Τί κάνετε τη 1 Μάη?
Ρίξτε μία ματια εδώ:
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-6582.html
Θα είναι πολύ ωραία. Πολύ φαγητό, πολύ μπίρα και κυρίως πολύ καλή παρέα.
|
|
|
tasos953 έγραψε:Άν έκανες την μέτρηση με κρύα αμορτισέρ καλό είναι να ξανακάνεις μία αμέσως μετά από μιά καλή βόλτα σε στροφιλίκια και ει δυνατόν με ανώμαλο οδόστρωμα. Τότε θα φανεί η πραγματική τους κατάσταση και απόδοση.
Το χτύπημα που ακούς μπορεί να είναι από οπουδήποτε, ακόμα και από τα αμορτισέρ που άν ζεσταθούν, χάνουν και το λίγο ποσοστό αντίδρασης που τους απομένει. Έλεγξε πάντως καλού κακού όλες τις βίδες στήριξης και τα σινεμπλόκ της πίσω ανάρτησης γιατί μετά από κάποιες έντονες βόλτες μπορεί να ψιλοπήρανε και να θέλουν μάζεμα.
NIKOLAS_L200 έγραψε:Υ.Γ. Για το Pinin εγώ βρήκα εύκολο,αξιόπιστο και Ελληνικό τρόπο για να χωράει +5 εκατοστά λάστιχο.
Pajerinho έγραψε:Έχετε δει αυτό το τεστ του ams?
http://www.ams.gr/AMS/_magazine/AMS_vie ... hema=32772
Συγκριτικό Pinin 2.0GDi με το νέο GV 2.0.
Καταλίγει βέβαια ότι δεν υπάρχει σύγκριση, γιατί είναι διαφορετικά αμάξια.
Αυτά που γράφει όμως για το Pinin είναι πολύ σωστά και με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο.
Όπως αυτό για παράδειγμα:
"Από την άλλη, το πεντάθυρο Mitsubishi, χαρακτηρίζεται για άλλη μια φορά αμεσότατο και "οδηγοκεντρικό". Χωρίς την προσθήκη ηλεκτρονικών βοηθημάτων, απαιτεί μεγαλύτερη προσοχή στους χειρισμούς, αλλά στα χέρια του λάτρη (και γνώστη παράλληλα) της γρήγορης/σπορτίφ οδήγησης, μετατρέπεται σε ένα απολαυστικό παιχνίδι, δίνοντας μάλιστα την αίσθηση ότι πρόκειται για αυτοκίνητο μικρότερων διαστάσεων."
Γι' αυτό το γουστάρω κάργα!!!
Ή και αυτό που γράφει στο συμπέρασμα:
"Το δε Mitsubishi Pajero Pinin, είναι σχεδιασμένο με επίκεντρο τον οδηγό και την απόλαυσή του. Μπορεί να υστερεί σε θέματα εσωτερικού διάκοσμου και εξοπλισμού σε σχέση με τον αντίπαλό του, αλλά καταφέρνει να συνδυάζει, καλύτερα από κάθε άλλο μοντέλο της κατηγορίας, την πολιτισμένη μετακίνηση με τις πολύ καλές εκτός δρόμου ικανότητες."
Έτσι έτσι.....
byron έγραψε:Kαλημέρα,
Έχω ένα Pinin 2.0 GDI εδώ και 5 χρόνια με ~40000χλμ και θα θελα να ρωτήσω τα εξής:
- Από τα 10.000 και μετά, όταν είναι κρύος ο κινητήρας (πάνω από 12 ώρες σβηστός), αμέσως μετά την εκκίνηση κάνει έναν ελαφρό θόρυβο, μάλλον από τα ωστήρια των βαλβίδων, που σταματάει από μόνος του μετά από κάνα λεπτό, ή και αμέσως με μια-δυο ξερές γκαζιές. Το έχετε δει και άλλοι αυτό; Το συνεργείο μου λέει ότι είναι φυσιολογικό....
- Όχι τόσο σημαντικό αλλά λιγάκι ενοχλητικό: Το λαμπάκι για τη στάθμη των υγρών των φρένων, ανάβει στιγμιαία στις στροφές και λοιπές επιταχύνσεις ακόμη κι αν τα υγρά είναι 2+ δάχτυλα πάνω από το min, π.χ. όταν τα εμπρός τακάκια είναι στα 2/3 της ζωής τους....
Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες