Λοιπόν Αργύρη, να σου πώ και εγώ την γνώμη μου.
1. Διάλεξες να περάσεις απο το πιό δύσκολο πέρασμα.
2. Έτσι όπως είχες κολλήσει, όχι 200 άλογα δέν σε έβγαζαν αλλά ούτε 1200.
3. Υπήρχε περίπτωση να βγείς μόνο σου απο εκεί, αλλά να είσαι σίγουρος ότι θα έκανες μεγάλη ζημιά στο αμάξι!!! Ποιά είναι αυτή η περίπτωση??? Να είχες μπλοκέ 100% μπροστά, ή να είχες εργάτη (όχι αλβανό
)και φυσικά λάστιχα mud terrain.Άν γινόταν όμως αυτό, θα έκανες "καφενείο" τόν κώλο του αυτοκινήτου σου, γιατί θα έβρισκε στο τσιμέντο.
4.Πιστεύω ότι τα σκαλοπάτια σε προδώσανε, γιατί "τάκαρε" το αμάξι σ'αυτά αλλά και σε σώσανε απο μεγαλύτερη ζημιά (άν δέν είχαν βρεί και συνέχιζες).
5. Αυτός που θα σε έβγαζε, θα έπρεπε να είχε εργάτη.
Πάντως μπράβο σου που δέν "μασάς" και το "χώνεις" το αμάξι, αλλά δέν σημαίνει επειδή το "χώνεις" ότι θα πρέπει να του κάνεις και ζημιά.
Πρόσεχε λίγο τίς "κακοτοπιές".
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)