατοµµύρια
200k Θάνατοι
Κόστος σε $ Είδος αποζηµίωσης
Κόστος διορθώσεων (υπολογίστηκε σε $11 ανά αυτοκίνητο):
12.5 εκατ. αυτοκίνητα*$11 = $137.5 εκατοµµύρια
=> κόστος διορθώσεων >> κόστος αποζηµιώσεων
=> Απόφαση για µη διόρθωση του προβλήµατος
Η Ford δεν υπολόγισε καλά! Πάνω από 500 άτοµα πέθαναν σε
ατυχήµατα λόγω αυτού του ελαττώµατος. => αγωγές => η Ford
πλήρωσε $450 εκατοµµύρια.
Επιπλέον, αναγκάστηκε να διορθώσει το ελάττωµα. Τότε ανακάλυψε
ότι το κόστος δεν ήταν $11 ανά αυτοκίνητο, αλλά $1!
µ
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ - ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ. ΦΟΒΕΡΗ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ.
[url][/url]
[url][/url]
http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums ... C00851.JPG[img][url][/url]
http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... os=-180618
[img][url][/url]
http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... C00862.JPG[url][/url]